Så skal der pustes, piger ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

dorthemus

lululupo skriver:

jeg er nu hel forpustet af at puste ve støv din vej..... kom så!!!!!

Ja kom såååå  Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Hej piger

Så nåede jeg terminsdatoen idag...HURRA 

Og nu vil jeg MEGET gerne snart have min præmie for godt og solidt arbejde de sidste ni måneder

Der er dog ikke meget der tyder på, at baby vil ud. Jeg var i Ikea i går og slæbte på både rygsæk og bærepose, ind og ud af metro, S-tog og busser og dét har sgu´ ikke fået den lille dame på gled...tror hun har det for godt derinde

Så er I ikke søde, at sende en bunke vestøv og gode fødselstanker i min retning - tror altså jeg har brug for det!!

Hvor vildt som tiden går!!!

Sender dig lige en orkan af Vestøv ******** Hvordan har du det??

Knus Lene

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Hvor vildt som tiden går!!!

Sender dig lige en orkan af Vestøv ******** Hvordan har du det??

Knus Lene

Tak  Jamen jeg har det godt...der er tilsyneladende ikke en s*** på vej

Hvorfor er du rasende??

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Pust pust pust ! 

Anmeld

23. maj 2010

LISBETH:-)

Jeg har jo sagt at du føder på tirsdag!!!!!!

Du får alt den vestøv som jeg kan mobilisere, skal jo ikke selv bruge den!!!!

Rigtig meget held og lykke, glæder mig til billeder

Lisbeth - der ved jeg bliver moar på tirsdag. Mærkeligt!!!!

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

Pust pust pust ! 

Tak..så lige din tråd om slimprop. Min er ikke gået endnu...suk, altså hvis den ser ud som det de andre siger. Mit ligner mere det du beskriver...så jeg tror ikke der sker noget lige om lidt  

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg har jo sagt at du føder på tirsdag!!!!!!

Du får alt den vestøv som jeg kan mobilisere, skal jo ikke selv bruge den!!!!

Rigtig meget held og lykke, glæder mig til billeder

Lisbeth - der ved jeg bliver moar på tirsdag. Mærkeligt!!!!

Det kan vi godt sige...tak Vildt, at du bare ved hvornår du har din baby i armene. Er kun "lidt" misundelig

Anmeld

23. maj 2010

Risen

dorthemus skriver:

Tak..så lige din tråd om slimprop. Min er ikke gået endnu...suk, altså hvis den ser ud som det de andre siger. Mit ligner mere det du beskriver...så jeg tror ikke der sker noget lige om lidt  

Tror den er gået hos dig Det var jo kun rent tilfældigt jeg så den.. Mange opdager det jo slet ikke.. Men krydser for der snart sker noget.. er du blevet rigtig utålmodig endnu eller klarer du den?

Anmeld

23. maj 2010

MyBaby

Uhhh - du får også lige en kæmpe portion vestøv fra mig. Rigtig meget held og lykke med fødslen - jeg er sikker på, at den er lige oppe over, selvom du ikke synes, du kan mærke noget. Hos mig startede det hele uden varsel, så ...  Jeg glæder mig til at høre om det, når du er på den anden side og sidder med din lille skat i armene.

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

Tror den er gået hos dig Det var jo kun rent tilfældigt jeg så den.. Mange opdager det jo slet ikke.. Men krydser for der snart sker noget.. er du blevet rigtig utålmodig endnu eller klarer du den?

Tro mig, det ville jeg hvis den var gået...har nærstuderet toiletpapiret yderst metodisk de sidste to uger  

Jeg er ikke nået til hysteriets rand endnu, men tager det rimeligt stille og roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.