Frigg mavse 25+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Ååååååhhh altså - så tudede Rosa lige igen

Hihi ... hvor er du sød. Jeg er bare så glad for at Idun har lyst til at være så meget med i min graviditet... jeg er bare sikker på at hun bliver en dejlig storesøster, selvom folk siger så meget til os, at det er 'for sent' at få en lille.... Når nu Idun er blevet så stor.. Grrr...

Jeg er HELT sikker på at det nok skal gå. Specielt, når hun er så glad for det, som hun er nu... (vi har også taget et par billeder, hvor hun kysser min mave. Men der glemte jeg hånden for, fie... hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

smokin

Ihh og Idun er lige i "krammehøjde"... den lillesøster kommer da ikke til at mangle noget

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Zette skriver:

Ihh og Idun er lige i "krammehøjde"... den lillesøster kommer da ikke til at mangle noget

Nej, det er jeg sikker på at hun ikke gør Idun vil sove ved siden af mig og babyen og holde hende i hånden hver nat

Og hun syntes det er mega sjovt at kramme min mave... For hun kan kun liiiiiiiige nå omkring med armene...

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

ej en lækker mavse!!  jeg er også helt vild med det billede, hvor den stolte storesøster knuger maven ind til sig!

Anmeld

23. maj 2010

smokin

Zafir skriver:

Nej, det er jeg sikker på at hun ikke gør Idun vil sove ved siden af mig og babyen og holde hende i hånden hver nat

Og hun syntes det er mega sjovt at kramme min mave... For hun kan kun liiiiiiiige nå omkring med armene...

Elsker sådan noget søskendekærlighed der bare lyser ud af billedet! Hun er jo SÅ STOLT!

Og det med armene er kun liiidt endnu, så må hun ty til andre metoder

Men ja vildt du allerede er blevet 25 uger - synes lige der var kommet en baby derind. Men okay, synes også lige der er kommet en baby i min egen mave

Anmeld

23. maj 2010

NinaNymannMadsen

sikke en fin mave.

og nøj hun ligner en stolt storesøster.

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

nej hold da op hvor er de gode, er helt forelsket i den hvor Idun er med også!! wauw 

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Zette skriver:

Elsker sådan noget søskendekærlighed der bare lyser ud af billedet! Hun er jo SÅ STOLT!

Og det med armene er kun liiidt endnu, så må hun ty til andre metoder

Men ja vildt du allerede er blevet 25 uger - synes lige der var kommet en baby derind. Men okay, synes også lige der er kommet en baby i min egen mave

Ja tiden går hurtigt Nu starter sæsonen lige om lidt... Og når sæsonen er slut, så kommer lillesøster

Det blir helt vildt dejligt...

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Astasmor skriver:

sikke en fin mave.

og nøj hun ligner en stolt storesøster.

Det er hun bestemt også

Anmeld

23. maj 2010

NinaNymannMadsen

Zafir skriver:

Det er hun bestemt også

det kan man også godt se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.