Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

grinny

Linek skriver:

sådan lød det ikke for to år siden.

- så var det, ; mor gør lige dit & gør lige dat ..

Ja, det er nemlig rigtig, sådan var det.

Så måske har moren bare været for god? Men synes stadig det er lidt synd at hun ikke kan få lov til at bestemme selv om Tino skal smage det eller lade være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg er enig i hende valg af sprog ikke er helt egnet der. MEN jeg havde nok reageret på samme måde(dog uden den måde og tale på). Nu prøver hun endelig og gøre noget godt, det hun i alle år er blevet kritiseret for, og så går hendes mor dælme ind og siger kom her, mor er dum.. der er sgu måder og gøre tingene på, det er i hvert fald en meget uheldig en, fra hendes mors side.. hmm

Anmeld

26. maj 2010

nannanadja

Linek skriver:

sådan lød det ikke for to år siden.

- så var det, ; mor gør lige dit & gør lige dat ..

hvor er du altså en sød en...   du tar det hele i stiv arm og er så stille og rolig... slet ikke som de adre par i de unge mødre... og din mor altså hun er sku herlig...  

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

nannanadja skriver:

hvor er du altså en sød en...   du tar det hele i stiv arm og er så stille og rolig... slet ikke som de adre par i de unge mødre... og din mor altså hun er sku herlig...  

tak .

Anmeld

26. maj 2010

frk Jensen

Linek skriver:

ja det må være svært, men hun vil nok til at prøve at gøre noget selv nu, og det er jo godt nok, synes jeg.

Det er bare lidt for sent at blive selvstændig

Du klare det SÅ flot line.. Way to GO..

Anmeld

26. maj 2010

otlitrom

Hannah og Maks... Yes! Begge har børn, og nu rigner den pige han slog op med igår, og får at vide at han er hos Hannah... Smukt!

Mødrehjemmet må da også være et super sted at mødes?

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

wamse skriver:

Hannah(hedder hun ikke det, hende der holder fest) laver da drama nu ved at fortælle det til Max´s eks at han er der

det kan jeg godt forstå hun gjorde, det ville jeg også ha gjort .

Anmeld

26. maj 2010

DKA

Sys måske Malou Stella og hendes mor skulle diskutere opdragelsen når Tino var kommet i seng.. Stakkels dreng, han forstår jo godt tonen..-

Anmeld

26. maj 2010

*A*

kitty skriver:

Hannah og Maks... Yes! Begge har børn, og nu rigner den pige han slog op med igår, og får at vide at han er hos Hannah... Smukt!

Mødrehjemmet må da også være et super sted at mødes?

Ja, det er godtnok trist

Anmeld

26. maj 2010

louise8723

Linek skriver:

tak .

åh hvor er hun altså bare lækker hende mille! og det troldehår der er da bare ikk til at stå for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.