Tjuhl skriver:
åh hvor godt at det gik godt idag, uden smerter og alt for meget blod og andre grumheder
jeg håber det er det hele og du ikke også skal igennem kikkertoperationen
tudedagene slipper man nok ikke udenom, det slår jo pludselig en hvad der er foregået, og jeg tror at når først I får at vide at nu er forløbet afsluttet, SÅ kan I reagere. så en rejse væk er helt sikkert på sin plads, så I lige kan finde roen og hinanden og alting igen.
forresten kan du se deres sommerferieskema inde på deres hjemmeside (jeg var derinde igår for lige at sige mentalt farvel til Tine), de lukker allerede for den lange behandling her 25. maj...
Ja, det gik meget smerte frit og de var så søde allesammen.
Det håber jeg virkelig også, for så kan jeg se en ende på alt det her.
Nej, og egentligt ville også ønske de bare kom, men ikke endnu, det skal nok være overstået før de kommer.
Tak, jeg har liget været inde og se - ØV de har lang sommerferie. Vi skal have aftalt en ny samtale med dem, men jeg kunne forestille mig de er lidt presset derude, da de vel skal have fordelt Tines patienter og de nu mangler en, samtidig med de sorger over en kollega - det er godt nok tragisk. Jeg skriver lige til dig, hvis vi hører mere omkring hende.
Jeg må vidst hellere forberede Jan på han ikke når at blive far inden han fylder 30.
Knus
Anmeld