Han skal hedde anthon!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Dejligt navn og skønt for jer at det faldt på plads. Jeg kender godt det med mavefornemmelsen. Sådan havde jeg det også da Johannas navn var på plads. Det føltes bare HELT rigtigt, og nu synes jeg jo slet ikke hun kunne hedde noget andet.

Og så lige et ordentligt kram til dig for kampene mod skrigeriet. Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Nogle gange tænker jeg, at vi slet ikke ved hvordan det er at have en nyfødt herhjemme, fordi Johanna er så stille.

Maria

Neeej, har du fået sådan én!? Lucky you

Ej, det er da også lidt charmerende med sådan en kraftfuld temperemantsfuld fyr ved navn Anthon, men svær som spæd

Min sundhedsplejerske omtakte godt nok den race, som Johanna åbenbart tilhører. Hun sagde netop at Anthon er et særdeles viljestærkt og temperamentsfuldt og pt uroligt barn og at spædbørn bare er utrolig forskellige. Hun kom lige hjemmefra et par som har en lille pige på samme alder som Anthon, og de har nærmest ikke hørt en lyd fra hende endnu! I say - WHAT!!??

Jeg siger dig han er en hård banan, den bette. Men underskøn, hold op hvor er det fedt! Synes du ikke? Er det ikke vildt, nu sidder vi her med vores sunde og raske guldklumper og er blevet mødre?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Bayze

Hvad var det nu du hed før? Jeg bliver så forvirret af alt det navnskiftning!

Men jo Anthon er meget flot - kan dog bedre lide Anton...

Han har ikke heddet noget før nu - jo, baby, Lille-A, luksusbaronen, skrigeballonen og andet godt fra havet Neej, Anthon har nu været favoritnavnet gennem længere tid, men jeg har ikke været heeelt klar til en endelig beslutning

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

K&S skriver:

Ih, jeg synes det er sååååå sødt

Vores lille bulderbasse skal også hedde Anton (men uden h)

Kram Katja (26+5)

Næææh, én mere, hvor hyggeligt Jamen det ER altså et skønt navn

Anmeld

16. maj 2010

lion

Bayze skriver:

Tusind tak - og i lige måde - der er godt nok stil over dét

Mange tak. Jeg er bare vild med de navne og historie.

Min datter hedder Cassandra

Anmeld

16. maj 2010

MyBaby

Det er da bare SÅ fint! Hvor er det dejligt for dig, at det er faldet på plads.

Jeg håber, alt går godt hos jer. Vi har det rigtig godt. Ida trives og vi har fundet en rigtig god rytme! Det er skønt at være mor og jeg elsker bare at være sammen med det lille nus!

Anmeld

16. maj 2010

bagger26

Bayze skriver:

Det er altså også bare det fineste pigenavn. Jeg har en veninde hvis datter hedder Sophia og nu tror du jeg lystlyver, men jeg havde sagt at blev det en pige , så var dét navnet. Det er SÅ sødt

Nej tror skam på dig hehe..  Jeg syntes jo også selv at der ikke findes noget finere end det.. Grunden til min "tvivl" var, at jeg altid har sagt, at hvis jeg en dag fik en pige så skulle hun hedde Isabella. Men nu hvor jeg så fik af vide, at det blev en pige, så var det bare ikke navnet alligevel... Har dog altid haft Sofia som nummer 2..

Anmeld

16. maj 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Laaangt om længe faldt navnet på plads!

Jeg har simpelthen haft så svært ved at tage den endelige beslutning og her efter fødslen har jeg manglet tiden og roen og overskuddet til rigtigt at få mærket efter om navnet nu også er det rigtige til ham. I går aftes gik Anthon () i seng kl. 20.30 og jeg brugte hele aftenen på at "smage" på navnet en sidste gang. Og pludselig var fornemmelsen der i maven igen - "selvfølgelig skal han hedde Anthon, det er det helt rigtige navn!". det var lige den fornemmelse jeg manglede, og nu er jeg bare så glad!

Anthon er både et sødt navn til en lille fræk krudtugle. Men jeg synes også at det er et passende navn til en høj flot fyr () og så synes jeg det er smukt på skrift, og kan godt lide det visuelt med "h"

Synes I ikke det er fiiint?

Det er et dejligt navn

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Bayze skriver:

Han har ikke heddet noget før nu - jo, baby, Lille-A, luksusbaronen, skrigeballonen og andet godt fra havet Neej, Anthon har nu været favoritnavnet gennem længere tid, men jeg har ikke været heeelt klar til en endelig beslutning

Øh jeg skrev dig? Har du ikke heddet noget andet end Bayze?

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

Zette skriver:

Øh jeg skrev dig? Har du ikke heddet noget andet end Bayze?

Nu er forvirringen da ved at blive total - jeg kan hvert fald ikke helt følge din forvirring Men jo, jeg hed tinpou og så havde jeg indtil i går også et profilbillede af mig selv

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Bayze skriver:

Nu er forvirringen da ved at blive total - jeg kan hvert fald ikke helt følge din forvirring Men jo, jeg hed tinpou og så havde jeg indtil i går også et profilbillede af mig selv

ja ja ja - se det profilnavn siger mig noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.