Tak kære piger...(laaaangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2008

Nadi

Nej hvor var det dog smukt! (L)

Bare jeg dog kunne formulere mig på den måde og nej hvor har jeg bare lyst til at stjæle den tale hvis jeg en dag skulle være så heldig at blive velsignet med endnu et barn... Eller bruge den som konfirmationstale til Oliver ;)

Sidder helt og får en dejlig fornemmelse i kroppen over den tale!

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

birgittemarie

Eej altså, tusind tak Line og Louise og Birgitte og Mette og Nadia! Hvor blev jeg glad for at læse alle jeres søde, søde ord (L)
Tusind tak altså, nu bliver jeg helt genert og det skulle man da ellers ikke lige tro lå til mig :$

Nadia: stjæl du bare løs 8D

Knus fra Birgitte - så forelsket i alle I dejlige mødre (L)

Anmeld

15. juni 2008

Nadi

Nadia: stjæl du bare løs 8D Fnis fnis, har jeg gjort ;) Skal nok huske at give dig credit for den... Synes den er ALT for god! Men nu har jeg egentlig (allerede 8() planlagt talen til Oliver's konfirmation, hvis han vælger at blive konfirmeret. Så det bliver nok til nr to barn (som vi så småt er begyndt at tænke på :)) -Nadia

Anmeld

15. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Nadia: stjæl du bare løs 8D Fnis fnis, har jeg gjort ;) Skal nok huske at give dig credit for den... Synes den er ALT for god! Men nu har jeg egentlig (allerede 8() planlagt talen til Oliver's konfirmation, hvis han vælger at blive konfirmeret. Så det bliver nok til nr to barn (som vi så småt er begyndt at tænke på :)) -Nadia[/citat] Ej, hvordan har du planlagt konf.talen allerede? Det er godt nok i god tid ;) Fik du bare en god idé eller hvad?

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Nadia: stjæl du bare løs 8D Fnis fnis, har jeg gjort ;) Skal nok huske at give dig credit for den... Synes den er ALT for god! Men nu har jeg egentlig (allerede 8() planlagt talen til Oliver's konfirmation, hvis han vælger at blive konfirmeret. Så det bliver nok til nr to barn (som vi så småt er begyndt at tænke på :)) -Nadia[/citat] Harh 8D Det er godt nok kært, at du har siddet og skrevet konfirmationstalen allerede (L) Og jeg er svært smigret over, at du har brugt noget fra min (L) Ingen grund til at give credits i den anledning, der kommer nok ikke de samme gæster alligevel ;) Knus fra Birgitte

Anmeld

15. juni 2008

Nadi

[blå]Ej, hvordan har du planlagt konf.talen allerede? Det er godt nok i god tid ;) Fik du bare en god idé eller hvad?[/blå] Jeg er virkelig god til at planlægge sådan noget, jeg er virkelig mærkelig hvad det angår... Jeg skal til havebryllup hos min faster 2. aug og jeg er begyndt at tænke på hva for noget tøj jeg kunne bruge, og i okt/nov begynder jeg at tænke på hva for noget tøj jeg skal have på juleaften og nytårsaften! Jeg er MEGET mærkelig :P Men hvor om alting er så er jeg vild med Danser med Drenge og de har en sang som jeg synes passer perfekt til en konfirmations tale (og da jeg så fik Oliver tænkte jeg perfekt ;)). Jeg kan godt lidt at være utraditionel, til min lillebror's konfirmation havde jeg skrevet et digt. Så synes egentlig godt om at læse teksten op fra en sang... Som sagt jeg er absolut ikke god til at formulere mig i tale form. Så ja derfor :D

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Nadi skriver:

Men hvor om alting er så er jeg vild med Danser med Drenge og de har en sang som jeg synes passer perfekt til en konfirmations tale (og da jeg så fik Oliver tænkte jeg perfekt ;)).

Må jeg spørge hvilken? :)

Anmeld

15. juni 2008

Nadi

ja selvf... Kunne bare ikke huske hvad den hed :$

Men det er den der hedder Se ind i spejlet. Det er nr 7 på deres opsamling fra 2006 ;)

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Ja, det er flot. God idé :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.