Spørgsmål om MA efter udskrabning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Ih, det er så godt i har hinanden...

Hvor længe skal i holde pause?

Ja - de er squ dejlige de mænd

Jamen jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig det hele er lidt kaotisk fordi Tine ikke er der mere, så de andre læger skal vel have fordelt hendes patienter imellem sig, og så har de vel ekstra travlt. Jeg er bange for vi først kan teste igen engang sidst i august - men hvis den så bare viser 2 streger

Hvordan går det hos jer? - skal du snart scannes eller hvordan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Jamen det er det samme her - jeg skiftede dog hurtigt til mine egne bind, da jeg opdagede det var nok, synes "bleen" var lige voldsom nok.

Ja de sagde godt at jeg ikke måtte bløde meget eller have kraftige smerter, men det tror jeg nu heller ikke jeg får, indtil videre går alt godt.

Hvor længe blødte du?

Ja, jeg fik også noget beroligende inden selve narkosen, så jeg nåede ikke at være nervøs længe, men de var også alle sammen meget søde, de havde alle læst min journal, og jeg følte at de havde empati for mig. Min største frygt var at blive behandlet som en der selv have besluttet det. 

Vi skal til Alanya - så badeferie, hvilket ikke er fedt hvis man bløder og ikke må bruge tamponer. Min bedste veninde arbejder for spies dernede, så vi skal også besøge hende og hendes kæreste.

Tak!

Ja det er en ret voldsom ble - vågnede du op med den på? Det gjorde jeg og tænkte "hva pokker?", men så kom der en sød sygeplejeske og fortalte hvorfor. Det var min egen beslutning i sin tid og det er efterhånden 8 år siden, så det er liiidt langt væk i min hukommelse, men jeg mener jeg blødte et par dage - og var meget øm i hele underlivet, jeg fik så en større blødning et par dage senere og var forbi hospitalet fordi jeg blev nervøs, men der var det heldigvis i rigtig fin stand indeni.

Jeg fik lagt stikpiller op der skulle løsne fostret fordi jeg var forholdvis langt henne, så jeg lå med kraftige smerter i flere timer før, og havde det rigtig rigtig skidt med mig selv. Og jeg havde præcis de der sygeplejesker der så ned på en og mente jeg var endnu en i rækken.

Alanya lyder da dejligt, hvornår skal I afsted? Jeg krydser fingre for at du ikke bløder til den tid. Men ellers må du tage et lille bind på og skifte til noget tørt efter svømmeturen.

Anmeld

14. maj 2010

MM1987

Zette skriver:

Ja det er en ret voldsom ble - vågnede du op med den på? Det gjorde jeg og tænkte "hva pokker?", men så kom der en sød sygeplejeske og fortalte hvorfor. Det var min egen beslutning i sin tid og det er efterhånden 8 år siden, så det er liiidt langt væk i min hukommelse, men jeg mener jeg blødte et par dage - og var meget øm i hele underlivet, jeg fik så en større blødning et par dage senere og var forbi hospitalet fordi jeg blev nervøs, men der var det heldigvis i rigtig fin stand indeni.

Jeg fik lagt stikpiller op der skulle løsne fostret fordi jeg var forholdvis langt henne, så jeg lå med kraftige smerter i flere timer før, og havde det rigtig rigtig skidt med mig selv. Og jeg havde præcis de der sygeplejesker der så ned på en og mente jeg var endnu en i rækken.

Alanya lyder da dejligt, hvornår skal I afsted? Jeg krydser fingre for at du ikke bløder til den tid. Men ellers må du tage et lille bind på og skifte til noget tørt efter svømmeturen.

Ja det gjorde jeg - jeg kan huske det var noget af de første jeg mærkede efter. 

Ja okay, så er det ved at være nogen år siden, og du har været ung. 

Det var ikke min mening at tale ned om den beslutning, men jeg håber du forstår at jeg har det lidt svært med den lige nu, og ikke er spor objektiv

Okay, jeg fik intet gjort før narkosen, men har fortalt de sætter en stikpille op der modner livmoderhalsen, så de ikke laver et hul i livmoderen.

Det håber jeg heller ikke, og ellers må jeg snakke med dem om muligheden for tampon et par timer om dagen, og ellers må jeg være kreativ.

Knus

Anmeld

14. maj 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Ja det gjorde jeg - jeg kan huske det var noget af de første jeg mærkede efter. 

Ja okay, så er det ved at være nogen år siden, og du har været ung. 

Det var ikke min mening at tale ned om den beslutning, men jeg håber du forstår at jeg har det lidt svært med den lige nu, og ikke er spor objektiv

Okay, jeg fik intet gjort før narkosen, men har fortalt de sætter en stikpille op der modner livmoderhalsen, så de ikke laver et hul i livmoderen.

Det håber jeg heller ikke, og ellers må jeg snakke med dem om muligheden for tampon et par timer om dagen, og ellers må jeg være kreativ.

Knus

Nej nej - det ved jeg da og min holdning er også en anden nu til aborter, men jeg var så ung og ville aldrig have kunne give et barn det jeg ønsker et barn skal have. Så idag er jeg ganske tilfreds med beslutningen og det er jo længe siden..

Du skal bare sørge for at holde dig i ro indtil ferien, så heler det hurtigt, og så tror jeg muligheden for en tampon en time eller to ikke er udelukket. Men spørg endelig, så du er sikker på at du gør det rigtige

Og så ønsker jeg dig den bedste afslapningsferie i tyrkiet. Og måske en kølig drink eller to.... som vi andre kan drømme om

Anmeld

14. maj 2010

MM1987

Zette skriver:

Nej nej - det ved jeg da og min holdning er også en anden nu til aborter, men jeg var så ung og ville aldrig have kunne give et barn det jeg ønsker et barn skal have. Så idag er jeg ganske tilfreds med beslutningen og det er jo længe siden..

Du skal bare sørge for at holde dig i ro indtil ferien, så heler det hurtigt, og så tror jeg muligheden for en tampon en time eller to ikke er udelukket. Men spørg endelig, så du er sikker på at du gør det rigtige

Og så ønsker jeg dig den bedste afslapningsferie i tyrkiet. Og måske en kølig drink eller to.... som vi andre kan drømme om

Ja, jeg må forlange at blive vardet op den næste uge...ahh...

Ja, jeg snakker lige med dem derude inden jeg gør noget, og inden vi tager afsted, får lige at få deres vurdering. 

Jo tak - den er efterhånden meget tiltrængt. Ja, jeg skal finde de "gode" ting ved ikke at være gravid...så et par drinks bliver det jo nok til

Knus

Anmeld

14. maj 2010

oo

åh hvor godt at det gik godt idag, uden smerter og alt for meget blod og andre grumheder jeg håber det er det hele og du ikke også skal igennem kikkertoperationen

tudedagene slipper man nok ikke udenom, det slår jo pludselig en hvad der er foregået, og jeg tror at når først I får at vide at nu er forløbet afsluttet, SÅ kan I reagere. så en rejse væk er helt sikkert på sin plads, så I lige kan finde roen og hinanden og alting igen.

forresten kan du se deres sommerferieskema inde på deres hjemmeside (jeg var derinde igår for lige at sige mentalt farvel til Tine), de lukker allerede for den lange behandling her 25. maj...

Anmeld

15. maj 2010

-Milla-

Puha sikken en hård omgang. Håber snart det vender for jer, det fortjener I!

Håber også at I får en rigtig god ferie. Det bliver nok dejligt for jer at komme lidt væk fra det hele og bare nyde hinanden.

Anmeld

15. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh hvor godt at det gik godt idag, uden smerter og alt for meget blod og andre grumheder jeg håber det er det hele og du ikke også skal igennem kikkertoperationen

tudedagene slipper man nok ikke udenom, det slår jo pludselig en hvad der er foregået, og jeg tror at når først I får at vide at nu er forløbet afsluttet, SÅ kan I reagere. så en rejse væk er helt sikkert på sin plads, så I lige kan finde roen og hinanden og alting igen.

forresten kan du se deres sommerferieskema inde på deres hjemmeside (jeg var derinde igår for lige at sige mentalt farvel til Tine), de lukker allerede for den lange behandling her 25. maj...

Ja, det gik meget smerte frit og de var så søde allesammen.

Det håber jeg virkelig også, for så kan jeg se en ende på alt det her.

Nej, og egentligt ville også ønske de bare kom, men ikke endnu, det skal nok være overstået før de kommer. 

Tak, jeg har liget været inde og se - ØV de har lang sommerferie. Vi skal have aftalt en ny samtale med dem, men jeg kunne forestille mig de er lidt presset derude, da de vel skal have fordelt Tines patienter og de nu mangler en, samtidig med de sorger over en kollega - det er godt nok tragisk. Jeg skriver lige til dig, hvis vi hører mere omkring hende.

Jeg må vidst hellere forberede Jan på han ikke når at blive far inden han fylder 30.

Knus

Anmeld

15. maj 2010

MM1987

CKN skriver:

Puha sikken en hård omgang. Håber snart det vender for jer, det fortjener I!

Håber også at I får en rigtig god ferie. Det bliver nok dejligt for jer at komme lidt væk fra det hele og bare nyde hinanden.

Det skal det nok gøre - vi er godt på vej - men det har været lige voldsomt nok alt det her.

Det er jeg sikker på vi gør - jeg glæder mig...

Er i kommet i gang egentlig??...kan ikke lige huske hvornår det er

Anmeld

15. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

Lige et spørgsmål mere...

Begyndte i igen ved den første rigtige mens efter??...altså den der kommer 4-6 uger efter?

Eller det jeg egentlig spørg om, er om man må det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.