Han skal hedde anthon!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.325 visninger
45 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

Bayze

Laaangt om længe faldt navnet på plads!

Jeg har simpelthen haft så svært ved at tage den endelige beslutning og her efter fødslen har jeg manglet tiden og roen og overskuddet til rigtigt at få mærket efter om navnet nu også er det rigtige til ham. I går aftes gik Anthon () i seng kl. 20.30 og jeg brugte hele aftenen på at "smage" på navnet en sidste gang. Og pludselig var fornemmelsen der i maven igen - "selvfølgelig skal han hedde Anthon, det er det helt rigtige navn!". det var lige den fornemmelse jeg manglede, og nu er jeg bare så glad!

Anthon er både et sødt navn til en lille fræk krudtugle. Men jeg synes også at det er et passende navn til en høj flot fyr () og så synes jeg det er smukt på skrift, og kan godt lide det visuelt med "h"

Synes I ikke det er fiiint?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Valle81

Jamen kæreste, mit svar kender du jo:0)

KÆFT det er flot:0)

He he:0)

I'm loving it:0)

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Jamen kæreste, mit svar kender du jo:0)

KÆFT det er flot:0)

He he:0)

I'm loving it:0)

I know - ja, det er jo  længe siden jeg advarede dig

Det er nu også 100 år siden vi fandt på navnet, og det har været favoritten lige siden, men har bare ikke lige kunne tage den endelige beslutning. Men nu er jeg SÅ sikker!

Men for at der ikke skal herske forvirring, så tilføjede jeg et "h" for din skyld

Knus

Anmeld

16. maj 2010

Valle81

Bayze skriver:

I know - ja, det er jo  længe siden jeg advarede dig

Det er nu også 100 år siden vi fandt på navnet, og det har været favoritten lige siden, men har bare ikke lige kunne tage den endelige beslutning. Men nu er jeg SÅ sikker!

Men for at der ikke skal herske forvirring, så tilføjede jeg et "h" for din skyld

Knus

Jeg elsker, at han har fået en navnebror:0)

Ja elsker også det navn for hårdt, og vi var heller ikke i tvivl:0) Vi fandt det faktisk tror jeg samme dag som vi fandt ud af vi ventede os:0)

Synes også det er super flot med h i:0)

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Jeg elsker, at han har fået en navnebror:0)

Ja elsker også det navn for hårdt, og vi var heller ikke i tvivl:0) Vi fandt det faktisk tror jeg samme dag som vi fandt ud af vi ventede os:0)

Synes også det er super flot med h i:0)

JUHUUU - jeg er SÅ glad!!!

Anmeld

16. maj 2010

Valle81

Bayze skriver:

JUHUUU - jeg er SÅ glad!!!

Det kan jeg godt forstå:0)

Tænk sig hvor velsignet vi er blevet med to sådan super overlækre guldklumper;0)

Anmeld

16. maj 2010

Tina2

Fantastisk og fedt navn!!!! Og dejligt du lige fik den rette mavefornemmelse, så er det jo også bare det HELT rigtige navn til ham:-)

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Det kan jeg godt forstå:0)

Tænk sig hvor velsignet vi er blevet med to sådan super overlækre guldklumper;0)

De er UHØRT lækre og vi er SÅ heldige

Sad lige og så dit billedspam igen - hold op hvor er han altså nuttet, ja

Det er sjovt, før jeg blev mor var eg sådan én der aldrig så noget særligt i andre folks babyer. Men det er så slut nu, skal jeg love for. Synes bare jer andres babyer er SÅÅÅÅ nuttede og vil gerne holde og snuse til dem asap!!

Anmeld

16. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SMUUUUKT navn!!! Og tænk - jeg synes det passer helt perfekt til din lille trold - han LIGNER en Anthon på billederne

Ihh jeg kender godt den følelse af at navnet bare er HELT rigtigt (prøvede det jo hele to gange under min graviditet ) og det er simpelthen bare en dejlig ro og... ja.. kærlighed man føler når man endelig bare rammer plet.

Tillykke med Anthon, endnu lille vidunderlige skrigeballon

Kh

Rosa - som nu har haft ro i noget der ligner 20 minutter siden kl 9 (indsæt træt, men triumferende smiley her)

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

Rosa skriver:

SMUUUUKT navn!!! Og tænk - jeg synes det passer helt perfekt til din lille trold - han LIGNER en Anthon på billederne

Ihh jeg kender godt den følelse af at navnet bare er HELT rigtigt (prøvede det jo hele to gange under min graviditet ) og det er simpelthen bare en dejlig ro og... ja.. kærlighed man føler når man endelig bare rammer plet.

Tillykke med Anthon, endnu lille vidunderlige skrigeballon

Kh

Rosa - som nu har haft ro i noget der ligner 20 minutter siden kl 9 (indsæt træt, men triumferende smiley her)

Taaark, og ja, er det ikke rigtigt - han ER sgu da en Anthon. Det er længe siden vi kom på navnet og da han kom ud synes jeg det passede helt perfekt. Men jeg har bare lige manglet sådan RIGTIGT at kunne mærke det i mavsen, og det er altså sådan jeg træffer beslutninger. Rasmus har skubbet noget til mig, og det har da også været lidt frustrerende at gå uden et navn. men nu er jeg så glad for at vi ventede, for nu fæles det bare helt rigtigt

Anthon har bare sovet helt vildt i nat. Først fra 20.30 til 5.00, så mad og så sov han igen, dog lidt mere uroligt, til kl. 8.00. Det er godt hans nattesøvn er så fin, ellers ved jeg da slet ikke  hvordan jeg skulle finde energien til dagens udfordringer. Lige nu sover han formiddagslur udenfor. det er det jeg siger - det lysner. Men efter middag og aften er klart værst. Jeg så lige andetsteds at Nicklas´ barsel også slutter nu her - det gør Rasmus´ jo også - puuh, jeg bliver godt nok svedt ved tanken om at stå alene med ham, den lille skrigeballon. Han udvikler sig med lynets hast i disse dage, og i går da han stak i hans aller ypperste vræl, kiggede Rasmus og jeg forskrækket på hinanden - "okay, et nyt skrig også!!" Han er simpelthen lige gået et par oktaver og lydstyrker op, jeg siger dig, man får tinnitus af det!! Fatter ikke hvordan al den lyd kan være i sådan en lille krop. Og så er han i øvrigt begyndt at rive i hår - hold kæft han er stærk, føler nogle gange jeg nærmest skal slås med ham når jeg forsøger at finde vej med flasken til hans mund gennem hans fægtende og boksende arme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.