Han skal hedde anthon!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Super smukt navn, også manden og mit førstevalg pt, hvis vi får en dreng en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Bayze

Alexis skriver:

Super smukt navn, også manden og mit førstevalg pt, hvis vi får en dreng en dag

Tak skal du have - ja, det er bare så fint

Anmeld

16. maj 2010

K&S

Bayze skriver:

Laaangt om længe faldt navnet på plads!

Jeg har simpelthen haft så svært ved at tage den endelige beslutning og her efter fødslen har jeg manglet tiden og roen og overskuddet til rigtigt at få mærket efter om navnet nu også er det rigtige til ham. I går aftes gik Anthon () i seng kl. 20.30 og jeg brugte hele aftenen på at "smage" på navnet en sidste gang. Og pludselig var fornemmelsen der i maven igen - "selvfølgelig skal han hedde Anthon, det er det helt rigtige navn!". det var lige den fornemmelse jeg manglede, og nu er jeg bare så glad!

Anthon er både et sødt navn til en lille fræk krudtugle. Men jeg synes også at det er et passende navn til en høj flot fyr () og så synes jeg det er smukt på skrift, og kan godt lide det visuelt med "h"

Synes I ikke det er fiiint?

Ih, jeg synes det er sååååå sødt

Vores lille bulderbasse skal også hedde Anton (men uden h)

Kram Katja (26+5)

Anmeld

16. maj 2010

smokin

Bayze skriver:

Jeg har simpelthen haft så svært ved at tage den endelige beslutning og her efter fødslen har jeg manglet tiden og roen og overskuddet til rigtigt at få mærket efter om navnet nu også er det rigtige til ham. I går aftes gik Anthon () i seng kl. 20.30 og jeg brugte hele aftenen på at "smage" på navnet en sidste gang. Og pludselig var fornemmelsen der i maven igen - "selvfølgelig skal han hedde Anthon, det er det helt rigtige navn!". det var lige den fornemmelse jeg manglede, og nu er jeg bare så glad!

Anthon er både et sødt navn til en lille fræk krudtugle. Men jeg synes også at det er et passende navn til en høj flot fyr () og så synes jeg det er smukt på skrift, og kan godt lide det visuelt med "h"

Hvad var det nu du hed før? Jeg bliver så forvirret af alt det navnskiftning!

Men jo Anthon er meget flot - kan dog bedre lide Anton...

Anmeld

16. maj 2010

FruPudderkvast

Bayze skriver:

Smukt smukt smukt!

Min søn hedder også Anthon, så jeg elsker det navn!

Anmeld

16. maj 2010

bagger26

Super super sødt navn.. Syntes det passer rigtig godt til ham..

Der gik også ca. 3 uger før jeg havde den rigtig mavefornemmelse, af at min datter var en sofia.. De første 3 uger havde jeg lidt svært ved at omtale hende som Sofia, der hed hun bare babyen det meste af tiden faktisk. Men så omkring de 3 uger faldt alt på plads for mig, og har kun omtalt hende som Sofia efterfølgende..

Hendes storebror kalder hende Fia.. Han kan ikke udtale Sofia endnu hehe...

Anmeld

16. maj 2010

MariaJ

Dejligt navn og skønt for jer at det faldt på plads. Jeg kender godt det med mavefornemmelsen. Sådan havde jeg det også da Johannas navn var på plads. Det føltes bare HELT rigtigt, og nu synes jeg jo slet ikke hun kunne hedde noget andet.

Og så lige et ordentligt kram til dig for kampene mod skrigeriet. Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Nogle gange tænker jeg, at vi slet ikke ved hvordan det er at have en nyfødt herhjemme, fordi Johanna er så stille.

Maria

Anmeld

16. maj 2010

lion

Hvor er det et flot navn du har valgt

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

bagger26 skriver:

Super super sødt navn.. Syntes det passer rigtig godt til ham..

Der gik også ca. 3 uger før jeg havde den rigtig mavefornemmelse, af at min datter var en sofia.. De første 3 uger havde jeg lidt svært ved at omtale hende som Sofia, der hed hun bare babyen det meste af tiden faktisk. Men så omkring de 3 uger faldt alt på plads for mig, og har kun omtalt hende som Sofia efterfølgende..

Hendes storebror kalder hende Fia.. Han kan ikke udtale Sofia endnu hehe...

Det er altså også bare det fineste pigenavn. Jeg har en veninde hvis datter hedder Sophia og nu tror du jeg lystlyver, men jeg havde sagt at blev det en pige , så var dét navnet. Det er SÅ sødt

Anmeld

16. maj 2010

Bayze

lion skriver:

Hvor er det et flot navn du har valgt

Tusind tak - og i lige måde - der er godt nok stil over dét

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.