Dage i vil undgå at føde på...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

sarahb

ikke på min families føsdselsdage, Juleaften eller dagene omkring og nytårs aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Mig med maven

Jeg havde Termin 3 feb. 2010.

Min far, min kusine (bedste veninde), min fætter, min anden fætters datter og vores lille firbenede ven har alle fødselsdage den 6. feb, så den dag måtte det bare ikke bliver, vi jokede lidt med det i starten af graviditeten, meeeen jo tættere vi kom, jo mere nervøs blev jeg!

Men til alt held kom hun til ver den den 19 Januar, og fik sin helt egen specielle dag!

Anmeld

16. maj 2010

CiSo

jeg har termin den 20 oktober.. 

jeg vil ikke føde den 29 da det er min fars fødselsdag.. 

heller ikke den 24 da det er min kusines 

og heller ikke den 21 da det er en venindes..

Og selvom det nok ikke sker, må den for alt i verden ikke komme den 25 august, da er der allerede 4 i vores familie der har fødselsdag.

Anmeld

16. maj 2010

Kala

Mor til David skriver:

Sad i går og snakkede med kæresten om hvornår lillebror mon kommer; så kom jeg til lige at remse op hvornår han i hvert fald (helst) ikke skal komme:

Jeg har termin d. 9. september. Vi skulle gerne undgå: d. 2.; da min og min kærestes ældste søn har fødselsdag dér, d. 4. da det er min mors fødselsdag, d. 8. da det er min og d. 17. da min kærestes yngste søn er født dér!

Jeg tror i øvrigt han kommer mellem d. 24. august og 28. august (/HÅBER! )

Jeg havde også termin d. 24. sept (dog i 2009) Der var kun en dato det ikke måtte blive. D. 12. sept for der har Jens' kusine som vi har meget at gøre med fødselsdag. Og det var jo selvfølgelig den dag han kom :-( Jeg ville gerne have født d. 9 da han så var født 09.09.09, men der gik lige 3 dage mere :-)

Anmeld

16. maj 2010

bagger26

Den første håbede jeg på han ikke kom d. 24 december... Men det gjorde han, så nu har vi en lidt speciel jul..

Med den anden håbede jeg på hun ikke kom d. 16 marts, der har hendes far fødselsdag... Men det gjorde hun, så nu skal de fremover holde fødselsdag sammen..

Tror bare, at hvis jeg en dag skal have barn nr 3, at jeg må opgive det der med og have en dag man håber at undgå.. Det går sgu ikke så godt for mig hehe..

Anmeld

16. maj 2010

oo

jeg har termin 13. oktober - den dag fylder min niece 3 år, så jeg ville umådeligt gerne hvis det liiige blev lidt før eller lidt efter

Anmeld

16. maj 2010

henh01

Jeg har termin d. 26 nov og vil helst ikke føde i dec da jg selv, min svigermor, vores hund alle har fødselsdag dér og samtidig er dec jo ikke ligefrem den mest rolige og billige mdr. Men skulle det skeså ville det være fint med d 1 dec, da vi har en tradition med bagehygge, risengrød i dynerne, julekalender osv. Det er altid smadder hyggeligt herhjemme i dec mdr. Men satser nu på at gøre mit for at fødslen starter før tid

Anmeld

16. maj 2010

Bamseboet :D

Med min datter havde jeg termin d. 6. august

min søn har fødselsdag d. 12. august

vores bryllups dag er d. 8. august

og min søster har den 24 juli

Sagen var nu bare at jeg skulle have planlagt kejsersnit, og det gør de kun om tirsdagen.... så min datter kom til verden 14 dage før termin, d. 24 Juli...

men vi har ikke haft noget problem i det. for vi plejer at slå min datters fødselsdag sammen med min søns.. så d. 24 plejer at være fri til min søster ( hun bliver næste gang 19, så når min datter vil holde sin fødselsdag på sin egen dag, ja, så er det min søster der rykker sin fest )

så NP. her

ville bare have været øv hvis det blev på min søns dag, og så er jeg heller ikke så vild med 24. 12 ellers så bare kom an, baby- for mit vedkommende

Anmeld

16. maj 2010

Bamseboet :D

bagger26 skriver:

Den første håbede jeg på han ikke kom d. 24 december... Men det gjorde han, så nu har vi en lidt speciel jul..

Med den anden håbede jeg på hun ikke kom d. 16 marts, der har hendes far fødselsdag... Men det gjorde hun, så nu skal de fremover holde fødselsdag sammen..

Tror bare, at hvis jeg en dag skal have barn nr 3, at jeg må opgive det der med og have en dag man håber at undgå.. Det går sgu ikke så godt for mig hehe..

Storken vil ikke altid som een selv

men det aller bedste er jo også, at de kommer præcist på

D eres egen FØDSELSDAG !!!

Anmeld

16. maj 2010

Nadia&Daniel

Da min egen familie i Jylland ikke holder deres fødselsdage, er dte kun svigerfamilien jeg/vi skal tænke på ang. dette.

Vi var så heldige at jeg blev gravid med vores drømmebarn sidste år - dog varede denne lykke kun kort, da vi mistede det i december - få dage før jul.  Vist denne lille baby var kommet til verden, havde terminen lydt 20 dage efter min forlovedes fødselsdag og 13 dage efter min svigerfars.

Men men men, så vente lykke igen og gjorde at jeg blev gravid - og den dag i dag er 15+5 Og terminen før nakkefoldsscanningen hed: 29-10-2010 - perfekt dato, da INGEN i familien har fødselsdag i Okt. Så var vi til scanningen og fik ny termin: 02-11-2010 - og så rammer vi ind i en mdr. med 2 fødselsdage i - min forlovedes 2 fætre på 3 og 6 år. Så lige deres datoer vil vi gerne undgå - dog er den første den 9 nov. - så vi  Så børnene i familien kan få deres egen fødselsdag - selvom vi er lykkelige lige meget hvilken dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.