Tak kære piger...(laaaangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2008

Juniors mor

birgittemarie skriver:

Juniors mor skriver:

Hvor er det bare en smuk smuk smuk tale (L). Du er helt utrolig god til at formulere det, så det bare lyder helt rigtigt og perfekt.
Tillykke med den store dag - dejligt den gik godt på trods af vejret.
Kh
Helle

Tusind, tusind tak Helle (L) Hvor var det sødt af dig at skrive (H)

Håber I har det godt i det store Amerika? Hvor er det nu lige, I bor henne og hvad er klokken hos jer nu?

Knus fra Birgitte

Jo, vi har det godt - alt er stadig meget nyt, men jeg tror vi bliver glade for at være her, når vi rigtig falder til og får snakket med nogle mennesker. Vi bor i North Carolina i en lille by der hedder Clayton (laaaangt ude på landet....)- ca 30 min fra hovedbyen i NC. Klokken er 21 hos os nu. Skulle du ikke være gået i seng nu...?;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

birgittemarie

Jo, vi har det godt - alt er stadig meget nyt, men jeg tror vi bliver glade for at være her, når vi rigtig falder til og får snakket med nogle mennesker. Vi bor i North Carolina i en lille by der hedder Clayton (laaaangt ude på landet....)- ca 30 min fra hovedbyen i NC. Klokken er 21 hos os nu. Skulle du ikke være gået i seng nu...?

Det lyder fortrøstningsfuldt :) Det må godt nok være spændende at flytte så langt væk fra alle, man kender med sin lille familie. Sådan lidt genfødselsagtigt, at kunne starte helt forfra og vælge helt forfra, hvem man gerne vil have i sit liv af venner osv...
Og JO! Jeg skulle ved grød ligge i min seng nu, men jeg kan slet ikke komme mig over, at jeg endelig har tid til at sidde her og vrøvle igen, så nu får vi se, om jeg over hovedet når i seng, før jeg falder i søvn 8(8D

Knus fra Birgitte - som ved gennemlæsning af dette indlæg, er kommet frem til, at det nu virkelig er på tide, at jeg stikker piben ind og går ud og tværer makeuppen af ansigtet... Hvilket jeg slet ikke gider, men på den anden side gider jeg heller ikke vågne i morgen og være helt sort over det hele. Okay! Godnat 8D

Anmeld

15. juni 2008

Juniors mor

birgittemarie skriver:

Jo, vi har det godt - alt er stadig meget nyt, men jeg tror vi bliver glade for at være her, når vi rigtig falder til og får snakket med nogle mennesker. Vi bor i North Carolina i en lille by der hedder Clayton (laaaangt ude på landet....)- ca 30 min fra hovedbyen i NC. Klokken er 21 hos os nu. Skulle du ikke være gået i seng nu...?

Det lyder fortrøstningsfuldt :) Det må godt nok være spændende at flytte så langt væk fra alle, man kender med sin lille familie. Sådan lidt genfødselsagtigt, at kunne starte helt forfra og vælge helt forfra, hvem man gerne vil have i sit liv af venner osv...
Og JO! Jeg skulle ved grød ligge i min seng nu, men jeg kan slet ikke komme mig over, at jeg endelig har tid til at sidde her og vrøvle igen, så nu får vi se, om jeg over hovedet når i seng, før jeg falder i søvn 8(8D

Knus fra Birgitte - som ved gennemlæsning af dette indlæg, er kommet frem til, at det nu virkelig er på tide, at jeg stikker piben ind og går ud og tværer makeuppen af ansigtet... Hvilket jeg slet ikke gider, men på den anden side gider jeg heller ikke vågne i morgen og være helt sort over det hele. Okay! Godnat 8D

God ide med make upen - det er så træls at ligne en panda om morgenen :-o. Og så må du sove rigtig godt....

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

hvor er det dog det smukkeste jeg har hørt længe!

havde jeg dog bare vovet at gøre sådan for mine unger!

stort tillykke med det smukke navn.

ps/så langt et indlæg kræver næsten et langt svar...men niks, jeg vil bare nøjes med at sige...drøn smukt!

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

hvor er det dog det smukkeste jeg har hørt længe!

havde jeg dog bare vovet at gøre sådan for mine unger!

stort tillykke med det smukke navn.

ps/så langt et indlæg kræver næsten et langt svar...men niks, jeg vil bare nøjes med at sige...drøn smukt!

Tusind tak Loggi (L)

Men hør, hvad er nu det med Tif og 11 måneder i dag? Jeg troede, hun var født 2. august, men det var måske bare der, du havde termin?

Knus fra Birgitte

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

nej nej nej da...du er helt gal på den, Tif er født den 15/7 og min termin var den 18/8...så du har ramt helt skævt...nej for pokker da...hvis hun havde fødselsdag som du tror så ville jeg vræle over at skulle have bryllup få dage senere...lol

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Meget smukt, BM (L)

Dejligt at høre I havde en god dag.

Knus Line

Anmeld

15. juni 2008

LouiseViola

Hvor er det bare den smukkeste tale!
Man er virkelig heldig hvis ens mor holder sådan en smuk tale for en!
Nova Maria Magdalena er en heldig pige!
Knus Louise

Anmeld

15. juni 2008

Ny mor

Åhhh, BM, jeg har en klump i halsen nu - hvor er det bare en smuk tale (L) (L) (L)
(H) Birgitte (helt mundlam og tænksom...)

Anmeld

15. juni 2008

Kaufie

IIhhh, der kan da ikke ha' været et øje tørt efter den tale! Et smukt navn blev lige endnu smukkere - hun har da virkelig fået den aller-bedste start på livet ved at få øst så megen kærlighed ind af ørerne. Mette, der ikke engang ved hvad hendes søns navn betyder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.