Så blev lillemandens værelse endelig færdigt :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

lululupo

hvor er det fint..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Ansemusen skriver:

...Eller så færdigt som det nu kan blive lige nu. Der skal selvfølgelig nogle hylder osv. ind til opbevaring senere. Farmand har haft meget travlt med at male vægge, loft, vinduesparti, vinduer, slibe og larkere gulv og sætte tapet op på den ene væg. Jeg nøjedes med at lave træet på væggen, da jeg ikke kunne lide at male mens jeg er gravid.
Synes min kæreste har været SÅ dygtig  værelset lignede LORT før og har været brug til dyrene og derefter som opbevaringsrum i flere år.

Første billeder af puslepladsen i vores eget soveværelse (en alm. kommode fra IKEA med en hjemmelavet pusleplade) og derefter billeder af Thias' værelse:

Hvor er det bare flot!

Anmeld

19. maj 2010

BulleMulle

Der ser bare super godt ud

Anmeld

19. maj 2010

Maddox

Eiii... hvor er det bare smukt!

Må man spørge hvor du har købt den der opbevarings"frø"??

Anmeld

19. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

...Eller så færdigt som det nu kan blive lige nu. Der skal selvfølgelig nogle hylder osv. ind til opbevaring senere. Farmand har haft meget travlt med at male vægge, loft, vinduesparti, vinduer, slibe og larkere gulv og sætte tapet op på den ene væg. Jeg nøjedes med at lave træet på væggen, da jeg ikke kunne lide at male mens jeg er gravid.
Synes min kæreste har været SÅ dygtig  værelset lignede LORT før og har været brug til dyrene og derefter som opbevaringsrum i flere år.

Første billeder af puslepladsen i vores eget soveværelse (en alm. kommode fra IKEA med en hjemmelavet pusleplade) og derefter billeder af Thias' værelse:

Nej hvor er det yndigt, Anna  Er vil med dit træ...tapetbbladene blev jo supergode. Du er faneme dygtig

Anmeld

19. maj 2010

Tullebobs

Virkelig fint - du har da vist sans for den slags

Er vild med træet - og det fine lyseblå tapet...

Kh Trine

Anmeld

19. maj 2010

Tullebobs

Solajma skriver:

Eiii... hvor er det bare smukt!

Må man spørge hvor du har købt den der opbevarings"frø"??

Tillader mig lige at svare Den fås i Ikea...

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er simpelthen bare SÅ stilet og lækkert!!! Det er måske det fedeste babyværelse jeg har set - k*ft hvor er det flot

Anmeld

19. maj 2010

Maddox

Tullebobs skriver:

Tillader mig lige at svare Den fås i Ikea...

TAK!!

Nu har jeg simpelthen fået skabt mig endnu et behov for at komme i Ikea..  Havde ellers prøvet at udskyde det, men nu er jeg jo nærmest nødt til at køre derud

Anmeld

19. maj 2010

Tullebobs

Solajma skriver:

TAK!!

Nu har jeg simpelthen fået skabt mig endnu et behov for at komme i Ikea..  Havde ellers prøvet at udskyde det, men nu er jeg jo nærmest nødt til at køre derud

Der er altid noget man mangler i Ikea - ALTID!

Kh Trine - kæmpe Ikea fan, får skisme næsten feber, når jeg ser det blå/gule skilt i horisonten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.