Dage i vil undgå at føde på...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

B&J

Mor til David skriver:

Det var da lang tid der gik fra vandet gik  - jeg fødte lige knapt 12 timer efter mit gik... Min jordemoder sagde at man nu satte folk i gang fire timer efter, hvis veerne ikke var gået i gang af sig selv... (men det blev du måske også...?)

jamen mit vand gik om morgen hos jordmoren... og kom op blev tjekket fik sat en stik pille op og kom hjem sov natten igennem kl 7.30 på sygehuset også rendte vi ell ers fra føde afd. og op på børne afd. ind til kl 22.30 den 3 marts.. såå jeg var godt brugt da jeg skulle føde og det tog 15timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Low

noname skriver:

Jeg har termin den 28/7, det er min fasters fødselsdag.

25/7 har kæresten fødselsdag

24/7 har min lillebror fødselsdag

21/7 har min svigerfar fødselsdag

såøe hvis hun vil komme før den 20/7 får hun ingen ballade med resten af familien GRINER.

Men kommer hun alligevel på en af de dage er hun selvfølgelig mere end velkommen.

Hehe fedt . Jeg har fødselsdag den 28 juni . Så har jeg 2 veninder der har den 24 og 29 juni og farmand til min endnu ufødte Alexander har den 12 juni . Så har jeg en anden veninde der har den 11 august . Det bliver sjovt at se hvornår det bliver  

Anmeld

16. maj 2010

NoName

Low skriver:

Hehe fedt . Jeg har fødselsdag den 28 juni . Så har jeg 2 veninder der har den 24 og 29 juni og farmand til min endnu ufødte Alexander har den 12 juni . Så har jeg en anden veninde der har den 11 august . Det bliver sjovt at se hvornår det bliver  

Sjovt man lige rammer der hvor der er flest fødselsdage...

Anmeld

16. maj 2010

saxa

September måned er også bare en træls måned for os.. Da både mine to pap-søskende har fødselsdag, min fætter og min kusine. Og de har allesammen omkring termin.. Men tror han kommer i August.. Og hvis ikke, så pyt.. Storesøster ramte også hendes Onkels fødselsdag (Idag) Så vi skal fejre både Yasmin og hendes Onkels fødselsdag idag..

Anmeld

16. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hade termin den 24 okt bare han ikk kom den 23 okt for der hade min moster, og den 21 okt hade min stedfar og 22 en anden i famililen  da vi nåede de datoer tænkte jeg bare ikk kom idag ikk kom idag 

og han hørte efter han kom den 30 okt så han fik egen dag

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

B&J skriver:

jamen mit vand gik om morgen hos jordmoren... og kom op blev tjekket fik sat en stik pille op og kom hjem sov natten igennem kl 7.30 på sygehuset også rendte vi ell ers fra føde afd. og op på børne afd. ind til kl 22.30 den 3 marts.. såå jeg var godt brugt da jeg skulle føde og det tog 15timer

puha... Mine veer startede heldigvis af sig selv 2-3 timer efter... Fødslen må gerne starte med vandafgang denne gang også - så er man da sikker det er "nu"

Anmeld

16. maj 2010

B&J

Mor til David skriver:

puha... Mine veer startede heldigvis af sig selv 2-3 timer efter... Fødslen må gerne starte med vandafgang denne gang også - så er man da sikker det er "nu"

griner jaaaa jeg var også sikker på det var nu da vandet gik men næææ nej griner... men håber da vandet også går næste gang men fødslen må gerne gå lidt hurtiger igang og ikke vare 15 timer

Anmeld

16. maj 2010

LinLin

B&J skriver:

griner jaaaa jeg var også sikker på det var nu da vandet gik men næææ nej griner... men håber da vandet også går næste gang men fødslen må gerne gå lidt hurtiger igang og ikke vare 15 timer

er de 15 timer fra veerne startede eller...?

Mit blev jo så 8-9 timer fra den allerførste - det var ok

Anmeld

16. maj 2010

Low

Low skriver:

Jeg mener juli

Anmeld

16. maj 2010

B&J

Mor til David skriver:

er de 15 timer fra veerne startede eller...?

Mit blev jo så 8-9 timer fra den allerførste - det var ok

jep fra veerne startede til han kom ud  15 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.