Tvillingerabat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.281 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Tynen

Jeg stod bag ved en kvinde i køen i en børnetøjsbutik.
Hun smider 2 stks. kjoler op på disken med sætningen: Jeg vil gerne have tvillingerabat på dem.
Jeg hørte ikke hvad ekspedienten sagde eller gjorde, da mit eget yngel distraherede, men jeg blev faktisk en smule.. Hmm.. "stødt" (Det lyder lidt hårdt, men går an i mangel af bedre   )
over at man kan "forlange" rabat fordi at man har tvillinger.
Hvorfor skal jeg som 2-børns forældre (Eller andre med måske 3 eller 4 børn) ikke også have rabat?

Jeg skulle købe sommergarderobe til min datter og søn, hvilket i sidste ende ville blive lige så dyrt for os begge, hvis tvillingemoderen skulle det samme.
Forskellen er bare at hun har børn der er født samme dag/år - Jeg har 2 år imellem mit afkom.

Og lige en note: Det er SLET IKKE for at lange ud efter tvillingeforældre. Min søster har selv tvillinger, så ja - Jeg ved godt at der går meget tøj til
(Men det gør der nu også herhjemme   )

Jeg under gerne folk at få rabat uden at jeg absolut selv skal have. Jeg synes bare det er lidt vildt at man bare antager at få det (Og så når det ikke er på mere end 2 stks. beklædning)
Forstår I hvor jeg vil hen? Og hvad mener I om denne form for rabat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Lullaby

Er der virkelig noget der hedder det??

Anmeld

25. maj 2010

wamse

Har aldrig hørt om det før, sagde hun det ikke bare for sjov??

Anmeld

25. maj 2010

Diana...

Det har jeg sgu aldrig hørt før. 

Men om man har tvillinger eller 2 børn af forskellig aller er vel det samme. Så skulle du bare havde sagt du gerne vil havde 2 børn rabat. 

Anmeld

25. maj 2010

mariamiss6

Mon ikke det er et særtilbud man har i den butik? Måske er rabatten kun 1% eller andet latterligt, og man skal måske have meldt sig til som medlem af butikken for at få det - her tænker jeg til sammenligning som alle andre i H&M....

Men jeg forstår godt hvad du mener - hun irriterede dig måske bare fordi lige præcis hun lød snobbet og krævende?

Anmeld

25. maj 2010

ChatH

Tynen skriver:

Jeg stod bag ved en kvinde i køen i en børnetøjsbutik.
Hun smider 2 stks. kjoler op på disken med sætningen: Jeg vil gerne have tvillingerabat på dem.
Jeg hørte ikke hvad ekspedienten sagde eller gjorde, da mit eget yngel distraherede, men jeg blev faktisk en smule.. Hmm.. "stødt" (Det lyder lidt hårdt, men går an i mangel af bedre   )
over at man kan "forlange" rabat fordi at man har tvillinger.
Hvorfor skal jeg som 2-børns forældre (Eller andre med måske 3 eller 4 børn) ikke også have rabat?

Jeg skulle købe sommergarderobe til min datter og søn, hvilket i sidste ende ville blive lige så dyrt for os begge, hvis tvillingemoderen skulle det samme.
Forskellen er bare at hun har børn der er født samme dag/år - Jeg har 2 år imellem mit afkom.

Og lige en note: Det er SLET IKKE for at lange ud efter tvillingeforældre. Min søster har selv tvillinger, så ja - Jeg ved godt at der går meget tøj til
(Men det gør der nu også herhjemme   )

Jeg under gerne folk at få rabat uden at jeg absolut selv skal have. Jeg synes bare det er lidt vildt at man bare antager at få det (Og så når det ikke er på mere end 2 stks. beklædning)
Forstår I hvor jeg vil hen? Og hvad mener I om denne form for rabat?

babysam kører med det ved jeg. når man køber to ens så får man vist 10%. Det er svært at sige om det er korrekt eller ej, men det er stadig lidt dyrer at skulle have to af alt end hvis man har i forskellige aldre, især fordi man ikke altid kan købe på tilbud hvis man skal have to i samme str. eller på den måde- hvis i forstår. synes det er okay dog har jeg selv kun benyttet det en enkelt gang. da jeg plejer at være heldig på tilbud eller på anden måde at finde det jeg skal bruge til en god pris.

Og det gælder ikke på udsalgsvarer og mener også kun det er hvis det er to ens i samme str.

Hej fra en tvillingemor

Anmeld

25. maj 2010

Tynen

Der er faktisk mange der spørger til det - Min mor har haft en børnetøjsbutik i mange år, og kører den nu over nettet istedet.
Der skriver folk også efter "tvillingerabat".

De giver  nu ikke rabat på børnemængde, men mere på mængdekøb istedet

Hvis jeg havde hørt at kunden fik rabat, havde var jeg klar med sætningen "Ja, jeg har jo så også 2 børn"
Desværre hørte jeg ikke om hun fik noget ud af efterspørgslen, og så ville min "joke" falde en lille smule til jorden

Anmeld

25. maj 2010

Tynen

mariamiss6 skriver:

Mon ikke det er et særtilbud man har i den butik? Måske er rabatten kun 1% eller andet latterligt, og man skal måske have meldt sig til som medlem af butikken for at få det - her tænker jeg til sammenligning som alle andre i H&M....

Men jeg forstår godt hvad du mener - hun irriterede dig måske bare fordi lige præcis hun lød snobbet og krævende?

Den sidste linie tror jeg bestemt du har ganske ret i

Måske er jeg skadet fordi jeg selv har stået i butik i (For!!) mange år, og ikke gider "antagende" kunder

Anmeld

25. maj 2010

MORJESPERSEN

Det passer nogle steder giver de op til 10% til tvillinger...

Anmeld

25. maj 2010

mariamiss6

Tynen skriver:

Den sidste linie tror jeg bestemt du har ganske ret i

Måske er jeg skadet fordi jeg selv har stået i butik i (For!!) mange år, og ikke gider "antagende" kunder

Kender jeg godt, jeg tog også mig selv i at stå og vrisse af en anden kunde, i en anden kasse i den butik jeg selv har arbejdet i, idag....

Det lød som om han sagde: "sig mig en gang skal du bare stå der og glo! jeg vil gerne have" Og det var en øldrikkende langhåret usoigneret midaldrende mand, jeg udemærket kan huske.... Og han talte altså til en nyansat lille forsagt og ung udlændinge pige.... Hun så sgu helt bange ud altså....

Jeg stod i en anden kasse og kom til at sige: "sure stodder" mens jeg stod og stirrede på ham....

Men ja, kender godt følelsen af a falde tilbage i gamle vaner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.