Han skal hedde anthon!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Bayze

tb skriver:

Anthon er da os kanon sødt  ja, jeg har jo ikke født endnu, men herhjemme snakker vi os meget navne.. hehe.. Har vi egentlig gjort længe, vi har jo os været igennem behandling i halvandet år, så man får da snakket det igennem mange gange

Vi har faktisk været låst fast på det samme navn længe, os et vi havde før jeg blev gravid, men nu kommer manden så i tvivl.. Han synes det er mærkeligt at man allerede på forhånd, altså før baby er født, har låst sig fast på et navn  men uanset hvad navn vi ellers prøver at komme på, så ligger det bare ikke rigtigt på tungen.. hehe..

Men nu må vi se når hun kommer ud, om det så os passer til hende

kh tina

Jamen det er bare hammer svært det med at vælge et navn! Og det kan godt gå sådan lidt frem og tilbage, så bliver man lidt i tvivl og så ikke alligevel. Derfor er jeg også glad for at jeg tog mig god tid til beslutningen, for nu er jeg sikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

MyBaby

Rollo skriver:

Hej

Læste lige at I havde været i varmvandsbassin med lillepigen

Har du allerede været til din 8 ugers undersøgelse?? Fordi man må ikke komme i vand før man er blevet tjekket mht infektion osv.

Bare lige hvis du ikke vidste besked??!!

Knus Rollo og Liva - som glæder sig til at komme i vandet i næste uge da 8 ugers undersøgelsen der er klaret

Hey Søde!

Nej nej, jeg har ikke været i vandet. Det er kun Ida og Michael, der indtil nu har været de heldige... :0) Jeg venter naturligvis til efter 8 ugers undersøgelsen! Men det har været skønt, at Ida har kunnet komme i så tidligt - tror kun hun var tre uger og et par dage, da hun var i første gang og hun nyder det bare så meget. Så glæd dig, det er helt fantastisk at se... Og for os har det været skønt, at det var noget, Michael kunne gøre med hende... :0)

Kram

Anmeld

20. maj 2010

tb

Bayze skriver:

Jamen det er bare hammer svært det med at vælge et navn! Og det kan godt gå sådan lidt frem og tilbage, så bliver man lidt i tvivl og så ikke alligevel. Derfor er jeg også glad for at jeg tog mig god tid til beslutningen, for nu er jeg sikker

vi har os valgt at sige at nu ser vi lige tiden an.. og når hun så kommer ud til os, så tager vi den derfra  kan jo være hun ligner en helt anden

Anmeld

20. maj 2010

Mor til L&S

MyBaby skriver:

Hey Søde!

Nej nej, jeg har ikke været i vandet. Det er kun Ida og Michael, der indtil nu har været de heldige... :0) Jeg venter naturligvis til efter 8 ugers undersøgelsen! Men det har været skønt, at Ida har kunnet komme i så tidligt - tror kun hun var tre uger og et par dage, da hun var i første gang og hun nyder det bare så meget. Så glæd dig, det er helt fantastisk at se... Og for os har det været skønt, at det var noget, Michael kunne gøre med hende... :0)

Kram

Åh det lyder også hyggeligt - glæder mig til vi skal i vandet

Var i bare selv afsted eller til baby svømning hold??

Liva elsker at komme i badekar så tror også hun vil nyde det..

ved du om de skal veje 5 kg før de må komme afsted?? Har jeg læst et enkelt sted på nettet - Liva vejer kun 4 kg nemlig!

Glæder mig til 8 ugers undersøgelsen er overstået næste uge..

Knus

Anmeld

20. maj 2010

MyBaby

Rollo skriver:

Åh det lyder også hyggeligt - glæder mig til vi skal i vandet

Var i bare selv afsted eller til baby svømning hold??

Liva elsker at komme i badekar så tror også hun vil nyde det..

ved du om de skal veje 5 kg før de må komme afsted?? Har jeg læst et enkelt sted på nettet - Liva vejer kun 4 kg nemlig!

Glæder mig til 8 ugers undersøgelsen er overstået næste uge..

Knus

I det varmvandsbassin, som vi bruger, skal de kun veje 4 kg! Jeg tror, vandet er 32 grader varmt. Vi bruger det her i Nordborg, men vi begynder nok at tage til Gåsten til Marina Fiskenes snart, fordi de holder sommerlukket her hos os.

Altså indtil nu har vi bare taget derind selv - alle holdene har været booket helt ud.

Hvor vil du tage hen med hende? Er du tilmeldt et hold eller?

Vildt at Liva kun vejer 4 kg nu - Ida vejer allerede 5720 gram... :0) og hun er fem uger gammel!´

Jeg glæder mig nu også til 8 ugers undersøgelsen er overstået - det varer dog lige et par uger endnu!

Kram Nina

Anmeld

21. maj 2010

Mor til L&S

Ja hun er ikke så stor - vejede også kun 2900 kg ved fødslen og tager stille og roligt på

Jeg har ikke tilmeldt mig noget hold endnu, men man skal tilmelde sig inden 20 maj har jeg lige læst på deres hjemmeside.. og det er jo for sent nu

Jamen jeg ved ikke helt hvor jeg vil tage hen med hende - tænkte lidt på vojens svømmehal, men ved det ikke helt..

Tror jeg her i starten bare vil tage afsted med hende og så på et hold senere måske...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.