Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

grinny

Linek skriver:

tak .

Line, det er altså lige før jeg springer igennem skærmen og snupper din dejlige pige, hehe.. Hun er bare så fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Millesmammi

louise4060 skriver:

åh hvor er hun altså bare lækker hende mille! og det troldehår der er da bare ikk til at stå for

ja det var så fint!

men hun har stadig meget lyst hår, men ikke så meget der, men det var så sødt .

Anmeld

26. maj 2010

Momster89

Jeg er ikke helt sikker på at det var hans eks.

Synes jeg fik nogle blandede signaler og at der blev rodet lidt rundt i om det var kæresten eller eks kæresten han boede med på mødre hjemmet

Er jeg den eneste der sidder med den følelse??

Anmeld

26. maj 2010

otlitrom

Tino er sgu da lidt skøn med den guitar!!

Anmeld

26. maj 2010

Becks

Synes faktisk, at MS gør et super forsøg.. Hun har bare en mor der ikke helt vil cutte navlestrengen..

Line mille er skøn med skøn på, med det lækre hår og de øjne..

Anmeld

26. maj 2010

LIZO

det er noget jeg ikke helt forstår.. hende hannah er hun ikke i den lejlighed for at vise hun kan klare at være alene med datter og så bruger hun wekend på druk.. jeg er sq lidt måløs. 

og så er datter i lejligheden mens de fester..  forstå det bare ikke.. hvorfor ikke vente og vise at hun KAN klare det og så vente med festen..

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

grinny skriver:

Line, det er altså lige før jeg springer igennem skærmen og snupper din dejlige pige, hehe.. Hun er bare så fin

hun bliver her, du .

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Altså jeg kan simpelthen ikke stå for Tino - jeg synes simpelthen han er en røv lækker unge:0)

Anmeld

26. maj 2010

wamse

Linek skriver:

det kan jeg godt forstå hun gjorde, det ville jeg også ha gjort .

Tror jeg ville have ventet lidt, og ikke lige dagen efter han havde slået op. Det må sørme gøre ondt på hans eks. Men kan sagtens følge at hun skal vide det, men måske ikke lige mens Hannah er fuld.

Nå men bortset fra det, hvor er din datter da en kær lille mus

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

wamse skriver:

Tror jeg ville have ventet lidt, og ikke lige dagen efter han havde slået op. Det må sørme gøre ondt på hans eks. Men kan sagtens følge at hun skal vide det, men måske ikke lige mens Hannah er fuld.

Nå men bortset fra det, hvor er din datter da en kær lille mus

tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.