Mia Maia skriver:
Det skal det nok gøre - vi er godt på vej - men det har været lige voldsomt nok alt det her.
Det er jeg sikker på vi gør - jeg glæder mig...
Er i kommet i gang egentlig??...kan ikke lige huske hvornår det er
Det kan jeg godt forstå du gør.
Det er helt forståeligt du ikke kan huske det, du har selv så meget om ørene jo. 
Jeg ville have startet i denne uge, men pludselig i starten af denne måned begyndte jeg at få brunligt udflåd, og senere en lille smule rødligt, men ikke mere end hvad hvad trusseindlæg kunne klare.
Derfor valgte jeg at afvente, hvis det nu var et tegn på at kroppen var ved at komme i balance igen. Var oppe på 8 mdr. uden mens.
Snakkede med gyn om det og vi aftalte en tid her i starten af juni, hvor vi finder ud af om der har været ægløsning, og om der måske er chance for, at min cyklus kommer i gang af sig selv, eller om jeg så starter på pillerne derefter.
Jeg har valgt fortsat at være afslappet omkring det, og tro på det nok skal komme. Så hvis vi ikke starter der, bliver det måske først efter ferien. Prøver at være positiv og nyde tiden nu, og så håbe det måske kommer af sig selv. Det er måske lidt naivt, men det hjælper mig at tænke sådan for så har jeg det bedre og stresser mindre over det i hverdagen.
Anmeld