MariaJ skriver:
Dejligt navn og skønt for jer at det faldt på plads. Jeg kender godt det med mavefornemmelsen. Sådan havde jeg det også da Johannas navn var på plads. Det føltes bare HELT rigtigt, og nu synes jeg jo slet ikke hun kunne hedde noget andet.
Og så lige et ordentligt kram til dig for kampene mod skrigeriet. Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Nogle gange tænker jeg, at vi slet ikke ved hvordan det er at have en nyfødt herhjemme, fordi Johanna er så stille.

Maria
Neeej, har du fået sådan én!? Lucky you
Ej, det er da også lidt charmerende med sådan en kraftfuld temperemantsfuld fyr ved navn Anthon, men svær som spæd
Min sundhedsplejerske omtakte godt nok den race, som Johanna åbenbart tilhører. Hun sagde netop at Anthon er et særdeles viljestærkt og temperamentsfuldt og pt uroligt barn og at spædbørn bare er utrolig forskellige. Hun kom lige hjemmefra et par som har en lille pige på samme alder som Anthon, og de har nærmest ikke hørt en lyd fra hende endnu! I say - WHAT!!??
Jeg siger dig han er en hård banan, den bette. Men underskøn, hold op hvor er det fedt! Synes du ikke?
Er det ikke vildt, nu sidder vi her med vores sunde og raske guldklumper og er blevet mødre?
Kram
Anmeld