Frigg mavse 25+0 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Ox.

Det er bare så flotte og naturlige mavebilleder du tager, smuk Frigg mavse!

Og skønt med den stolte storesøster!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Diana...

SMUK og hvor er det et fantastisk billed med dig og Idun 

Anmeld

24. maj 2010

Sofie

Sikke nogle skønne og smukke billeder

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofie skriver:

Sikke nogle skønne og smukke billeder

Tak, hvad med billeder af din mavse?`

Anmeld

31. maj 2010

Tina2

Zafir skriver:

Hihi ... hvor er du sød. Jeg er bare så glad for at Idun har lyst til at være så meget med i min graviditet... jeg er bare sikker på at hun bliver en dejlig storesøster, selvom folk siger så meget til os, at det er 'for sent' at få en lille.... Når nu Idun er blevet så stor.. Grrr...

Jeg er HELT sikker på at det nok skal gå. Specielt, når hun er så glad for det, som hun er nu... (vi har også taget et par billeder, hvor hun kysser min mave. Men der glemte jeg hånden for, fie... hehe)

Super flot mave, og det er da absolut ikke for sent!!!! Filuca er MEGET mere med i det hele denne gang end hun var da jeg var gravid med Milas og jeg synes det er super dejligt og hyggeligt..... Milas snakker da om babyen i maven, men ellers ikke rigtig noget interesse der. Tror ikke lige han helt kan forholde sig til at der engang kommer en baby som har ligget i den mave.... :-)

Filuca er en fantastisk storesøster for Milas, meget beskyttende og omsorgsfuld overfor ham, selvom de selvfølgelig også kan skændes..... Og jeg er sikker på Milas også bare blir en superdejlig storebror:-)

Så det er SLEEET ikke for sent! Glæd jer helt vildt, for jeg synes netop 2. gang er det simpelthen det mest fantastiske at se sine to børn sammen..... Jeg har nogle billeder af Milas og Filuca fra den dag han er født og den måde de kigger på hinanden der- puh det kan få vandet frem i mine øjne..... Kan huske Filuca sagde at nu var det hendes lillebror for evigt og altid

Synes det er helt anderledes 2. gang netop fordi der er en søskende.... Jeg tænkte at vi aldrig kunne give de to en bedre gave end jeg lige havde gjort, nemlig en bror/søster

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Super flot mave, og det er da absolut ikke for sent!!!! Filuca er MEGET mere med i det hele denne gang end hun var da jeg var gravid med Milas og jeg synes det er super dejligt og hyggeligt..... Milas snakker da om babyen i maven, men ellers ikke rigtig noget interesse der. Tror ikke lige han helt kan forholde sig til at der engang kommer en baby som har ligget i den mave.... :-)

Filuca er en fantastisk storesøster for Milas, meget beskyttende og omsorgsfuld overfor ham, selvom de selvfølgelig også kan skændes..... Og jeg er sikker på Milas også bare blir en superdejlig storebror:-)

Så det er SLEEET ikke for sent! Glæd jer helt vildt, for jeg synes netop 2. gang er det simpelthen det mest fantastiske at se sine to børn sammen..... Jeg har nogle billeder af Milas og Filuca fra den dag han er født og den måde de kigger på hinanden der- puh det kan få vandet frem i mine øjne..... Kan huske Filuca sagde at nu var det hendes lillebror for evigt og altid

Synes det er helt anderledes 2. gang netop fordi der er en søskende.... Jeg tænkte at vi aldrig kunne give de to en bedre gave end jeg lige havde gjort, nemlig en bror/søster

Jeg håber også de får rigtig meget glæde af hinanden Helt sikkert.

Jeg ligger lige et billede ind hun tog igår, af min mave hehe. Det er super sødt. Et helt nærbillede, hvor man nærmest kun kan se min mave

Men vi så hendes fødsel igen igår, sammen med hende der kommer til at være Iduns støtte i fødslen, så de kunne forberede sig sammen, på hvad der skal ske, når Lillesøster kommer

Anmeld

31. maj 2010

Sofie

Zafir skriver:

Tak, hvad med billeder af din mavse?`

Hi-hi.. jamen det må jeg jo finde ud af at få lagt ind

Kan for iøvrigt sagtens komme på baby.dk nu.. efter siden er lavet om??!!! Meget mystisk. men rigtig dejligt

Anmeld

1. juni 2010

Kløver

Zafir skriver:

Så er det bare ved at være langt over halvvejs skønt.

Her er lidt billeder fra søndag formiddag...

ih sikke flot gravid du er, flot mave, og hvor ser storesøster Idun dog glad og stolt ud, gætter på hun glæder sig til den kommende lille bror/søster kommer

Anmeld

1. juni 2010

Enayia

sikke nogle skønne NATURLIGE billeder! Hvor er det dejligt at se! Du ser så smuk ud og Idun er bare en køn lille pige

Anmeld

1. juni 2010

businesstigger

Flot mave - og datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.