hvad har I fået at spise i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

LivasMor

Varm kartoffelsalat og pølser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

oo

Caroline86 skriver:

seriøst? karry ?

Det kunne jeg SLET ikke spise når jeg havde kvalme (og den havde jeg meget!!!)

jepjep, karry og massere af det. jeg laver også en ret med ris stegt i karry og så kylling og grønt på panden og det er også bare et hit. min baby ææææælsker karry

den hader så til gengæld agurk, det har jeg kastet op af helt fra starten af...og alligevel var jeg så dum at æde en halv en idag...og ørlede en time efter

Anmeld

18. maj 2010

TbCp

jepjep, karry og massere af det. jeg laver også en ret med ris stegt i karry og så kylling og grønt på panden og det er også bare et hit. min baby ææææælsker karry

den hader så til gengæld agurk, det har jeg kastet op af helt fra starten af...og alligevel var jeg så dum at æde en halv en idag...og ørlede en time efter

Måske bliver den inder?

Anmeld

18. maj 2010

oo

TbCp skriver:

Måske bliver den inder?

ja måske!  jeg tænkte også igår da jeg skrev det "ja man kan tage forældrene ud af nørrebro, men man kan ikke tage nørrebro ud af forældrene"

Anmeld

21. maj 2010

Halbschön

Tjuhl skriver:

Hehe... Og jeg MAXfrådede agurk under min graviditet.. Agurk og kold mælk! ;-) Hver dag blev der købt tre liter mælk og 6 agurker! MUMS!! ;-)

Anmeld

21. maj 2010

oo

Renée88 skriver:

Hehe... Og jeg MAXfrådede agurk under min graviditet.. Agurk og kold mælk! ;-) Hver dag blev der købt tre liter mælk og 6 agurker! MUMS!! ;-)

ja min søster frådede også agurker og idag æder Carla agurk som var det chokolade

Anmeld

21. maj 2010

Halbschön

Tjuhl skriver:

ja min søster frådede også agurker og idag æder Carla agurk som var det chokolade

haha, kunne da være jeg skulle prøve at gi lillemanden agurk ;-) Mælken er han nemlig rigtig glad for ;-)

Anmeld

21. maj 2010

oo

Renée88 skriver:

haha, kunne da være jeg skulle prøve at gi lillemanden agurk ;-) Mælken er han nemlig rigtig glad for ;-)

ja prøv! jeg havde Carla på besøg i påsken og skulle skære agurk til en salat da jeg opdagede der var et kæmpe bidmærke i, min søster sagde så, at det var lillepigen der ikke kan dy sig når hun sidder i indkøbsvognen og der kommer agurk i kurven så MÅ hun lige hapse i den!!

jeg ved ikke hvad min baby så bliver...sådan en der sidder og åbner karry posen

Anmeld

21. maj 2010

Halbschön

Tjuhl skriver:

ja prøv! jeg havde Carla på besøg i påsken og skulle skære agurk til en salat da jeg opdagede der var et kæmpe bidmærke i, min søster sagde så, at det var lillepigen der ikke kan dy sig når hun sidder i indkøbsvognen og der kommer agurk i kurven så MÅ hun lige hapse i den!!

jeg ved ikke hvad min baby så bliver...sådan en der sidder og åbner karry posen

Hehe, lille pige dog ;-)

Minder lidt om mig selv da jeg var lille.. Har været en 4år da min far skulle holde stor 30års.. Og jeg var SÅ sur og træt, og skabte mig helt vildt inde i supermarkedet.. Til sidst gik jeg i protest fordi jeg ikke måtte få slik, og så gik jeg over til frugt og grønt og tog en bid af alverdens frugter og grøntsager ;-)

En lille karry-rumpe-nisse ;-) Tager en sniffer, når I handler ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.