hvad har I fået at spise i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

Kylling, ris og bearnaisesauce.

Hurtigt, nemt og usundt

du glemte lækkert, søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Sulajma

Caroline86 skriver:

nammenam... tror jeg vi skal have i morgen

Det er SÅ godt!
Manglede bare Det tredje krydderi - husk det!

Anmeld

17. maj 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

du glemte lækkert, søde

nårh ja lækkert

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Sulajma skriver:

Det er SÅ godt!
Manglede bare Det tredje krydderi - husk det!

altså her ville Daniel komme løbende med aromat, men tvivler på det er det!?

Anmeld

17. maj 2010

Ansemusen

Jeg har ikke fået noget endnu, men har lige bestilt en pizza sandwich og pommes frites  Er lidt øv i dag, fordi min veninde skulle være kommet, men glemte det. Havde mobiliseret al min energi til at hun skulle komme, havde ryddet op osv. Og manden er taget ud for at lave bil, fordi hun kom, og nu sidder jeg så her alene og føler at ventetiden på lillemanden er endnu længere end normalt! (Min veninde er dog lovligt undskyldt, fordi hun har SÅ meget i sit liv for tiden, som vist gør hovedet helt kulret).

Så ja, den lette løsning bliver det til her idag!

Anmeld

17. maj 2010

lululupo

Vi har fået svinemørbrad med philadelphia ost og bacon, med rösti kartoffler og grønt til, mum mum!!

Anmeld

17. maj 2010

otlitrom

SubWay-sandwich med tun

Anmeld

17. maj 2010

otlitrom

Ansemusen skriver:

Jeg har ikke fået noget endnu, men har lige bestilt en pizza sandwich og pommes frites  Er lidt øv i dag, fordi min veninde skulle være kommet, men glemte det. Havde mobiliseret al min energi til at hun skulle komme, havde ryddet op osv. Og manden er taget ud for at lave bil, fordi hun kom, og nu sidder jeg så her alene og føler at ventetiden på lillemanden er endnu længere end normalt! (Min veninde er dog lovligt undskyldt, fordi hun har SÅ meget i sit liv for tiden, som vist gør hovedet helt kulret).

Øv da! Men så må du hygge med os herinde!  

Anmeld

17. maj 2010

NoName

Vi har simpelthen haft gang i grillen

Så det blev til et par lækre nakkekotteletter og hjemmelavede grillpølser fra slagteren med kold kartoffelsalat og flütes med buko garli og hvidløgssmør...

Hyggeligt

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Ansemusen skriver:

ej hvor øv, søde

Så håber jeg den smager skide hamrende godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.