Dage i vil undgå at føde på...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.166 visninger
58 svar
0 synes godt om
16. maj 2010

LinLin

Sad i går og snakkede med kæresten om hvornår lillebror mon kommer; så kom jeg til lige at remse op hvornår han i hvert fald (helst) ikke skal komme:

Jeg har termin d. 9. september. Vi skulle gerne undgå: d. 2.; da min og min kærestes ældste søn har fødselsdag dér, d. 4. da det er min mors fødselsdag, d. 8. da det er min og d. 17. da min kærestes yngste søn er født dér!

Jeg tror i øvrigt han kommer mellem d. 24. august og 28. august (/HÅBER! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

NoName

Jeg har termin den 28/7, det er min fasters fødselsdag.

25/7 har kæresten fødselsdag

24/7 har min lillebror fødselsdag

21/7 har min svigerfar fødselsdag

såøe hvis hun vil komme før den 20/7 får hun ingen ballade med resten af familien GRINER.

Men kommer hun alligevel på en af de dage er hun selvfølgelig mere end velkommen.

Anmeld

16. maj 2010

B&J

Jeg havde termin den 13 marts...

jeg havde fødselsdag d. 6 marts

min mor d. 14 marts

og min søster d.30 marts

så alle datoer kunne det blive

men vandet gik den første og d. 4marts kom han JUBII han fik sin egen fødselsdag

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

B&J skriver:

Jeg havde termin den 13 marts...

jeg havde fødselsdag d. 6 marts

min mor d. 14 marts

og min søster d.30 marts

så alle datoer kunne det blive

men vandet gik den første og d. 4marts kom han JUBII han fik sin egen fødselsdag

Det var da lang tid der gik fra vandet gik  - jeg fødte lige knapt 12 timer efter mit gik... Min jordemoder sagde at man nu satte folk i gang fire timer efter, hvis veerne ikke var gået i gang af sig selv... (men det blev du måske også...?)

Anmeld

16. maj 2010

isimaven

Med nr.2 havde jeg termin 18/5 og har selv fødselsdag 12/5 og min lillesøster 5/5 så det var datoer jeg egentlig helst undgik han kom den 7/5 og fik derved sin helt egen fødselsdag

Anmeld

16. maj 2010

isimaven

Denne gang er der dog ingen dage vi skal undgå da ingen i familien har fødselsdag i november

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

isimaven skriver:

Denne gang er der dog ingen dage vi skal undgå da ingen i familien har fødselsdag i november

Vi har så også lige ramt den "travleste" måned  Det var skulle have været i juni - det endte desværre i SA. Men september er også en dejlig måned - sådan lige på grænsen mellem lunt og koldt

Anmeld

16. maj 2010

isimaven

Mor til David skriver:

Vi har så også lige ramt den "travleste" måned  Det var skulle have været i juni - det endte desværre i SA. Men september er også en dejlig måned - sådan lige på grænsen mellem lunt og koldt

Jeg er også glad for at det ikke ramler ind i oktober da manden, min mor og svigermor, 3 kusiner og en nevø har fødselsdage der!! Så jeg er glad for at projekt treer trak lidt ud

Anmeld

16. maj 2010

Sesse89

Har enlig termin den 27 Juni men skal sættes igang 2 uger før så jeg risiker ikk at føde på en "dårlig" eller upassende dato.

Men ville ved normal fødsel gern ungå

12 Juni - Min fætters fødselsdag

26 Juni - Min fætters fødseldag

7 Juli - Svigermors fødselsdag

9 Juli - Min kusines fødselsdag

Også har min Onkel også en da der i Juli som jeg ikk kan huske om er den 9 , 8 eller 10

Anmeld

16. maj 2010

Low

Jeg har termin den 15 juni. Farens bror har fødselsdag den 17 juni og så har vi en masse fødselsdage hos vennerne lidt før og efter så jeg tror næsten han rammer en fødselsdag hvis alt går som det skal ellers så skal han ramme min termin så får han sin fødselsdag for sig selv

Ditte, 35+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.