Spørgsmål om MA efter udskrabning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

-Milla-

Mia Maia skriver:

Jeg synes det lyder rigtig fint - og jeg kan godt forstå du giver din krop en chance hvis den er lige ved at være der - for det vil jo være en kæmpe sejer...

Det er jo også mest pga af min sygdom jeg kaster mig ud i det hele - og ja min utålmodighed... 

Det bliver spændende at se om du har haft ægløsning, det kunne være så godt... 

Kan sagtens forstå du har kastet dig ud i det hele og synes som alle de andre, at du er super sej!

Derfor er jeg sikker på du nok skal blive belønnet efter alt det hårde I har været igennem.

Rigtig god tur søde. Glæder mig til at læse et indlæg om en god tur når I er kommet hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

Ansemusen

Hej søde Mia Maia!

Velkommen hjem  Har jeg forstået det rigtigt, at du har fået udskrabet et embryo udenfor livmoderen, eller viste det sig at være indeni livmoderen? Jeg er lidt i tvivl når jeg læser dit indlæg  Jeg er glad for at høre at det gik som det skulle og at du har det godt efter omstændighederne! Jeg håber at I bliver forældre snart efter denne grimme oplevelse!

Knus

Anmeld

16. maj 2010

MM1987

Ansemusen skriver:

Hej søde Mia Maia!

Velkommen hjem  Har jeg forstået det rigtigt, at du har fået udskrabet et embryo udenfor livmoderen, eller viste det sig at være indeni livmoderen? Jeg er lidt i tvivl når jeg læser dit indlæg  Jeg er glad for at høre at det gik som det skulle og at du har det godt efter omstændighederne! Jeg håber at I bliver forældre snart efter denne grimme oplevelse!

Knus

Det ved jeg heller ikke helt, men hvis det sidder uden for livmoderen kan det ikke fjernes ved en udskrabning, men da de kunne se noget i livmoderen ville de prøve med en udskrabning først, og så undersøger de det de har taget ud - hvis det så ikke er en graviditet der var i livmoderen så er jeg nødt til at få lavet en kikkertoperation, hvor de kan finde det og fjerne det.

Det er ved at være rigtig indviklet og historien uden ende, men jeg håber det er slut i morgen

Og så håber jeg du snart får din lille søn i armene

knus

Anmeld

16. maj 2010

Ansemusen

Mia Maia skriver:

Det ved jeg heller ikke helt, men hvis det sidder uden for livmoderen kan det ikke fjernes ved en udskrabning, men da de kunne se noget i livmoderen ville de prøve med en udskrabning først, og så undersøger de det de har taget ud - hvis det så ikke er en graviditet der var i livmoderen så er jeg nødt til at få lavet en kikkertoperation, hvor de kan finde det og fjerne det.

Det er ved at være rigtig indviklet og historien uden ende, men jeg håber det er slut i morgen

Og så håber jeg du snart får din lille søn i armene

knus

Puh hvor er det hårdt for jer altså! Selvom du virker meget ovenpå og tager det rigtig flot  Jeg håber at det var en graviditet i livmoderen, det ville være et godt tegn

Tak fordi du har overskud til at tænke på mig oveni dine egne bekymringer!! Jeg vil også gerne snart have den lille starut ud

Anmeld

17. maj 2010

MM1987

Ansemusen skriver:

Puh hvor er det hårdt for jer altså! Selvom du virker meget ovenpå og tager det rigtig flot  Jeg håber at det var en graviditet i livmoderen, det ville være et godt tegn

Tak fordi du har overskud til at tænke på mig oveni dine egne bekymringer!! Jeg vil også gerne snart have den lille starut ud

Tak, men tror nu det er fordi det ikke er gået op for mig endnu. Jeg glæder mig til at få svar i dag, og så håber jeg det er slut i dag, og så kan hovedet begynde at følge med.

jeg prøver - men indrømmer da der er ting jeg normalt ville kommentere som går forbi min næse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.