Spørgsmål om MA efter udskrabning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

VNB

Hej søde.

Hvor er det dejligt at høre at det hele gik godt igår! Og at det ikke var så slemt med narkosen som du havde frygtet.

Håber bare nu at i får gode nyheder når de melder tilbage, så kan i endelig komme videre og NYDE jeres ferie som helt sikkert blir SÅ godt til jer

stort kram fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

Hej søde.

Hvor er det dejligt at høre at det hele gik godt igår! Og at det ikke var så slemt med narkosen som du havde frygtet.

Håber bare nu at i får gode nyheder når de melder tilbage, så kan i endelig komme videre og NYDE jeres ferie som helt sikkert blir SÅ godt til jer

stort kram fra mig!

Efter alt der var blevet skrevet herinde og hvad de havde fortalt mig, så var det faktisk ikke selve "indgrebet" der gjorde mig ked af det, jeg tror bare det var det hele - det er bare gået så stærkt - men forhåbentligt er det snart overstået, og så er jeg glad for det hele er gået så stærkt...

Jeg vil glæde mig rigtig meget - og så har vi jo også en middag og bio-tur at se frem til - så der er gode muligheder for at den næste tid bliver god.

Knus

Anmeld

15. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Lige et spørgsmål mere...

Begyndte i igen ved den første rigtige mens efter??...altså den der kommer 4-6 uger efter?

Eller det jeg egentlig spørg om, er om man må det?

det må man gerne randi foreslog os at vente til 2. mens så det hele lige fik noget ro, men der var der jo også en operation involveret

Anmeld

15. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ja - de er squ dejlige de mænd

Jamen jeg ved det ikke, men jeg kunne forestille mig det hele er lidt kaotisk fordi Tine ikke er der mere, så de andre læger skal vel have fordelt hendes patienter imellem sig, og så har de vel ekstra travlt. Jeg er bange for vi først kan teste igen engang sidst i august - men hvis den så bare viser 2 streger

Hvordan går det hos jer? - skal du snart scannes eller hvordan??

Nu har du jo i hvert fald vist at du kan blive gravid, så håber vi bare på et mere positivt udfald til august!

Jamen her går jeg bare og venter på at tiden går. Skal til lægen d. 21. hvor hun vil lave en henvisning til en scanning. Det ved jeg ikke hvor lang tid tager men går da og drømmer om ugen efter?

Anmeld

15. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

det må man gerne randi foreslog os at vente til 2. mens så det hele lige fik noget ro, men der var der jo også en operation involveret

Okay, jamen så håber jeg stadig...

Men jeg kan også godt se fordelene ved at vente, men hvis vi venter, skal vi vente helt til 18. august.

Vi må se - de er nok også ret pressede derude.

Knus

Anmeld

15. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Nu har du jo i hvert fald vist at du kan blive gravid, så håber vi bare på et mere positivt udfald til august!

Jamen her går jeg bare og venter på at tiden går. Skal til lægen d. 21. hvor hun vil lave en henvisning til en scanning. Det ved jeg ikke hvor lang tid tager men går da og drømmer om ugen efter?

Ja, jeg håber bare også det har været i livmoderen.

Mon ikke det går ret hurtigt - det tror jeg...

Glæder mig til at følge dig...

Knus

Anmeld

16. maj 2010

-Milla-

Mia Maia skriver:

Det skal det nok gøre - vi er godt på vej - men det har været lige voldsomt nok alt det her.

Det er jeg sikker på vi gør - jeg glæder mig...

Er i kommet i gang egentlig??...kan ikke lige huske hvornår det er

Det kan jeg godt forstå du gør.

Det er helt forståeligt du ikke kan huske det, du har selv så meget om ørene jo.

Jeg ville have startet i denne uge, men pludselig i starten af denne måned begyndte jeg at få brunligt udflåd, og senere en lille smule rødligt, men ikke mere end hvad hvad trusseindlæg kunne klare.

Derfor valgte jeg at afvente, hvis det nu var et tegn på at kroppen var ved at komme i balance igen. Var oppe på 8 mdr. uden mens.

Snakkede med gyn om det og vi aftalte en tid her i starten af juni, hvor vi finder ud af om der har været ægløsning, og om der måske er chance for, at min cyklus kommer i gang af sig selv, eller om jeg så starter på pillerne derefter.

Jeg har valgt fortsat at være afslappet omkring det, og tro på det nok skal komme. Så hvis vi ikke starter der, bliver det måske først efter ferien. Prøver at være positiv og nyde tiden nu, og så håbe det måske kommer af sig selv. Det er måske lidt naivt, men det hjælper mig at tænke sådan for så har jeg det bedre og stresser mindre over det i hverdagen.

Anmeld

16. maj 2010

MM1987

CKN skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør.

Det er helt forståeligt du ikke kan huske det, du har selv så meget om ørene jo.

Jeg ville have startet i denne uge, men pludselig i starten af denne måned begyndte jeg at få brunligt udflåd, og senere en lille smule rødligt, men ikke mere end hvad hvad trusseindlæg kunne klare.

Derfor valgte jeg at afvente, hvis det nu var et tegn på at kroppen var ved at komme i balance igen. Var oppe på 8 mdr. uden mens.

Snakkede med gyn om det og vi aftalte en tid her i starten af juni, hvor vi finder ud af om der har været ægløsning, og om der måske er chance for, at min cyklus kommer i gang af sig selv, eller om jeg så starter på pillerne derefter.

Jeg har valgt fortsat at være afslappet omkring det, og tro på det nok skal komme. Så hvis vi ikke starter der, bliver det måske først efter ferien. Prøver at være positiv og nyde tiden nu, og så håbe det måske kommer af sig selv. Det er måske lidt naivt, men det hjælper mig at tænke sådan for så har jeg det bedre og stresser mindre over det i hverdagen.

Jeg synes det lyder rigtig fint - og jeg kan godt forstå du giver din krop en chance hvis den er lige ved at være der - for det vil jo være en kæmpe sejer...

Det er jo også mest pga af min sygdom jeg kaster mig ud i det hele - og ja min utålmodighed... 

Det bliver spændende at se om du har haft ægløsning, det kunne være så godt... 

Anmeld

16. maj 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Så er jeg hjemme igen (var hjemme kl 15), efter at have fået en udskrabning...

Tak for alle de beroligende ord omkring narkosen, i havde jo ret. Jeg nåede hverken at tælle eller noget, efter et par vejrtrækninger i masken med ilt, husker jeg ikke mere. Inden jeg kommer ind fortæller lægen mig, som var rigtig sød, at med så højt HCG tror han mere på det sidder uden for livmoderen, da det der er i livmoderen er så småt.

Jeg husker først noget da sygeplejersken oppe på afdelingen siger at min puls er fin, men Jan fortæller så at jeg kun var inde i 25 min, og at jeg selv er kommet tilbage i seng og jeg har sagt "hej" (lettere beruset) til dem der nede.

Jeg har ikke nogen særlige smerter, men måske det er fordi bedøvelsen stadig virker, eller hvornår og hvor længe havde I der har prøvet det smerter?

Jeg bløder en lille smule, men ikke noget særligt, hvornår begyndte I at bløde, hvor længe varede det og hvor meget?

På mandag får jeg svar på mikroskopien og en ny HCG blodprøve som jeg får taget mandag morgen - lægen kunne efter indgrebet fortælle at han umiddelbart synes det lignede graviditetsvæv, så vi håber, men ellers lovede han vi nok skulle få nogen kikkertoperationen hurtigt, og jeg ville komme på ferie lige meget hvad...

Nå det blev vidst lidt langt - undskyld

Knus

Hold op hvor er du stærk!!!!! Og jeg håber at alt er som det skal være og at HCG tal er på vej ned ved nædste prøve!!!!!

Du må sige til hvis der er noget du har brug for!!! Så er jeg klar!!!

Knus og kæmpe krammer Lene

Anmeld

16. maj 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Hold op hvor er du stærk!!!!! Og jeg håber at alt er som det skal være og at HCG tal er på vej ned ved nædste prøve!!!!!

Du må sige til hvis der er noget du har brug for!!! Så er jeg klar!!!

Knus og kæmpe krammer Lene

TAK!!

Jeg har det rigtig godt, så hvis det er overstået nu, er jeg ved godt mod...

For så kan vi komme videre...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.