Dage i vil undgå at føde på...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Anne85

Zafir skriver:

HAHAHAHAHAH stooooore krav at stille til baby fnis.

ja nu må vi se om hun hører efter  Skulle ikke undre mig at hun kom 14 dage over termin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Baby2010/2013

Jeg har termin midt december, og jeg vil helst undgå d.2 dec. som er min kærestes lillebrors føs'dag, d.7 dec. som er min mors og så gerne juleaften, d.25, d.31. og 1 jan... Ellers må bønnen komme såsnart det passer den

Trine 8+6

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

Anne85 skriver:

Hi hi... der er ikke mange dage at vælge imellem

Jeg har termin d. 1. juli.... har dog både til MD og til 3D fået at vide at jeg nok er ca. en uges tid længere henne....

Hun skal helst ikke komme d. 25. juni for der har jeg fødselsdag - heller ikke d. 26. juni for der har vi ikke rigtig nogle til at passe storebror  Og så er der d. 10. juni hvor min svigerfar har fødselsdag, d. 29. juni hvor min svigerinde har fødselsdag og d. 11. juli hvor min far har fødselsdag

Så jeg hepper på at hun melder sin ankomst enten et sted imellem d. 17. og d. 24. juni og ellers mellem d. 27. og 30. juni - men lur mig om hun ikke først melder sin ankomst d. 14. juli eller sårn noget

Håber hun hører efter

Anmeld

16. maj 2010

Shibby

29 feb. Det er den eneste dato jeg virkelig ville hade at få en baby på

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

Zafir skriver:

Jeg vil helst ikke hen og føde før 39+0, for jeg syntes at den sidste tid - selvom man er utålmodig er spændende og charmerende og det kommer aldrig igen

Ellers er der ikke nogen dage jeg ikke vil føde på. Det er FULDSTÆNDIG udenfor vores fødselsdagssæson i familien YAY - så super godt planlagt.

Men jeg vil GERNE føde enten den 1. september (da jeg så har 2 den 1. børn hehe) ELLER den 8. så det så vil være en fødselsdag der hedder 080910 hehehehe... (det har jeg aftalt med Frigg at vi snupper den!! )

Nåede 37+6 sidst - det var udemærket (det var varmt i 2006!)

Har på ingen måder lyst til at gå over tid - han er helt klar fra 37+0, så for min skyld må han gerne komme dér

Smart med fødselsdatoen 080910 (men det er min egen ! - vil dog hellere have han kommer der end på min + min kærestes søns fødselsdag (d. 2.) På den anden side kan det være Ricki bedre kan huske det så! Han er vildt dårlig til datoer

Er selvfølgelig klar over han kommer, når han synes det er tid 

Anmeld

16. maj 2010

lenaogkenn

da vi var på fødestuen forsøgte vi alt hvad vi kunne at få anna ud lidt inden midnat. men ak nej hun ventede til 00:17. på prins henriks fødselsdag. 11/6. jm prøvede ellers med cup og det hele

denne gang er jeg bedøvende lige glad. bare han vil komme ud. er idag 41+1.

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

lenaogkenn skriver:

da vi var på fødestuen forsøgte vi alt hvad vi kunne at få anna ud lidt inden midnat. men ak nej hun ventede til 00:17. på prins henriks fødselsdag. 11/6. jm prøvede ellers med cup og det hele

denne gang er jeg bedøvende lige glad. bare han vil komme ud. er idag 41+1.

Så er der jo bare flag på busserne på hendes fødselsdag

- var altid misundelig på min bedstemor (der har d. 16. april ligesom dronningen) og min mor (fordi der som regel er Århus festuge på hendes fødselsdag (og den er for det meste ovre til min 4 dage senere...)) JEG VILLE OGSÅ HAVE FLAG PÅ BUSSERNE

Anmeld

17. maj 2010

Maria.

Jeg har termin d. 22 maj - om 5 dage, og er bare glad for at vi har overstået d. 11/5 (min mand's fødselsdag) og d. 13/5 (er ikke så glad for datoen ) Dog har min svigerfar fødselsdag d. 28/5, men tager det ikke så tungt hvis de skulle dele fødselsdag..

Kram Maria 39+2

Anmeld

17. maj 2010

banaman89

Jeg har termin den 10-08-10 og her rammer vi en travl måned

Min svigerfar har fødselsdag den 23-07

min far den 29-07

min onkel den 02-08

min fætter den 05-08

min farmor den 08-08 (hun er død)

min lillebror den 13-08

min kusine den 15-08

min bedstefar den 19-08

min veninde har den 20-08

Så jeg tror at min lille dreng kommer til at dele sin fødselsdag , men det kan jo være han er heldig og få sin egen ..

Mvh Anna 27+6 ..

Anmeld

17. maj 2010

prettybutterfly

banaman89 skriver:

Jeg har termin den 10-08-10 og her rammer vi en travl måned

Min svigerfar har fødselsdag den 23-07

min far den 29-07

min onkel den 02-08

min fætter den 05-08

min farmor den 08-08 (hun er død)

min lillebror den 13-08

min kusine den 15-08

min bedstefar den 19-08

min veninde har den 20-08

Så jeg tror at min lille dreng kommer til at dele sin fødselsdag , men det kan jo være han er heldig og få sin egen ..

Mvh Anna 27+6 ..

Nøj hvor er det vildt med alle de mennesker med fødselsdag omkring samme tid Anna!!!! Håber han får sin "helt egen" fødselsdag

Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.