Så blev lillemandens værelse endelig færdigt :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Nadia&Daniel

Hvor er det et smukt og stil-rent værelse - lige min stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Ansemusen

roenlund skriver:

Det er bare så flot

Er træet malet i fri hånd eller har du brugt en skabelon???

Tuaind tak  Jeg har tegnet træet på papir og så kopieret det over på over head og så tegnet med blyant på væggen udfra over headen og derefter sat tape på ifølge blyantstregerne og til sidst malet. MEGET stort arbejde!!! Malerarbejdet var det mindste af det hele og ganske hurtigt gjort, men selve tegningen og tapeningen (kan man sige det...?) tog rigtig lang tid!

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Solajma skriver:

Eiii... hvor er det bare smukt!

Må man spørge hvor du har købt den der opbevarings"frø"??

Ja da  Det er også vores kære IKEA  Den koster sølle 59 kr. så det er jo fundet til prisen

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Det er simpelthen bare SÅ stilet og lækkert!!! Det er måske det fedeste babyværelse jeg har set - k*ft hvor er det flot

Ej nu bliver jeg altså helt rørt Rosa  TUSIND tak for de pæne ord! Er også virkelig stolt af det, selvom jeg godt ved at det må man helst ikke sige i lille Danmark..

Der mangler selvfølgelig nogle hylder, rumdeler og billeder på væggen og sådan, men det kommer henad vejen. Økonomien skal også lige kunne følge med. Det har været ret dyrt med et værelse som skulle fuldstændig renoveres fra top til tå oven i alle de andre babyting man jo skal have. Så lige nu er det lidt bart, men det skal nok blive perfekt, når vi er helt færdige  (liiige indtil alt det grimme grønne-gule-røde-blå plastic-legetøj, som han sikker får en masse af fra familie og venner, får overtaget

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Nej hvor er det yndigt, Anna  Er vil med dit træ...tapetbbladene blev jo supergode. Du er faneme dygtig

Tak Dorthemus  Runas værelse er også bare super flot!!

Og tak til alle I andre for de pæne pæne ord! Jeg håber vores søn bliver lige så vild med det, når han engang skal bruge det og sove derinde. At han kan ligge og kigge på træet og de farverige blade

Anmeld

19. maj 2010

Maddox

Ansemusen skriver:

Ej nu bliver jeg altså helt rørt Rosa  TUSIND tak for de pæne ord! Er også virkelig stolt af det, selvom jeg godt ved at det må man helst ikke sige i lille Danmark..

Der mangler selvfølgelig nogle hylder, rumdeler og billeder på væggen og sådan, men det kommer henad vejen. Økonomien skal også lige kunne følge med. Det har været ret dyrt med et værelse som skulle fuldstændig renoveres fra top til tå oven i alle de andre babyting man jo skal have. Så lige nu er det lidt bart, men det skal nok blive perfekt, når vi er helt færdige  (liiige indtil alt det grimme grønne-gule-røde-blå plastic-legetøj, som han sikker får en masse af fra familie og venner, får overtaget

Her har alt det "grimme" multifarvede plastiklegetøj allerede taget domineringen og til intetgjort drømmen om det smukke baby-drengeværelse i sarte pasteller  

Anmeld

20. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vildt flot værelse Lige min stil. Øv nu vil jeg sgu snart have en lille i maven at lave et lige så skønt værelse til (noget at leve op til her)

Og blær du dig bare og vær stolt. Jante kan skride ad helvede til

Knus

Anmeld

20. maj 2010

Ansemusen

Alexis skriver:

Vildt flot værelse Lige min stil. Øv nu vil jeg sgu snart have en lille i maven at lave et lige så skønt værelse til (noget at leve op til her)

Og blær du dig bare og vær stolt. Jante kan skride ad helvede til

Knus

Haha, tak!

Jeg håber af hele mit  at du snart bliver gravid og får dit højeste ønske opfyldt

Anmeld

20. maj 2010

Kløver

Hvor er det flot, og er da helt vild med puslekommoden, hvordan har i lavet puslepladen til, er det en separat plade i har sat ovenpå, med sider eller er sider bygget på, den er da vildt fed

Anmeld

20. maj 2010

Lou

Hvor er det flot... meget fint og enkelt, det kan jeg rigtig godt lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.