Ligger du inde med drengetøj du vil af med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. maj 2010

MoarTNoah

nutche skriver:

ville gerne hjælpe dig, men har sendt alt mit videre. husk på at genbrugs butikker nogen gange kan være billigere end den porto du skal betale for gratis tøj

her i byen giver jeg 8 kr pr. bluse i genbrugsbutikken

Jah ved godt, men  bor i en lille by og her i byen er der kun en lille genbrugsforretning og den har ikk noget tøj i de små str.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Lady Marion <3

KatrineR skriver:

Det må du meget gerne

bare skriv PB så vi kan finde ud af forsendelse

Finder tøjet frem i morgen   Send mig din adr så skriver jeg når det er afsendt og hvad porto kostede

Anmeld

26. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Var det fra str. 62 og opefter du skulle bruge?

Min egen søn bruger stadig "kun" str. 74. Men kan lige kigge efter noget i str. 68 (og 62 hvis du kunne bruge det)

Hvad mangler du mest? Bodyer, trøjer, bukser?

Anmeld

26. maj 2010

MoarTNoah

Rikke&Liam skriver:

Var det fra str. 62 og opefter du skulle bruge?

Min egen søn bruger stadig "kun" str. 74. Men kan lige kigge efter noget i str. 68 (og 62 hvis du kunne bruge det)

Hvad mangler du mest? Bodyer, trøjer, bukser?

Både 62 og 68 ville være rigtig dejligt, og jeps, bodyer, trøjer og bukser er lige det jeg mangler

Anmeld

26. maj 2010

møller-82

Hejsa.

Er igang med at kigge det hele igennem...

Kan du ik sende mig en sms så kan jeg ta nogen billeder og sende. Mit nr er 53 55 07 03.

Anmeld

7. juni 2010

millesofie

jeg faldt hvis lidt i søvn her.. hva ??

men jeg har fundet lidt tøj håber at han stadig kan passe det

jeg kan sende det i morgen hvis du sender din adresse til min tlf 27971044

jeg sender så mit konto nr og hvad det blev for porto

Anmeld

7. juni 2010

W&M <3

KatrineR skriver:

For så vil jeg meget gerne betale porto, efter vi skiftede til flaske herhjemme er lillemanden "svulmet op", og vi har faktisk kun tøj til str 62, som han kan være i lige nu og her, og da jeg er på kontanthjælp og manden lige har fået nyt job der giver mindre er det ikke her pengetræerne vokser

Af en eller anden grund har vi ikke købt større størrelser - måske fordi det er så søøødt at tøjet er så småt

Jeg er intra i ALT - det må gerne være umoderne og brugt, men i pæn stand og uden huller..

Prøver lige at se om der er nogen der er friske på mit lille velgørenheds-projekt, og hvis der ikke er- så bare ærgeligt!

Jeg håber i vil hjælpe

Hej.

Jeg har en del drenge tøj liggende, er ikke helt sikker på størrelser, men der må være noget i dem du søger for min søn bruger str. 80/86 nu. Har givet lidt væk derfor er jeg itvivl om lige nu hva størrelser der er.

Men jeg bor i århus og du må gerne få det du kan bruge hvis det er.

Hvor bor du ?

Janie.

Anmeld

7. juni 2010

DK

Ihhh det er liige det her en baby-hjemmeside er til, ikke? At hjælpe hinanden!  Jeg bliver i helt godt humør!

Hvor cool der er så mange der gerne vil give, og at du "tør" stille dig op og bede om lidt hjælp! Respekt for det! Så er man en "rigtig" mor!

Tillykke med at basse-manden vokser så fint!!

Knus Ditte

Anmeld

7. juni 2010

MoarTNoah

millesofie skriver:

jeg faldt hvis lidt i søvn her.. hva ??

men jeg har fundet lidt tøj håber at han stadig kan passe det

jeg kan sende det i morgen hvis du sender din adresse til min tlf 27971044

jeg sender så mit konto nr og hvad det blev for porto

har smset dig

Anmeld

7. juni 2010

MoarTNoah

WilliamsMor skriver:

Hej.

Jeg har en del drenge tøj liggende, er ikke helt sikker på størrelser, men der må være noget i dem du søger for min søn bruger str. 80/86 nu. Har givet lidt væk derfor er jeg itvivl om lige nu hva størrelser der er.

Men jeg bor i århus og du må gerne få det du kan bruge hvis det er.

Hvor bor du ?

Janie.

Det lyder rigtig godt, jamen jeg bor i auning, men skal til århus på onsdag, så kan faktisk selv hente det?

du kan lige skrive en PB til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.