strækmærker eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Svei

Jeg fik og lige meget hvor meget godt der kom ud af dem, så synes jeg de er grimme og bestemt noget jeg gerne havde set foruden..min mor har født tre børn og kun fået et eneste lige over navlen.

Efter jeg fik strammet maven op kan man stort set ikke se dem og jeg er lykkelig for at det slaskede hud(som nok var det der fik mærkerne til at se rigtig slemme ud) er væk og min mave flad og stram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Mathilde

Slet ingen

Anmeld

29. maj 2010

TbCp

Jeg fik ikke et eneste!

Eller dvs.... efter fødslen da mine babser voksede til Dolly Parton størrelse, der fik jeg strækmærker på dem
Men de er heldigvis væk nu

Anmeld

29. maj 2010

L.J.L

Jeg har heller ikke fået et eneste strækmærke, heldige mig!

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Mathilde skriver:

Slet ingen

Åh, hvor er du heldig.. bare det var mig...selvom jeg godt ved du har fået dit for på andre områder. Går det ellers godt...

Anmeld

29. maj 2010

Soap

Jup jup min mave ligner en som er blevet overfaldet af et arrig kuld katte 

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Soap skriver:

Jup jup min mave ligner en som er blevet overfaldet af et arrig kuld katte 

Hihi...fantastisk billede...

Anmeld

29. maj 2010

MinWilliam

Jeg har lidt omkring navlen og under navlen men ikke mange..

Anmeld

30. maj 2010

Tina2

Nix, ingen overhovedet :-) Og jeg har haft kæææmpe mave begge gange og får det også ude tvivl denne gang- er godt på vej  Men håber bestemt ikke jeg får nogle denne gang heller....!!!

Ved godt man siger at det jo kan følge med, men jeg må sgu sige jeg er skrækslagen for at få dem, for jeg synes overhovedet ikke det er pænt!

Jeg har været enormt heldig at mit maveskind har trukket sig flot sammen med alle de kg jeg har hevet til mig i graviditeterne, mavemål på 120 og 130 cm + rimelig hurtigt vægttab bagefter.....

Anmeld

31. maj 2010

Svei

Tina2 skriver:

Nix, ingen overhovedet :-) Og jeg har haft kæææmpe mave begge gange og får det også ude tvivl denne gang- er godt på vej  Men håber bestemt ikke jeg får nogle denne gang heller....!!!

Ved godt man siger at det jo kan følge med, men jeg må sgu sige jeg er skrækslagen for at få dem, for jeg synes overhovedet ikke det er pænt!

Jeg har været enormt heldig at mit maveskind har trukket sig flot sammen med alle de kg jeg har hevet til mig i graviditeterne, mavemål på 120 og 130 cm + rimelig hurtigt vægttab bagefter.....

Hvor er det vildt du har undgået dem...bare det var mig...for er der noget der er grimt, så er det da strækmærker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.