Hvad med et babytræf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2008

Lise

Hvad med en weekend i slut juli eller august? Skal til Aalborg en weekend nemmerli' så manden kan holde drengeaften :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

ivfmarie

det ku godt passe ind her i hvertfald - altså en weekend sidst i juli eller først i august...

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

vi skal sgu så meget nu her. så aner ikke hvornår jeg kan, men prøver bare at fitte det ind efter hvad i/line bestemmer jer for:D;)

Anmeld

14. juni 2008

Loggidut

i er bare nedturs-madamer i dag....:'( jeg vil ozze med! men de der dage i forslår passer vist ikke så godt ind i mit kram :( æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv æv loggi...nu vildt børnehavesur...lol

Anmeld

14. juni 2008

Tynen

Kom med en dato, så planlægger jeg efter det!

Det bliver SÅ!!! hyggeligt! (L)

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Oppelop!! :P

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

Ja Line, hva siger du? Det var dig der lagde ud, og det ser ud til at der er opbakning...

Anmeld

15. juni 2008

Loggidut

hmmm, alt efter august...og nej tynen, for fanden, jeg skal ikke holde andre tilbage...lol...jeg er jo med igen, når alt det her giftehaløjsa er overstået

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

JA 8D Weekend babytræf! Men jeg er godt nok bange for, at du bor lidt for langt væk til, at husbond gider at køre os derop (eller ned (?) Geografi + mig = no go), Linemus :(
Her har man jo aldrig fået snøvlet sig til at tage et kørekort, så jeg er helt og aldeles underlagt andres velvilje.
Men hvis vi kunne mødes andetsteds, er jeg med 8D

Knus fra Birgitte - hør hov... Noget siger mig, at AG og Astrid og mig forsøgte at blive enige om at lave et babytræf hos mig, men det gik af uvisse grunde i sin mor igen.
Så I er også meget velkomne her allesammen. Men hov! Det var ikke min mening at tromle dit arrangement, Linemus 8(:$ Ville bare lige nævne, at det også var en mulighed at komme her, hvis I skulle få medlidenhed med en gammel krampe uden kørekort igen. (L)

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Jamen jeg er helt klar og I er hjertens velkomne her. Her er vist ikke de store planer fra nu af og til september (bortset fra 1 års fødselsdag d.4-5. juli).

Men jeg vil da også vildt gerne se Birgitte og Nova Maria, så selvom det er lang vej, kan jeg godt overtales :) Det er jo ikke anderledes end for f.eks. Karina, hvis hun skal helt her op.

Hvad er der egentlig mest stemning for? Hverdag el. weekend? Snart, sidst i juli, først i august?

Sikke et puslespil 8D

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.