Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofie skriver: Hi-hi.. jamen det må jeg jo finde ud af at få lagt ind Kan for iøvrigt sagtens komme på baby.dk nu.. efter siden er lavet om??!!! Meget mystisk. men rigtig dejligt
Hi-hi.. jamen det må jeg jo finde ud af at få lagt ind
Kan for iøvrigt sagtens komme på baby.dk nu.. efter siden er lavet om??!!! Meget mystisk. men rigtig dejligt
Åhhh hvor skønt Syns nu alligevel, at vi skal klø din computer lidt bag ørerne en dag Men vi skal jo også drikke sindsygt meget barsels-te og alt sådan ngoet ik?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zafir skriver: Åhhh hvor skønt Syns nu alligevel, at vi skal klø din computer lidt bag ørerne en dag Men vi skal jo også drikke sindsygt meget barsels-te og alt sådan ngoet ik?
Jo det skal vi ihvertfald.. Nøøøjjj hvor jeg glæder m ig til vi sidder med hver vores lille bebse og drikker spandevis af barsels-te
Sofie skriver: Jo det skal vi ihvertfald.. Nøøøjjj hvor jeg glæder m ig til vi sidder med hver vores lille bebse og drikker spandevis af barsels-te
Også mig... Jeg er så SKRUUUUUUUUUUUUUUUUUK... !!!!
Jeg havde fået totalt gak i låget, hvis det ikke var sommer og det skulle ske en masse ting de næste måneder... Så havde jeg fået pip af ventetiden
Zafir skriver: Også mig... Jeg er så SKRUUUUUUUUUUUUUUUUUK... !!!! Jeg havde fået totalt gak i låget, hvis det ikke var sommer og det skulle ske en masse ting de næste måneder... Så havde jeg fået pip af ventetiden
Hmmm.. skruk.. er det ikke, når man IKKE har bebse i maven Nå pyt.. men kan godt følge dig.. syntes dog at der er sket lige lovligt meget her på det sidste så jeg har altså slet ikke fattet at jeg i dag kan skrive 24+0 og der kun er 13 uger (minus 1 dag) til jeg får lov at holde lillepigen i mine arme.. Det er s** da for VILDT!!!!
OG.. som jeg skrev et andet sted, så skal du lige VOVE at føde samme dag som mit pks.. jeg VIL følge din fødsel her.. så du må enten føde før.. eller noget tid efter TAAAK
Sofie skriver: Hmmm.. skruk.. er det ikke, når man IKKE har bebse i maven Nå pyt.. men kan godt følge dig.. syntes dog at der er sket lige lovligt meget her på det sidste så jeg har altså slet ikke fattet at jeg i dag kan skrive 24+0 og der kun er 13 uger (minus 1 dag) til jeg får lov at holde lillepigen i mine arme.. Det er s** da for VILDT!!!! OG.. som jeg skrev et andet sted, så skal du lige VOVE at føde samme dag som mit pks.. jeg VIL følge din fødsel her.. så du må enten føde før.. eller noget tid efter TAAAK
Jo jeg tror nok det er når man IKKE har baby i maven... Men altså - det er den samme følelse jeg har, når jeg sidder med lille Billie eller lille Runa eller... Du ved... Så er det bare AAAAAAAAAARRRRHHHH MIG OGSÅ HA SÅDAN EN... - det får jeg jo heldigvis også snart
Jeg skal nok lade være med at føde den dag. Jeg ahr snakket med lillepigen om enten den1. september eller den 8 september ... Men hvis jeg skal vædde på noget, så tror jeg at det bliver på eller dagen efter termin (5-6 september)
Zafir skriver: Jo jeg tror nok det er når man IKKE har baby i maven... Men altså - det er den samme følelse jeg har, når jeg sidder med lille Billie eller lille Runa eller... Du ved... Så er det bare AAAAAAAAAARRRRHHHH MIG OGSÅ HA SÅDAN EN... - det får jeg jo heldigvis også snart Jeg skal nok lade være med at føde den dag. Jeg ahr snakket med lillepigen om enten den1. september eller den 8 september ... Men hvis jeg skal vædde på noget, så tror jeg at det bliver på eller dagen efter termin (5-6 september)
Jo jeg kender så godt følelsen.. Der er lige nogle forældre i bh som har fået baby... nøøøjjjjjj han er sååå fin :0)))
Jamen hvis du er sød at sige til Frigg at hun gerne må komme ud den 5 eller 6 sept ville det passe mig glimrende ha-ha
Den 8. sept er jeg ikke kommet hjem endnu (skal føde den 7).. Den 1 sept er altså også fjong for mig thi-hi..
Kh Sofie
Sofie skriver: Jo jeg kender så godt følelsen.. Der er lige nogle forældre i bh som har fået baby... nøøøjjjjjj han er sååå fin :0))) Jamen hvis du er sød at sige til Frigg at hun gerne må komme ud den 5 eller 6 sept ville det passe mig glimrende ha-ha Den 8. sept er jeg ikke kommet hjem endnu (skal føde den 7).. Den 1 sept er altså også fjong for mig thi-hi.. Kh Sofie
Det må vi lige snakke om, Frigg og mig
wow Zafir, hvor er du fin... super flot mave...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128