Ligger du inde med drengetøj du vil af med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.770 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

MoarTNoah

For så vil jeg meget gerne betale porto, efter vi skiftede til flaske herhjemme er lillemanden "svulmet op", og vi har faktisk kun tøj til str 62, som han kan være i lige nu og her, og da jeg er på kontanthjælp og manden lige har fået nyt job der giver mindre er det ikke her pengetræerne vokser

Af en eller anden grund har vi ikke købt større størrelser - måske fordi det er så søøødt at tøjet er så småt

Jeg er intra i ALT - det må gerne være umoderne og brugt, men i pæn stand og uden huller..

Prøver lige at se om der er nogen der er friske på mit lille velgørenheds-projekt, og hvis der ikke er- så bare ærgeligt!

Jeg håber i vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

møller-82

Har primært kun pige tøj. Men lidt i neutralt og hvidt som en dreng sagtens kan have på.

Søger du fra 68 og op efter?

Anmeld

23. maj 2010

MoarTNoah

møller-82 skriver:

Har primært kun pige tøj. Men lidt i neutralt og hvidt som en dreng sagtens kan have på.

Søger du fra 68 og op efter?

Ja det ville være dejligt..hvad ligger du inde med? har en veninde med en datter, hun kunne nok godt bruge pigetøjet hvis det er?

Anmeld

23. maj 2010

møller-82

Hvad str mangler hun?

Har gemt en del hvis jeg selv får en mere. Men har os en del jeg ska af med.

Hvor i landet bor i?

Anmeld

23. maj 2010

MoarTNoah

møller-82 skriver:

Hvad str mangler hun?

Har gemt en del hvis jeg selv får en mere. Men har os en del jeg ska af med.

Hvor i landet bor i?

hun bruger fra 74 og opefter, og vi bor begge i østjylland..

Anmeld

23. maj 2010

møller-82

Ok... Maluca bruger stadigvæk noget i str 74 endnu. Men tror jeg har lidt. Får det lige kigget igennem en af de nærmeste dage.

Anmeld

23. maj 2010

MoarTNoah

møller-82 skriver:

Ok... Maluca bruger stadigvæk noget i str 74 endnu. Men tror jeg har lidt. Får det lige kigget igennem en af de nærmeste dage.

Okay det lyder rigtig godt, glæder mig til at høre hvad du finder frem i gemmerne

Anmeld

23. maj 2010

Miss.Sunshine

Ikke for noget,men hvorfor går i så ikke ud og får købt noget tøj?

Anmeld

23. maj 2010

MoarTNoah

Miss.Sunshine skriver:

Ikke for noget,men hvorfor går i så ikke ud og får købt noget tøj?

Som jeg har skrevet er det ikke her pengetræerne vokser, og jo vi går osse ud og køber det vi kan, men jeg syntes det er utrolig meget tøj man bruger i løbet af en dag til sådan en lille en, og jeg syntes ikke jeg har råd eller tid til at skulle vaske hver dag, og når han så har tøj han ikke kan passe kan det jo være at jeg kan glæde en anden med det som de mangler, og som jeg ikke vil være bekendt at tage penge for - eller bare ikke vil have mere

Har selv givet størstedelen af det han er vokset ud af nu væk til andre jeg kender med børn som manglede, så det er ikke fordi jeg "skovler ind" - jeg giver skam osse selv!

Anmeld

23. maj 2010

Laulund87

KatrineR skriver:

Som jeg har skrevet er det ikke her pengetræerne vokser, og jo vi går osse ud og køber det vi kan, men jeg syntes det er utrolig meget tøj man bruger i løbet af en dag til sådan en lille en, og jeg syntes ikke jeg har råd eller tid til at skulle vaske hver dag, og når han så har tøj han ikke kan passe kan det jo være at jeg kan glæde en anden med det som de mangler, og som jeg ikke vil være bekendt at tage penge for - eller bare ikke vil have mere

Har selv givet størstedelen af det han er vokset ud af nu væk til andre jeg kender med børn som manglede, så det er ikke fordi jeg "skovler ind" - jeg giver skam osse selv!

Og man kan da ligeså godt hjælpe hinanden

Jeg har afleveret alverdens ting til Mødrehjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.