Rosa skriver:
SMUUUUKT navn!!! 
Og tænk - jeg synes det passer helt perfekt til din lille trold - han LIGNER en Anthon på billederne 
Ihh jeg kender godt den følelse af at navnet bare er HELT rigtigt (prøvede det jo hele to gange under min graviditet 
) og det er simpelthen bare en dejlig ro og... ja.. kærlighed man føler når man endelig bare rammer plet.
Tillykke med Anthon, endnu lille vidunderlige skrigeballon 
Kh
Rosa - som nu har haft ro i noget der ligner 20 minutter siden kl 9 (indsæt træt, men triumferende smiley her)
Taaark, og ja, er det ikke rigtigt - han ER sgu da en Anthon. Det er længe siden vi kom på navnet og da han kom ud synes jeg det passede helt perfekt. Men jeg har bare lige manglet sådan RIGTIGT at kunne mærke det i mavsen, og det er altså sådan jeg træffer beslutninger. Rasmus har skubbet noget til mig, og det har da også været lidt frustrerende at gå uden et navn. men nu er jeg så glad for at vi ventede, for nu fæles det bare helt rigtigt
Anthon har bare sovet helt vildt i nat. Først fra 20.30 til 5.00, så mad og så sov han igen, dog lidt mere uroligt, til kl. 8.00. Det er godt hans nattesøvn er så fin, ellers ved jeg da slet ikke hvordan jeg skulle finde energien til dagens udfordringer. Lige nu sover han formiddagslur udenfor. det er det jeg siger - det lysner. Men efter middag og aften er klart værst. Jeg så lige andetsteds at Nicklas´ barsel også slutter nu her - det gør Rasmus´ jo også - puuh, jeg bliver godt nok svedt ved tanken om at stå alene med ham, den lille skrigeballon. Han udvikler sig med lynets hast i disse dage, og i går da han stak i hans aller ypperste vræl, kiggede Rasmus og jeg forskrækket på hinanden - "okay, et nyt skrig også!!" Han er simpelthen lige gået et par oktaver og lydstyrker op, jeg siger dig, man får tinnitus af det!! Fatter ikke hvordan al den lyd kan være i sådan en lille krop. Og så er han i øvrigt begyndt at rive i hår - hold kæft han er stærk, føler nogle gange jeg nærmest skal slås med ham når jeg forsøger at finde vej med flasken til hans mund gennem hans fægtende og boksende arme...
Anmeld