Så skal der pustes, piger ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

dorthemus

MyBaby skriver:

Uhhh - du får også lige en kæmpe portion vestøv fra mig. Rigtig meget held og lykke med fødslen - jeg er sikker på, at den er lige oppe over, selvom du ikke synes, du kan mærke noget. Hos mig startede det hele uden varsel, så ...  Jeg glæder mig til at høre om det, når du er på den anden side og sidder med din lille skat i armene.

Tak  Hvordan startede det for dig: vandafgang eller veer eller???

Synes det er svært at forholde sig til når der er så mange måder en fødsel kan starte på..aner ikke havd jeg skal forvente eller ikke forvente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Risen

dorthemus skriver:

Tro mig, det ville jeg hvis den var gået...har nærstuderet toiletpapiret yderst metodisk de sidste to uger  

Jeg er ikke nået til hysteriets rand endnu, men tager det rimeligt stille og roligt.

Heheh  Det kan jeg godt forstå ! Ville jeg også gøre hvis jeg var så tæt på.. Tænk en gang max 14 dage så er du mor! Det er jo vildt.. 

Der er nok heller ikke meget andet for end at tage det stille og rolig.. Uanset humør og tålmodighed, går tiden jo lige langsomt.. 

Anmeld

23. maj 2010

Lone Jakobsen

så vildt at du allerede er nået dertil sender dig bunker af smertefuldt vestøv, så du snart kan ha din lille mirakel datter i armene

og lige et godt råd fra en mor der er gået over hver gang: hvis hun sku finde på at lade vente på sig...så indtal en besked på svaren om at du giver besked så snart du har født, og hvis vedkomne ikke ringede for at spørge til den forestående fødsel, så er de velkommen til at ringe igen

jeg sender dig mange tanker, og håber at hun bare driller dig lidt, så veerne starter lige efter midnat

Anmeld

23. maj 2010

MyBaby

dorthemus skriver:

Tak  Hvordan startede det for dig: vandafgang eller veer eller???

Synes det er svært at forholde sig til når der er så mange måder en fødsel kan starte på..aner ikke havd jeg skal forvente eller ikke forvente

Jeg havde det på fuldstændig samme måde - gik bare og ventede på, at der skulle komme et lille tegn!

Men her startede det med vandafgang - da vi var på vej ind til mine svigerforældre for at spise aftensmad - jeg rejste mig fra en bænk og så kom der en masse vand ud! Så gik der en time før veerne satte ind og 8 timer efter var hun ude!

Man kan ikke forberede sig på det, der snart skal ske - det er fantastisk, skræmmende og endnu engang mere fantastisk, så glæd dig og brug tiden på at slappe af (ved godt, man er ved at gå amok over den kommentar, men det ER altså et godt råd, for der venter dig ikke kun en fødsel, som tærre på kræfterne, men derimod også en tid efter fødsel, hvor du har brug for al den energi, du kan få!).

Anmeld

23. maj 2010

NinaNymannMadsen

puster en håndfuld vestøv afsted til dig. her grib.

håber det hjælper og den lille snart kommer ud i dine arme.

held og lykke

Anmeld

23. maj 2010

MyBaby

nutche skriver:

så vildt at du allerede er nået dertil sender dig bunker af smertefuldt vestøv, så du snart kan ha din lille mirakel datter i armene

og lige et godt råd fra en mor der er gået over hver gang: hvis hun sku finde på at lade vente på sig...så indtal en besked på svaren om at du giver besked så snart du har født, og hvis vedkomne ikke ringede for at spørge til den forestående fødsel, så er de velkommen til at ringe igen

jeg sender dig mange tanker, og håber at hun bare driller dig lidt, så veerne starter lige efter midnat

Ihh - sikken en god ide med beskeden på telefonsvareren - den vil jeg bruge næste gang, hvis jeg skulle gå over tid igen

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg puster bare løs heroppe fra Jeg vil gerne have min kusine kommer ud og leger ... yaaah...

Og det er altså meget underligt, for det er jo meningen at man skal føde, når man HAR været i IKEA

Men jeg tipper nu stadig på fredag, lørdag eller søndag i næste uge... Sådan har jeg bare haft det længe

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

nutche skriver:

Tak for vestøvet og de gode råd Og ja det er lidt vildt, at være nået dertil

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

MyBaby skriver:

Jeg havde det på fuldstændig samme måde - gik bare og ventede på, at der skulle komme et lille tegn!

Men her startede det med vandafgang - da vi var på vej ind til mine svigerforældre for at spise aftensmad - jeg rejste mig fra en bænk og så kom der en masse vand ud! Så gik der en time før veerne satte ind og 8 timer efter var hun ude!

Man kan ikke forberede sig på det, der snart skal ske - det er fantastisk, skræmmende og endnu engang mere fantastisk, så glæd dig og brug tiden på at slappe af (ved godt, man er ved at gå amok over den kommentar, men det ER altså et godt råd, for der venter dig ikke kun en fødsel, som tærre på kræfterne, men derimod også en tid efter fødsel, hvor du har brug for al den energi, du kan få!).

Ihh sådan gad jeg godt det startede...det er sgu´da til at forholde sig til

Jeg er heldigvis god til at slappe af og sove, så jeg hviler meget..og så er Baby.dk jo også en skøn adspredelse

Anmeld

23. maj 2010

Chalala85

dorthemus skriver:

Hej piger

Så nåede jeg terminsdatoen idag...HURRA 

Og nu vil jeg MEGET gerne snart have min præmie for godt og solidt arbejde de sidste ni måneder

Der er dog ikke meget der tyder på, at baby vil ud. Jeg var i Ikea i går og slæbte på både rygsæk og bærepose, ind og ud af metro, S-tog og busser og dét har sgu´ ikke fået den lille dame på gled...tror hun har det for godt derinde

Så er I ikke søde, at sende en bunke vestøv og gode fødselstanker i min retning - tror altså jeg har brug for det!!

Puster en kæmpe vestøvsstorm i din retning og håber Runa tager iomode den så i kan blive forenet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.