hvad har I fået at spise i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Jeg kan ikke leve uden tomater...

det kan jeg heller ikke.. så nogen gange smug(RÅ)spiser jeg tomater og så har jeg røde knopper i HELE krydderen i flere dage efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Moderator

Sulajma skriver:

Haha - Spørg ham, om han har prøvet aromat på blødkogte æg?! - min kæreste er ikke vild med idéen, så jeg har den helt for mig selv!

Soya er også total godt til alt muligt, så kan vi jo roligt spise mere af den slags!

det behøver jeg ikke spørge ham om!! Han bliver irritabel hvis han ikke får aromat på æg generelt

Anmeld

17. maj 2010

Becks

Sulajma skriver:

Haha - Spørg ham, om han har prøvet aromat på blødkogte æg?! - min kæreste er ikke vild med idéen, så jeg har den helt for mig selv!

Soya er også total godt til alt muligt, så kan vi jo roligt spise mere af den slags!

Mums det er godt

Anmeld

17. maj 2010

Sulajma

Caroline86 skriver:

ja, jeg synes også de så melede ud, dem jeg kiggede på! Jeg venter lidt endnu til jeg kan købe dem på anneksgården

Åhh ja Annexgården i Svostrup - Hvert år er jeg derude med min mormor og fætre/kusiner for at plukke jordbær .. Det er bare det bedste!

Anmeld

17. maj 2010

Sulajma

Caroline86 skriver:

det behøver jeg ikke spørge ham om!! Han bliver irritabel hvis han ikke får aromat på æg generelt

Haha .. Godt så!

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Sulajma skriver:

Åhh ja Annexgården i Svostrup - Hvert år er jeg derude med min mormor og fætre/kusiner for at plukke jordbær .. Det er bare det bedste!

lige præcis

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

det kan jeg heller ikke.. så nogen gange smug(RÅ)spiser jeg tomater og så har jeg røde knopper i HELE krydderen i flere dage efter

PIIIIIV... Stakkel.

Men godt du er overlevet alligevel

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Vi har fået roast med kartofler og bearnaisesauce... For en gangs skyld ingen grønt til

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Vi har fået kyllingeboller med purløg, citrontimian og rasp, dampede grønne asparges og en kæmpe grøn salat...

Trængte til lidt god mad efter den dumme post DK episode... hmm

Vi har fået Brunch... Det kan man altid spise på alle tider af døgnet..

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Vi har fået Brunch... Det kan man altid spise på alle tider af døgnet..

haha.. det var interessant! har jeg ikke hørt om til aftensmad før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.