Hvad med et babytræf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2008

Tynen

En weekend for mit vedkommende :)

Jeg har ikke noget liv, så måneden er ligemeget (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

linemus

Fint så er det på plads. Tror minsandten lige jeg laver en afstemning ;) Nej, nu har jeg fortrudt - man kan jo kun svare på én weekend, så det giver ikke det sande billede.

Nogle weekend-dage det ikke må være?

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

Vi render selvfølgelig ind i en masse føsda'er i juli, men personligt ville weekenden den 12-13 juli være ok med mig...

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Vi render selvfølgelig ind i en masse føsda'er i juli, men personligt ville weekenden den 12-13 juli være ok med mig...[/citat] ja den tror jeg også vi kan klarer:D det er jo heller ikke hele dagen! det er nok næsten også den eneste weekend nu jeg tænker over det! vi har nemlig mange fødselsdage.. vi har også: sondrupmarkede hov havnefest odder byfest ja man skal jo nå det hele hvis man skal gøre sig forhåbninger om at møde nogle af de gamle homies:D

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

ag skrev noget!!!!

jeg ved heller ikke hvad familien siger til jeg hele tidn tager hjemmefra til fest. så det var måske en ide at tage bm festen og lave til babytræf hos hende i stedet for?? hvad er der stemning for????

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

I don´t care.
D. 14 har Stig bare fødselsdag, så tror ikke jeg "får lov" til at ditche ham for at rende af med jer :)

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

Hvis Linemus har mod på en lang køretur med tvillerne er det vel også ok - men vi vil også ha Line med denne gang! Og det ville jo også være fedt at se Ormen Nova :D
Men Line, vi kommer på visit alligevel - hele familien Olsen/Ehrenreich.

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

ja jeg håber også på at se jer alle 5 næste gang(L):D

Anmeld

15. juni 2008

Nadi

Jeg/vi er også med, helt klart!! oliver og jeg har heller ikke været med til baby træf, var kun med i nogle timer inden det rigtig brød løs oppe hos Loggi :)

Og jeg er også mest til en weekend, og også gerne efter den første weekend i august... Ferien er nemlig planlagt (C)

Og hvis vi skal være hos dig Line, hvor er det så henne??

Håber virkelig det blive rtil noget og at jeg kan den dag det bliver ;)

-Nadia

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Jamen jeg er med på at tage ned til BM. Nu vil jeg nemmerlig også se jer (L) Synes bare der er lææænge til september, og så har jeg også mest mod på at tage turen, mens jeg stadig er på barsel, og hver dag er en fest 8D

ivfmarie skriver:

Men Line, vi kommer på visit alligevel - hele familien Olsen/Ehrenreich.

Godt Marie. Kasper er også helt med på ideen, og han plejer ellers at flygte i en vældig fart (som regel ind til Morten), så snart der er gæster på vej :D

Du siger bare til, når fussen er klar til turen.

Jeg kørte forresten igennem Try for ikke så længe siden, og det ligger jo overraskende tæt på :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.