Tvillingerabat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Mikkelmusen

Jeg har også set at babysam kører med det der tvillingerabat. Men ellers har jeg aldrig hørt det før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

wamse

hmm så vil jeg teenager rabat

Anmeld

25. maj 2010

Mie A

Synes sgu det er unfair. Jeg har tre børn og ingen rabat til mig

Anmeld

25. maj 2010

helora

Tvillingerabatten eksisterer skam flere steder. I f.eks. Skoringen er der 10% rabat, hvis man køber sko til begge tvillinger på en gang.

Nu er jeg selv tvillingemor, men jeg kunne aldrig drømme om at forlange tvillingerabat i en butik, hvis det ikke var fordi jeg i forvejen vidste, at det var noget butikken brugte.

Jeg kan sgu godt forstå, at det synes uretfærdigt for 'almindelige' flerbørnsmødre, men hvis jeg får kendskab til et sted med tvillingerabat, så benytter jeg mig altså hjertens gerne af det

Anmeld

25. maj 2010

ekzunz

wamse skriver:

hmm så vil jeg teenager rabat

Jeps - den er jeg med på!!! Så løber selv 10% hurtigt op

Anmeld

26. maj 2010

Vial

Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det bare en større udskrivning med tvillinger. Dobbelt op på ALT og ingen mulighed for at arve efter den ældre søskende.

Jeg har stor glæde af de 10 pct man får mange steder. Det er dog ikke noget man har krav på og man skal spørge pænt.

At kunden foran sagde det på den måde skyldes måske, at hun har en fast aftale om rabat. Det har jeg med min lokale børnetøjsbutik.

Har lige handlet på tøjbamsen.dk i Pinsen. Det blev 3.500. Jeg skrev i emnefeltet, at som det nok fremgik af min order, så ventede jeg tvillinger, og hvis de gav tvillingerabat, så ville det være super skønt for mig. I dag blev jeg ringet op derfra og fik nogle af tingene gratis. Super god service :-)

Forleden var jeg med Dorthemusen ude at kigge på babyuroer. Hun kunne sagens købe en og tænke, ups det var dyrt. For mig er det dobbelt op, og ret meget svære at grave så dybt i lommerne! Sådan er det med to børn på nøjagtig samme alder. Deres behov er de samme på samme tidspunkt. Meget dyrt for moren her :-)

Anmeld

26. maj 2010

Malene84

KaMa skriver:

Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det bare en større udskrivning med tvillinger. Dobbelt op på ALT og ingen mulighed for at arve efter den ældre søskende.

Jeg har stor glæde af de 10 pct man får mange steder. Det er dog ikke noget man har krav på og man skal spørge pænt.

At kunden foran sagde det på den måde skyldes måske, at hun har en fast aftale om rabat. Det har jeg med min lokale børnetøjsbutik.

Har lige handlet på tøjbamsen.dk i Pinsen. Det blev 3.500. Jeg skrev i emnefeltet, at som det nok fremgik af min order, så ventede jeg tvillinger, og hvis de gav tvillingerabat, så ville det være super skønt for mig. I dag blev jeg ringet op derfra og fik nogle af tingene gratis. Super god service :-)

Forleden var jeg med Dorthemusen ude at kigge på babyuroer. Hun kunne sagens købe en og tænke, ups det var dyrt. For mig er det dobbelt op, og ret meget svære at grave så dybt i lommerne! Sådan er det med to børn på nøjagtig samme alder. Deres behov er de samme på samme tidspunkt. Meget dyrt for moren her :-)

HAHAHAHA... har lige siddet og skrevet fuldstændig det samme- men røg ud af indlægget - heldigt!!! Men ja, jeg er jo selvfølgelig fuldstændig enig med dig

Anmeld

26. maj 2010

Vial

Malene84 skriver:

HAHAHAHA... har lige siddet og skrevet fuldstændig det samme- men røg ud af indlægget - heldigt!!! Men ja, jeg er jo selvfølgelig fuldstændig enig med dig

Haha - ja, vi tvillingemødre må stå sammen :-)

Jeg kan jo se på min søster, som har to børn med 3 års mellemrum, at det har været helt andre beløb, hvis hun lagde pengene sammen fra 2 gange babystart. Mange ting kan gå i arv jo.

Anmeld

26. maj 2010

june1987

KaMa skriver:

nu er mine piger født med 18 mrd mellemrum, så de er også en slags "tvillinger" ja de kan få (aflagt) tøj, men sådan er det bare ikke ofte for tit er det slidt osv 

jeg har begge ny gadarober til begge to, de bruger begge 98-104 nu så burde jeg vel også at kunne få det, nej..

man kan jo som tvilling forældre bare lade vær med at købe ens tøj og så købe et ens sæt i nogen tilfælde, jeg tror ikke der er stor forskel på tvillinger end som at have mange børn selvom det er dobbelt op....  det vil sige at en tvillinge mor skal have 10 procent men ikke en mor med 7 børn fra nyfødt til 8 år ? 

hvor er vi så henne

Anmeld

26. maj 2010

ChatH

june1987 skriver:

nu er mine piger født med 18 mrd mellemrum, så de er også en slags "tvillinger" ja de kan få (aflagt) tøj, men sådan er det bare ikke ofte for tit er det slidt osv 

jeg har begge ny gadarober til begge to, de bruger begge 98-104 nu så burde jeg vel også at kunne få det, nej..

man kan jo som tvilling forældre bare lade vær med at købe ens tøj og så købe et ens sæt i nogen tilfælde, jeg tror ikke der er stor forskel på tvillinger end som at have mange børn selvom det er dobbelt op....  det vil sige at en tvillinge mor skal have 10 procent men ikke en mor med 7 børn fra nyfødt til 8 år ? 

hvor er vi så henne

Hvis begge dine piger bruger samme str. kan du jo også benytte dig af tvillinge rabatten. Det skal de fleste steder bare være to ens i samme str. det gælder også udstyr og sko. Men hvorfor ikke benytte sig af reglen hvis den er der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.