Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Ja tiden går hurtigt Nu starter sæsonen lige om lidt... Og når sæsonen er slut, så kommer lillesøster Det blir helt vildt dejligt...
Ja tiden går hurtigt Nu starter sæsonen lige om lidt... Og når sæsonen er slut, så kommer lillesøster
Det blir helt vildt dejligt...
Sæsonen? Vikingesæsonen?
Ja vores guld kommer nok på onsdag eller torsdag alt efter hvad de beslutter onsdag morgen så jeg når det lige inden sæsonen starter...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Sæsonen? Vikingesæsonen? Ja vores guld kommer nok på onsdag eller torsdag alt efter hvad de beslutter onsdag morgen så jeg når det lige inden sæsonen starter...
Jaja Vikingesæsonen...
Spændende med onsdag eller torsdag! Eller inden?...
ej hvor har du bare en super smuk mave.. og nej hvor din datter super køn
Zafir skriver: Jaja Vikingesæsonen... Spændende med onsdag eller torsdag! Eller inden?...
Der er IKKE nogen baby på vej INDEN. Jeg kan mærke hun ligger godt og grundigt fast i bækkenet men hun gider ikke ud har jeg ladet mig fortælle.
Jeg har iøvrigt lige siden jeg fik det afvide sagt d.26 maj af en eller anden mystisk årsag. Så lad os nu se! Ellers klarer jeg nok de sidste to uger også
Sejt med vikingesæsonen. Nu spørger jeg nok dumt. Men hvad laver man? Jeg kender jo kun til lejre forsøgscenter
Zette skriver: Der er IKKE nogen baby på vej INDEN. Jeg kan mærke hun ligger godt og grundigt fast i bækkenet men hun gider ikke ud har jeg ladet mig fortælle. Jeg har iøvrigt lige siden jeg fik det afvide sagt d.26 maj af en eller anden mystisk årsag. Så lad os nu se! Ellers klarer jeg nok de sidste to uger også Sejt med vikingesæsonen. Nu spørger jeg nok dumt. Men hvad laver man? Jeg kender jo kun til lejre forsøgscenter
Mmm... Syns altid den sidste tid er mega spændende... at man går og venter på juleaften, men man ikke ved, hvornår det er juleaften
Vikingesæsonen. Altså for os, så rejser vi jo rundt med vores telt og alt vores grej og laver historisk formidling. Om dagen er vi 'Museums genstande' og om aftenen, så rå-hygger vi totalt... Bål-mad, hyggenygge, håndværkeri osv... Bare daaaaaarlig. Lidt svært at forklare med få ord Men kom forbi Lejre, når vi bor der i en uge, i løbet af sommeren. Vi er ikke ligesom fortidsfamilierne, for vi har selv alting med Og laver vores ting... Du ve Så kan du se hvad det er
Zafir skriver: Mmm... Syns altid den sidste tid er mega spændende... at man går og venter på juleaften, men man ikke ved, hvornår det er juleaften Vikingesæsonen. Altså for os, så rejser vi jo rundt med vores telt og alt vores grej og laver historisk formidling. Om dagen er vi 'Museums genstande' og om aftenen, så rå-hygger vi totalt... Bål-mad, hyggenygge, håndværkeri osv... Bare daaaaaarlig. Lidt svært at forklare med få ord Men kom forbi Lejre, når vi bor der i en uge, i løbet af sommeren. Vi er ikke ligesom fortidsfamilierne, for vi har selv alting med Og laver vores ting... Du ve Så kan du se hvad det er
Ja det vil jeg meget gerne hvis det passer med baby og alt det der. Jeg laver forhåndsaftaler lige pt. "såfremt det passer familiens overhovede så kommer vi gerne"
Men holder I så fri fra det almindelige arbejde og gør det her af lyst? Eller er det også et arbejde som bare er drevet af lyst? Hmmm det lyder som en meget spændende verden - men også meget meget uvirkelig ISÆR når jeg ved at du er computernørd og din mand er metronørd
Zette skriver: Ja det vil jeg meget gerne hvis det passer med baby og alt det der. Jeg laver forhåndsaftaler lige pt. "såfremt det passer familiens overhovede så kommer vi gerne" Men holder I så fri fra det almindelige arbejde og gør det her af lyst? Eller er det også et arbejde som bare er drevet af lyst? Hmmm det lyder som en meget spændende verden - men også meget meget uvirkelig ISÆR når jeg ved at du er computernørd og din mand er metronørd
Altså det er vores ferier og weekender vi bruger på det Det er en hobby. Noget af det er også vores firma, som vi gerne skulle have til at give penge året rundt. Men jeg vil aldrig have mere markedsaktivitet end vi har nu. For 5-8 markeder på en sæson er rigelig. Uden man får publikums kuk-kuk hehe...
Men ja - når man er sådan der, er alting jo lige - er det en nem en eller en der tager meget tid eller hva?
lillemunk skriver: Hold op der er sket meget med maven siden sidst jeg så den. Den er bare super flot. Super godt billede med IdunVi er desværre indlagt med grim grim grim virus der påvirker pigernes hjerter Håber ellers du har det super. Kæmpe knus fra Karin
Hold op der er sket meget med maven siden sidst jeg så den. Den er bare super flot. Super godt billede med IdunVi er desværre indlagt med grim grim grim virus der påvirker pigernes hjerter Håber ellers du har det super. Kæmpe knus fra Karin
tak
Men super ærgeligt med den der virus. Jeg håber virkelig de kommer hurtigt over det. Det bedste er at kunne være hjemme og hygge alle sammen!. stort kram!
Hvor er det altså bare en fin mavse og hvor er idun altså blevet en køn pige =0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128