Tvillingerabat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

MORJESPERSEN

bagger26 skriver:

Kender skam godt til tvillinger, har selv 2 søstre der er tvillinger, og de fik også altid 2 af samme ting så de ikke skulle slås om tingene..  Kan godt forstå du gerne vil give dem en bamse hver, men nu var det heller ikke lige præcis bamser jeg tænkte på, men alt det andet udviklingslegetøj kunne de godt deles om. Men kan sagtens forstå du gerne vil give dem deres egne ting, men det er jo i realiteten ikke en nødvendighed kan man sige..

Tøj behøver man jo ikke dobbelt op af hvis de har samme køn, for om de deler som nyfødte eller arver fra hinanden er jo det samme, og de bruger jo, for det meste, kun et sæt tøj om dagen. Men kan også sagtens forstå, at man nogle gang gerne vil klæde dem ens.

Men var ikke for at så tvivl om, om det er dyre at få tvillinger, for det er det uden tvivl.. Men ja, for at sige det er DYRT at få børn tvillinger eller ej..

Vil bare lige sige at vi brugte ca 6 sæt tøj til hver af mine piger da de var små da de var stor gylper.... Men kan godt forstå at det ikke er fair overfor dem der har børn med kort mellemrum eller dem der har3,4,5 eller6 børn. Men jeg benytter mig nu af den rabat da jeg syndes der er meget der skal være dobbel op af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

bagger26

MORJESPERSEN skriver:

Vil bare lige sige at vi brugte ca 6 sæt tøj til hver af mine piger da de var små da de var stor gylper.... Men kan godt forstå at det ikke er fair overfor dem der har børn med kort mellemrum eller dem der har3,4,5 eller6 børn. Men jeg benytter mig nu af den rabat da jeg syndes der er meget der skal være dobbel op af...

Det var også derfor jeg skrev "for det meste", netop for at tage forbehold med dem der gylder, eller ved andre uheld..

Men kan som sagt godt forstå at i benytter jer af det, det havde jeg også selv gjort..

Anmeld

26. maj 2010

MORJESPERSEN

bagger26 skriver:

Det var også derfor jeg skrev "for det meste", netop for at tage forbehold med dem der gylder, eller ved andre uheld..

Men kan som sagt godt forstå at i benytter jer af det, det havde jeg også selv gjort..

ja det er med at slå til der hvor man kan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.