Så blev lillemandens værelse endelig færdigt :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Ansemusen

Maja84 skriver:

Hvor er det flot, og er da helt vild med puslekommoden, hvordan har i lavet puslepladen til, er det en separat plade i har sat ovenpå, med sider eller er sider bygget på, den er da vildt fed

Tak tak  Det er ikke os der har lavet den, det er min Fars kærestes far. Vi skrev målene på kommoden og tegned ehvordan vi gerne ville have at puslepladen skulle være. Den ligger bare ovenpå, men kan skrues fast bagpå ind i benene, således at kommoden ikke går i stykker eller får synlige huller. Så den kan bruges som alm. kommode på lillemandens værelse nåpr han engang er færdig med at få skiftet ble. Med mindre vi har fået en til der, hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Kløver

Ansemusen skriver:

Tak tak  Det er ikke os der har lavet den, det er min Fars kærestes far. Vi skrev målene på kommoden og tegned ehvordan vi gerne ville have at puslepladen skulle være. Den ligger bare ovenpå, men kan skrues fast bagpå ind i benene, således at kommoden ikke går i stykker eller får synlige huller. Så den kan bruges som alm. kommode på lillemandens værelse nåpr han engang er færdig med at få skiftet ble. Med mindre vi har fået en til der, hehe

hvor smart, synes ihvertfald den er super flot, og rigtig praktisk

Anmeld

21. maj 2010

NoName

nøjjj det er fint det værelse...

Anmeld

21. maj 2010

FruEllingsen

SIMPELTHEN MEGA FEDT VÆRELSE

Anmeld

25. maj 2010

Maja_4000

Nok et dumt spørgsmål .. Men hvad har I sat puslepladen fast med ? Altså, har I lavet huller i kommoden, eller hvordan ?

Anmeld

25. maj 2010

siw84

super smukt værelse..

Anmeld

25. maj 2010

Rødhætte

Hvor er det da bare et sødt værelse..

Anmeld

6. september 2010

Sofia

Faldt lige over dette værelse igen, det er simpelthen bare så flot, virkelig noget at blive inspireret af.. Må jeg høre hvor du har købt loftslampen? Håber jeres lille søn eeeelsker værelset - det ville jeg gøre hvis det var mit

Anmeld

12. september 2010

Ansemusen

Sofia skriver:

Faldt lige over dette værelse igen, det er simpelthen bare så flot, virkelig noget at blive inspireret af.. Må jeg høre hvor du har købt loftslampen? Håber jeres lille søn eeeelsker værelset - det ville jeg gøre hvis det var mit

Den er skam bare købt i Ikea  Den fås vist i tre forskellige størrelser! Tak for de pæne ord! Selvom han endnu ikke bruger værelset, så ELSKER han når vi går derind og kigger. Træet er han ret glad for at kigge på og det er Moren jo glad for

Anmeld

12. september 2010

JustAnotherName

Skøøønt værelse han har fået sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.