Ligger du inde med drengetøj du vil af med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. maj 2010

MoarTNoah

Laulund87 skriver:

Og man kan da ligeså godt hjælpe hinanden

Jeg har afleveret alverdens ting til Mødrehjælpen

Ja det syns jeg osse

Jeg har faktisk osse smidt vildt meget derned, kom med to flyttekasser som jeg havde fundet ude ved min mor (fandt 8 i det hele) med pigetøj i de små str. min mor har gemt alt vores tøj i de første måneder, og med 4 børn bliver det en del.

Nu ku en af jer nok godt blive fristet til at sige "hvorfor bruger du så ikke bare dét tøj" - har jeg gjort, men det går kun op til str. 62

For alt det tøj hun havde i større størrelser gav hun nemlig osse til mødrehjælpen da de havde hjulpet hende rigtig meget (gav hende barnevogn og byttede tøj når hun kom med det vi ikke kunne passe mere)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

millesofie

øv jeg tror ikke jeg har noget over 62 i drengetøj men jeg kigger lige for man ved jo aldrig og det er så kedligt ikke at have nok tøj til den "lille"

jeg har selvfølgelig lige afleveret en stor sæk hos genbrugen

Anmeld

23. maj 2010

MoarTNoah

millesofie skriver:

øv jeg tror ikke jeg har noget over 62 i drengetøj men jeg kigger lige for man ved jo aldrig og det er så kedligt ikke at have nok tøj til den "lille"

jeg har selvfølgelig lige afleveret en stor sæk hos genbrugen

det lyder rigtig dejligt at du lige kiger en ekstra gang

Genbrugen skal osse have ting en gang i mellem

Anmeld

26. maj 2010

millesofie

jeg har fundet lidt ude hos min mormor (bare noget vi havde i reserve) det er i str 62-68 og str 6 mån er det de str du skal bruge?

der er et par bukser og tre bluser, men jeg kigger videre.. mangler du også sko huer og overtøj??

Anmeld

26. maj 2010

Lady Marion <3

Årh hvor ærgeligt   Har smidt en masse i tøj container ,, Har lidt i 70 og opefter , ikke meget men sender gerne

Anmeld

26. maj 2010

Lone Jakobsen

ville gerne hjælpe dig, men har sendt alt mit videre. husk på at genbrugs butikker nogen gange kan være billigere end den porto du skal betale for gratis tøj

her i byen giver jeg 8 kr pr. bluse i genbrugsbutikken

Anmeld

26. maj 2010

mor_sabina

Jeg har en hel pose fuld der er på vej i en tøjcontainer, men hvis du kan få noget ud af den skal du være hjertelig velkommen. Det er dog mest str 74!?
Men hvor bor du? For det koster også noget at sende sådan en bunke.

Anmeld

26. maj 2010

Laulund87

Har skrevet til dig

Anmeld

26. maj 2010

MoarTNoah

millesofie skriver:

jeg har fundet lidt ude hos min mormor (bare noget vi havde i reserve) det er i str 62-68 og str 6 mån er det de str du skal bruge?

der er et par bukser og tre bluser, men jeg kigger videre.. mangler du også sko huer og overtøj??

Det vil jeg meget gerne have

Han kan kke bruge hue, han vrider den hele vejen rundt og er ved at kvæles når han har en på

Sko og overtøj er osse hjertelig velkomment

Anmeld

26. maj 2010

MoarTNoah

Muffi . skriver:

Årh hvor ærgeligt   Har smidt en masse i tøj container ,, Har lidt i 70 og opefter , ikke meget men sender gerne

Det må du meget gerne

bare skriv PB så vi kan finde ud af forsendelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.