Hvad med et babytræf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. juni 2008

linemus

Nu hvor der allerede er ved at blive planlagt fest igen, inden den anden er gået i gang ;) hvordan er stemningen så for et [f]babytræf[/f] igen? Jeg vil elske at møde alle jeres babyer (og jer) og har desværre ikke været med de 2 gange i Århus og Viborg. Er det ikke ved at være længe siden? Kan det lade sig gøre nu hvor fødselsdagene begynder at vælte ind? Hvad si'r I? Knus Line - der ikke er startet på arbejde som så mange andre og savner lidt action :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2008

ivfmarie

Jeg vil gerne! Hvis alt går vel, så genoptager jeg jo barsel nu og frem til 11.august - så jeg kunne helt sikkert godt tænke mig et babytræf. Men hvor og hvornår?

Marie - og Malte der savner at flirte med alle pigerne

Anmeld

14. juni 2008

linemus

Altså jeg kan godt lægge hus til, men er jo nok den af os, der bor længst "ude" - i hvert fald i den her retning...

Marie, jeg har faktisk tænkt på, at I skulle tage at komme herud engang, hvis I har lyst. Mændene kan jo sagtens sidde og mindes gamle dage over en bajser, hvis Mr. O vil med, og Freja og Sebastian kan sikkert også finde ude af det. Sebastian er i hvert fald vild med små piger :)) Og mon ikke Malte er mand nok til at klare to tøser på en gang?

Anmeld

14. juni 2008

Tynen

Jeg synes det kunne være vildt hyggeligt!
Har faktisk tænkt på at foreslå det et par gange, men vidste ikke om det bare var mig der savner babytræfferne :)

Jeg har desværre ikke fri i hverdagene, men er der stemning for en lørdag eller søndag?
Ellers må jeg jo lave store hundeøjne og spørge chefen om en fridag..

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Marie, jeg har faktisk tænkt på, at I skulle tage at komme herud engang, hvis I har lyst. Mændene kan jo sagtens sidde og mindes gamle dage over en bajser, hvis Mr. O vil med, og Freja og Sebastian kan sikkert også finde ude af det.

Hi hi.. det har vi også tænkt på nogen gange.. Og det vil vi da gerne!
Jeg er lidt handicappet de næste par uger, men derefter er jeg helt klar på et visit. Vi skal bare finde en dag hvor mænnerne kan :)

Marie

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

jamen jeg er helt klar på et baby træf igen!!!!
og jeg vil glæde mig til at se dig. og ungerne:D
hvor langt bor vi fra hinanden? tager det lang tid at komme op til dig??

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Kalle: Det tager ca 2 timer fra Horsens til Hou. Det er jo ingen tid, når man kører efter et godt selskab.

Og fra Viborg er der ca 1½ time

Marie - sælger et babytræf til Linemus

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

fedt!!! vi er klar. vi kører hjemmefra kl 8!!! så kan ungen ta formiddagsluren i bilen;)

hvornår skal vi komme????????

Anmeld

14. juni 2008

ivfmarie

Ja Line.. hvornår skal vi komme?

Anmeld

14. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Ja Line.. hvornår skal vi komme?

det er sgu godt vi selv kan finde ud af det hva!!!!:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.