Så skal der pustes, piger ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

dorthemus

Chalala85 skriver:

Puster en kæmpe vestøvsstorm i din retning og håber Runa tager iomode den så i kan blive forenet

Jaaaa...tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg puster bare løs heroppe fra Jeg vil gerne have min kusine kommer ud og leger ... yaaah...

Og det er altså meget underligt, for det er jo meningen at man skal føde, når man HAR været i IKEA

Men jeg tipper nu stadig på fredag, lørdag eller søndag i næste uge... Sådan har jeg bare haft det længe

Ja du lovede jo det med Ikea  Tror bare hun er for vant til, at jeg fiser og farer omkring, så sådan en halv dagsrejse er ingenting

Sjovt jeg gætter også selv på de dage  Nok derfor jeg tager det så relativt roligt...

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Astasmor skriver:

puster en håndfuld vestøv afsted til dig. her grib.

håber det hjælper og den lille snart kommer ud i dine arme.

held og lykke

Haps...tak skal du have

Anmeld

23. maj 2010

MyBaby

dorthemus skriver:

Ihh sådan gad jeg godt det startede...det er sgu´da til at forholde sig til

Jeg er heldigvis god til at slappe af og sove, så jeg hviler meget..og så er Baby.dk jo også en skøn adspredelse

Ja, det har du ret i - så ved man jo med sikkerhed, at det er starten!!!  

Jeg brugte også baby.dk rigtig rigtig meget og det var bare skønt at kunne bruge noget at den lange ventetid herinde - jeg gik 10 dage over, så der var MEGET ventetid her

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

MyBaby skriver:

Ja, det har du ret i - så ved man jo med sikkerhed, at det er starten!!!  

Jeg brugte også baby.dk rigtig rigtig meget og det var bare skønt at kunne bruge noget at den lange ventetid herinde - jeg gik 10 dage over, så der var MEGET ventetid her

Pyhh 10 dage!!!

Anmeld

23. maj 2010

MyBaby

dorthemus skriver:

Pyhh 10 dage!!!

Ja, det var sku lidt træls...  Men havde egentlig indstillet mig på, at jeg nok skulle sættes igang fire-fem dage senere - men men men, så gik det jo heldigvis igang af sig selv - hun skulle bare lige være helt klar!!!

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

MyBaby skriver:

Ja, det var sku lidt træls...  Men havde egentlig indstillet mig på, at jeg nok skulle sættes igang fire-fem dage senere - men men men, så gik det jo heldigvis igang af sig selv - hun skulle bare lige være helt klar!!!

Nu skal jeg til jordmoder på tirsdag, så håber jeg hun har noget opmuntrende at sige

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Ja du lovede jo det med Ikea  Tror bare hun er for vant til, at jeg fiser og farer omkring, så sådan en halv dagsrejse er ingenting

Sjovt jeg gætter også selv på de dage  Nok derfor jeg tager det så relativt roligt...

Jeg skal til 25. ugers undersøgelse på fredag... kl. 10. Så er det OK hvis hun siger til efter kl. 10 på fredag ?

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg skal til 25. ugers undersøgelse på fredag... kl. 10. Så er det OK hvis hun siger til efter kl. 10 på fredag ?

Det er hermed givet videre

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Det er hermed givet videre

SKØNT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.