hvad har I fået at spise i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Ansemusen

kitty skriver:

Øv da! Men så må du hygge med os herinde!  

Det er det jeg gør  Har det også okay. Er bare lidt mystisk med energien nu hvor lidt der skal til før at jeg intet orker. Men nok brok fra mig i denne mundvands-drivende tråd!! Har mere lyst til det mange af jer skriver end til take away! Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Ansemusen

Caroline86 skriver:

ej hvor øv, søde

Så håber jeg den smager skide hamrende godt!!!

Det håber vi  Havde mere lyst til noget rigtig lækker hjemmelavet eller i det mindste en italiensk god sandwich. Men det nærmeste pizzaria er bare sådan et alm. tyrkisk midelmådigt et. Men orker altså ikke at gå langt for min aftensmad. Glæder mig til at få energien tilbage når mansen er født (øh... hvis man kan kalde det energi det man får..).

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Det håber vi  Havde mere lyst til noget rigtig lækker hjemmelavet eller i det mindste en italiensk god sandwich. Men det nærmeste pizzaria er bare sådan et alm. tyrkisk midelmådigt et. Men orker altså ikke at gå langt for min aftensmad. Glæder mig til at få energien tilbage når mansen er født (øh... hvis man kan kalde det energi det man får..).

hihi.. energi..hmm!! Men man kører af en eller anden mystisk grund bare på, selvom man kun har sovet 3 timer hver nat i 14 dage...

Anmeld

17. maj 2010

Sulajma

Caroline86 skriver:

altså her ville Daniel komme løbende med aromat, men tvivler på det er det!?

Hehe .. Jeg har faktisk også puttet aromat i mine stegte nudler.
- Det er bare godt til ALT!

Men Det trejde krydderi er: ''Mononatriumglutaminat Et kemisk stof, der består af pulveriserede glutaminatkrystaller. Ikke særligt meget anvendt herhjemme, men det forekommer dog i mange færdige madvarer i Vesten. Det er en vigtig ingrediens i kinesisk og japansk madlavning. Sælges også under navne som Ve-tsin, Aijnomoto og P'sst. Det har ingen smag i sig selv, men virker smagsforstærkende. Stoffet er harmløst, men kan virke skadeligt på leveren hvis det bruges overdrevent gennem lange perioder''

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Sulajma skriver:

Hehe .. Jeg har faktisk også puttet aromat i mine stegte nudler.
- Det er bare godt til ALT!

Men Det trejde krydderi er: ''Mononatriumglutaminat Et kemisk stof, der består af pulveriserede glutaminatkrystaller. Ikke særligt meget anvendt herhjemme, men det forekommer dog i mange færdige madvarer i Vesten. Det er en vigtig ingrediens i kinesisk og japansk madlavning. Sælges også under navne som Ve-tsin, Aijnomoto og P'sst. Det har ingen smag i sig selv, men virker smagsforstærkende. Stoffet er harmløst, men kan virke skadeligt på leveren hvis det bruges overdrevent gennem lange perioder''

haha...du ville passe perfekt ind i Daniels familie... Hans ene fætter spiser aromat på ALT til jul - undtagen risalamanden!

Anmeld

17. maj 2010

CS

Sofia skriver:

Jeg har taget den nemme løsning - som man vist kun tager, når man er en eksamenspresset studerende der kun skal tænke på mad til sig selv: Jordbær koldskål med kiwi og kammerjunkere...

samme her - er dog ikke studerende - men doven som bare pokker i dag

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Aromat er ca det samme som det 3. krydderi - Du kan også bruge flydende maggi, der er også masser af tredie krydderi i det.

Herhjemme har vi fået tomatsalat med masser af mozarella, olie, eddike, forårsløg og pesto... Hertil bare et speltbrød fra bageren med pålæg

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Zafir skriver:

Aromat er ca det samme som det 3. krydderi - Du kan også bruge flydende maggi, der er også masser af tredie krydderi i det.

Herhjemme har vi fået tomatsalat med masser af mozarella, olie, eddike, forårsløg og pesto... Hertil bare et speltbrød fra bageren med pålæg

lyder lækkert (jeg elsker tomat), men den ville ikke gå herhjemme!

Daniel kan ikke lide tomat og jeg kan ikke tåle det.. hmm!

Anmeld

17. maj 2010

Ina33

Caroline86 skriver:

Vi har fået kyllingeboller med purløg, citrontimian og rasp, dampede grønne asparges og en kæmpe grøn salat...

Trængte til lidt god mad efter den dumme post DK episode... hmm

Vi fik hjemmelavet burgere, med hjemmebagte boller... Uhmmm vi elsker det.

Hvad er der med post DK?

Anmeld

17. maj 2010

Becks

Caroline86 skriver:

altså her ville Daniel komme løbende med aromat, men tvivler på det er det!?

Mums, elsker aromat Spiser det på ALT stortset..

Nå men idag har jeg spist en bakke ærter, en skive rugbrød med leverpostej og aromat - Gad ikke lave mad idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.