Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Valle81

Linek skriver:

for en ugestid skrev han at han ville have hende hver anden weekend, for sig selv uden jeg er der.

men det får han ikke lov til, eftersom hun ikke kender ham eller hans familie, og ALDRIG set dem eller noget. og så har jeg ikke hørt fra ham siden .

Jeg tager så meget hatten af for dig og din personlighed.

Hvor i al hverden har du den ro fra- det er sku ikke mange nybagte mødre - ung som gammel -der så rolige som du er:0)

Du er en meget speciel og fantastisk pige -det håber jeg virkelig du ved og holder fast i:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

grinny

kitty skriver:

DUM sæsonafslutning?? Hvad skal vi så tale om herinde???

Ja det tænkte jeg også på, hehe..

Jeg har heldigvis lige købt et "månedskort" til kanal 4 på nettet, så jeg er startet forfra

Anmeld

26. maj 2010

Stumpen

kitty skriver:

DUM sæsonafslutning?? Hvad skal vi så tale om herinde???

Regeringens spareplaner

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

han må gerne komme og se hende, imens jeg selv er der. men det vil han absolut IKKE. så det er hans eget valg . så er glad for jeg har jesper (:

Anmeld

26. maj 2010

grinny

Skal du også være, i ser også ud til at have det utroligt godt sammen

Anmeld

26. maj 2010

Fru Dinesen

Valle81 skriver:

Altså jeg kan simpelthen ikke stå for Tino - jeg synes simpelthen han er en røv lækker unge:0)

Jeg har det helt på samme måde .. han er en mega lækker unge sååå cute ....... ender squ med at kidnappe ham ha ha ha ha 

Synd han har de gimper til hans mor og mormor der slet ik kan sette rammer for ham på en fornuftig måde 

Anmeld

26. maj 2010

otlitrom

Stumpen skriver:

Regeringens spareplaner

Nåh ja, det mangler vi jo

Anmeld

26. maj 2010

otlitrom

grinny skriver:

Ja det tænkte jeg også på, hehe..

Jeg har heldigvis lige købt et "månedskort" til kanal 4 på nettet, så jeg er startet forfra

hihi, det ar jeg også! Jeg er dog startet på "bonde søger brud" i stedet.. nutv er godt!

Anmeld

26. maj 2010

Fru Dinesen

Linek skriver:

mange tak! .

I er en af de mest seje og  stabile forældre par der har været  i Dum .... og hvor er hun bare den mest lækker lille trolde tøs hende Mille hun er da bare for lækker lækker  ...... 

I er for seje Line og Jesper ... 

Alt held og lykke med jeres fremtid sammen ...

Anmeld

26. maj 2010

grinny

hihi, det ar jeg også! Jeg er dog startet på "bonde søger brud" i stedet.. nutv er godt!

Ja det er! Det er nok det klogeste de har lavet på nettet (udover baby.dk selvfølgelig) 

Tror jeg skal i gang med de unge mødres drøm bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.