Se hvad I mister...de nye regler om børnefamilieydelsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Soap

Yrsa skriver:

Det er bestemt og træder i kraft.

Godt vi ikke er afhængig af de penge 

Mon ikke det ændre sig igen når social demokraterne blir stemt ind igen for lur mig om ikke rigtig mange som tidligere både stemte venstre og DF stemmer Soc dem næste gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Mira0911

Yrsa skriver:

Nej, det synes jeg virkelig heller ikke...slet slet ikke...

Grr... Kan man ikke lave en underskrift indsamling? Eller er det helt umuligt... ?

Anmeld

25. maj 2010

Svei

Soap skriver:

Mon ikke det ændre sig igen når social demokraterne blir stemt ind igen for lur mig om ikke rigtig mange som tidligere både stemte venstre og DF stemmer Soc dem næste gang 

Det handler ikke om hvad jeg kan, men hvad MAN kan tillade sig at byde en hel gruppe mennesker af angst for at miste stemmer fre de rigtige vælgere...øv bøv..

Anmeld

25. maj 2010

Svei

MoarJ skriver:

Grr... Kan man ikke lave en underskrift indsamling? Eller er det helt umuligt... ?

Joooohhhh...men tror som ikke det hjælper meget...vi skal bare have regeringsskifte....så kan de få sat den skat op så ALLE er med til at betale gildet...

Anmeld

25. maj 2010

Lone Jakobsen

nu har jeg ikke været inde og regne på det, men for os med 4 hjemmeboende børn, lyder til til at være noget rigtigt skidt. for ja, min datter på 11 er bestemt en større udgift end min dreng på 10 mdr, og selv om den yngste ganske rigtigt arver en del....ja så koster han jo stadig det samme på alle andre måder.

tror et regerings skifte lyder som en god ide, men det har jeg nu ment længe

Anmeld

25. maj 2010

Svei

nutche skriver:

nu har jeg ikke været inde og regne på det, men for os med 4 hjemmeboende børn, lyder til til at være noget rigtigt skidt. for ja, min datter på 11 er bestemt en større udgift end min dreng på 10 mdr, og selv om den yngste ganske rigtigt arver en del....ja så koster han jo stadig det samme på alle andre måder.

tror et regerings skifte lyder som en god ide, men det har jeg nu ment længe

Uha...I mister da på den forkerte side af 15.000kr om året så...

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Soap skriver:

Det tror jeg desværre ikke hjælper....det er jo ikke regeringens kernevælgere der bliver ramt på pengepungen

Anmeld

25. maj 2010

Lone Jakobsen

Yrsa skriver:

Uha...I mister da på den forkerte side af 15.000kr om året så...

kan du sige 21000 var lige inde og lave et hurtigt overslag. det er knap 2000 om måneden....og det vil seriøst ku mærkes. dog kan jeg se at det vil ske gradvist over 2 år. så vi får lidt tid til at vænne os til det.

Anmeld

25. maj 2010

Soap

dorthemus skriver:

Det tror jeg desværre ikke hjælper....det er jo ikke regeringens kernevælgere der bliver ramt på pengepungen

Jeg er nu positiv og trods jeg selv har været med til at stemme venstre ind , håber jeg snarest på luft forandring 

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Som jeg har forstået får du maks 30.000kr...så du får fuldt hus med et barn...det er os andre der har bidraget med flere end 2 børn der straffes...

Det er netop det jeg ikke kan forstå....sådan én som dig har jo netop bidraget med, at børnetallet stiger og det har vi jo hørt på i årevis, at den skulle....nu bliver børnetalrige familier så straffet....DET HÆNGER JO IKKE SAMMEN!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.