Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

louise8723

Linek skriver:

hun bliver her, du .

undskyld jeg spørger men har i så hørt mere fra bio far?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

grinny

Linek skriver:

hun bliver her, du .

Hehe, det er så i orden

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

louise4060 skriver:

undskyld jeg spørger men har i så hørt mere fra bio far?

for en ugestid skrev han at han ville have hende hver anden weekend, for sig selv uden jeg er der.

men det får han ikke lov til, eftersom hun ikke kender ham eller hans familie, og ALDRIG set dem eller noget. og så har jeg ikke hørt fra ham siden .

Anmeld

26. maj 2010

wamse

Ej Line, hvor er du og kæresten da total søde sammen

Anmeld

26. maj 2010

otlitrom

DUM sæsonafslutning?? Hvad skal vi så tale om herinde???

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

wamse skriver:

Ej Line, hvor er du og kæresten da total søde sammen

mange tak! .

Anmeld

26. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Linek skriver:

for en ugestid skrev han at han ville have hende hver anden weekend, for sig selv uden jeg er der.

men det får han ikke lov til, eftersom hun ikke kender ham eller hans familie, og ALDRIG set dem eller noget. og så har jeg ikke hørt fra ham siden .

Ejjjj undskyld, men det kan han sgu da ikke!!!

Måske han lige skulle opbygge sig et forhold til Mille først..

P.s Mille er godt nok en lækkermås..

Anmeld

26. maj 2010

louise8723

Linek skriver:

nej det kan jeg da godt forstå.. Det var da os noget underligt noget are at kræve eftersom der (af hvad vi har set i DUM) ikke har været interesse fra hans side..

´Men så er det jo godt du har din kæreste..

Anmeld

26. maj 2010

grinny

Man kan da vel ikke bare skrive at nu vil man have hende alene? Ja undskyld jeg skriver det så direkte, men bliver da næsten helt chokeret over, at han bare tror man kan skrive.

Anmeld

26. maj 2010

Stumpen

Linek skriver:

Så længe hun er så lille så får han ikke lov til at have hende natten over... Da min svigerinde gik fra sin mand -godt nok for 3 år siden- det mener jeg at der blev sagt at deres den yngste skulle være et år eller to inden hun måtte sove andre steder end hjemme (hvis man fulgte statsamtet)...

Er egentlig ikke dumfan, men så programmet igår da jeg havde læst herinde at der var en fødsel på vej....Elsker at se dem, men hvor må det have været hårdt at være adskilt fra den lille nusser i 4 timer...

Pøj pøj med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.