Så blev lillemandens værelse endelig færdigt :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Brams

Hvor er det bare super flot  Har I selv lavet træet? - vildt flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Diana...

Hvor er det bare fint. 

Anmeld

13. september 2010

mor-til-vanessa

det er rigtig flot. kan super godt li træet.

er selv igang med at male et japansk kirsebærtræ inde på vanessa værelse, men det tager sin tid

Anmeld

13. september 2010

Chamomile

Det er virkelig et sødt værelse

Anmeld

13. september 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Super fint børneværelse i har fået lavet! 

Anmeld

13. september 2010

Loa

Ih hvor fint...... Rigtig sød og romantisk stil....

Anmeld

13. september 2010

DK

Ihhh hvor er det fint!! Og moderne!! Og fiiiiint!! Altså! Det træ er da bare for lækkert!!

Mikkel og jeg havde faktisk bestemt os for at bruge præcis samme kommode til puslekommode. Men var blevet enige om at det nok var for bøvlet at få lavet den pusletop dertil. Men nu jeg ser jeres så bliver jeg igen helt hooked på ideen. Rigtig smart med en deler i midten, så puslemadrassen bliver liggende det rigtige sted.

Min kontor-ingeniør-far var i tidernes morgen uddannet tømrer, så mon ikke han kan flække sådan en pusletop sammen til os, også? Vil du måske spørge ham der har lavet det om de har brugt MDF plader eller en bordplade eller hvordan?

Knus Ditte

Anmeld

15. september 2010

Ansemusen

DK skriver:

Ihhh hvor er det fint!! Og moderne!! Og fiiiiint!! Altså! Det træ er da bare for lækkert!!

Mikkel og jeg havde faktisk bestemt os for at bruge præcis samme kommode til puslekommode. Men var blevet enige om at det nok var for bøvlet at få lavet den pusletop dertil. Men nu jeg ser jeres så bliver jeg igen helt hooked på ideen. Rigtig smart med en deler i midten, så puslemadrassen bliver liggende det rigtige sted.

Min kontor-ingeniør-far var i tidernes morgen uddannet tømrer, så mon ikke han kan flække sådan en pusletop sammen til os, også? Vil du måske spørge ham der har lavet det om de har brugt MDF plader eller en bordplade eller hvordan?

Knus Ditte

Tark  Jo jeg skal prøve at få spurgt ham. Han er også tømrer. Vi tegnede den til ham og sendte på mail og så lavede han den og malede den hvid. Den fungerer bare SÅ godt!! Min kæreste tror at det er krydsfiner, men han ved det ikke med sikkerhed. Men i hvert fald ikke rigtig bordplade.

Anmeld

15. september 2010

Ansemusen

Hvor er det bare super flot  Har I selv lavet træet? - vildt flot!

Jeps, det er hjemmegjort  Tog nogle dage - rigtig hyggeligt projekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.