Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det bare en større udskrivning med tvillinger. Dobbelt op på ALT og ingen mulighed for at arve efter den ældre søskende.
Jeg har stor glæde af de 10 pct man får mange steder. Det er dog ikke noget man har krav på og man skal spørge pænt.
At kunden foran sagde det på den måde skyldes måske, at hun har en fast aftale om rabat. Det har jeg med min lokale børnetøjsbutik.
Har lige handlet på tøjbamsen.dk i Pinsen. Det blev 3.500. Jeg skrev i emnefeltet, at som det nok fremgik af min order, så ventede jeg tvillinger, og hvis de gav tvillingerabat, så ville det være super skønt for mig. I dag blev jeg ringet op derfra og fik nogle af tingene gratis. Super god service :-)
Forleden var jeg med Dorthemusen ude at kigge på babyuroer. Hun kunne sagens købe en og tænke, ups det var dyrt. For mig er det dobbelt op, og ret meget svære at grave så dybt i lommerne! Sådan er det med to børn på nøjagtig samme alder. Deres behov er de samme på samme tidspunkt. Meget dyrt for moren her :-)
Anmeld