Jo, vi har det godt - alt er stadig meget nyt, men jeg tror vi bliver glade for at være her, når vi rigtig falder til og får snakket med nogle mennesker. Vi bor i North Carolina i en lille by der hedder Clayton (laaaangt ude på landet....)- ca 30 min fra hovedbyen i NC. Klokken er 21 hos os nu. Skulle du ikke være gået i seng nu...?
Det lyder fortrøstningsfuldt :) Det må godt nok være spændende at flytte så langt væk fra alle, man kender med sin lille familie. Sådan lidt genfødselsagtigt, at kunne starte helt forfra og vælge helt forfra, hvem man gerne vil have i sit liv af venner osv...
Og JO! Jeg skulle ved grød ligge i min seng nu, men jeg kan slet ikke komme mig over, at jeg endelig har tid til at sidde her og vrøvle igen, så nu får vi se, om jeg over hovedet når i seng, før jeg falder i søvn 8(8D
Knus fra Birgitte - som ved gennemlæsning af dette indlæg, er kommet frem til, at det nu virkelig er på tide, at jeg stikker piben ind og går ud og tværer makeuppen af ansigtet... Hvilket jeg slet ikke gider, men på den anden side gider jeg heller ikke vågne i morgen og være helt sort over det hele. Okay! Godnat 8D
Anmeld