Så skal der pustes, piger ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

lulleh

Så vil jeg da også lige sende en masse vestøv til dig.

og håber hun vælger at komme ud snart

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Vial

Ja, så gik de hurtige 9 mdr. Nu er de afløst af de x antal uendelige langsomme dage ;-)

Sover nu med telefon på lyd og glæder mig til opringning, som jeg er sikker på kommer om natten, så jeg kan ligge og dreje rundt som en grillkylling resten af natten :-)

Masser af vestøv til dig - puster på livet løs, så der står daim og dumle ud af munden...

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

lulleh skriver:

Så vil jeg da også lige sende en masse vestøv til dig.

og håber hun vælger at komme ud snart

Marie

Tak det håber jeg sørme også

Anmeld

23. maj 2010

Bare mig..

*******************VESTØV******************

Glæder mig til at se bettepigen Jeg siger dig, pludselig går det sgu stærkt.. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg selv har født.. Og der allerede er gået en uge imorgen...

Held og lykke med fødslen. Jeg håber den kommer til at gå godt, og at du ikke skal ligge med veer lige så lang tid som mig

Marikka, som fødte 40+4.

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, så gik de hurtige 9 mdr. Nu er de afløst af de x antal uendelige langsomme dage ;-)

Sover nu med telefon på lyd og glæder mig til opringning, som jeg er sikker på kommer om natten, så jeg kan ligge og dreje rundt som en grillkylling resten af natten :-)

Masser af vestøv til dig - puster på livet løs, så der står daim og dumle ud af munden...

Mmmm daim OG dumle....er meget misundelig og vildt lækkersulten, men efter + 1,4 kg den sidste uge og det selvom alle bøgerne siger, at vægten står stille de sidste par uger så er er der NUL chokoladebelønning ...måske lige på nær på fødeafdelingen om man skulle være så heldig

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

*******************VESTØV******************

Glæder mig til at se bettepigen Jeg siger dig, pludselig går det sgu stærkt.. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg selv har født.. Og der allerede er gået en uge imorgen...

Held og lykke med fødslen. Jeg håber den kommer til at gå godt, og at du ikke skal ligge med veer lige så lang tid som mig

Marikka, som fødte 40+4.

Tak  Ja tid er sgu´ noget mærkeligt noget...lige nu snegler den sig afsted, men ved jo også godt at det pludselig kan gå stærkt. Jeg håber jeg føder her i maj og ikke går ind i juni..

Anmeld

23. maj 2010

Becks

Jamen Dorthe Dorthe Dorthe - Du har jo lige smidt et indlæg, hvor du søger information om donor.. Altså hvor går tiden stærkt, ihvertfald her fra sidelinien haha...

Sender en masse masse ve-støv afsted, så vi snart kan se baby Runa, som kun kan være smuk med den mor hun har

Held og lykke

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Tutter skriver:

Jamen Dorthe Dorthe Dorthe - Du har jo lige smidt et indlæg, hvor du søger information om donor.. Altså hvor går tiden stærkt, ihvertfald her fra sidelinien haha...

Sender en masse masse ve-støv afsted, så vi snart kan se baby Runa, som kun kan være smuk med den mor hun har

Held og lykke

Ihhh tak  Ja tid er en sjov størrelse. På den ene side, ja så synes jeg selv det er kort tid siden at jeg stod med alle spørgsmålene om donor m.m. og på den anden side, så er jeg nu så mega utålmodig efter at se enden på denne graviditet og få mit barn i armene

Anmeld

23. maj 2010

Becks

dorthemus skriver:

Ihhh tak  Ja tid er en sjov størrelse. På den ene side, ja så synes jeg selv det er kort tid siden at jeg stod med alle spørgsmålene om donor m.m. og på den anden side, så er jeg nu så mega utålmodig efter at se enden på denne graviditet og få mit barn i armene

Åh ja, det kan jeg godt forstå..

Nu har du jo også gået rundt med hende i 9 mdr, så må hun gerne komme ud og hilse på sin moar

Anmeld

23. maj 2010

lululupo

jeg er nu hel forpustet af at puste ve støv din vej..... kom så!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.