Så er jeg hjemme igen (var hjemme kl 15), efter at have fået en udskrabning...
Tak for alle de beroligende ord omkring narkosen, i havde jo ret. Jeg nåede hverken at tælle eller noget, efter et par vejrtrækninger i masken med ilt, husker jeg ikke mere. Inden jeg kommer ind fortæller lægen mig, som var rigtig sød, at med så højt HCG tror han mere på det sidder uden for livmoderen, da det der er i livmoderen er så småt.
Jeg husker først noget da sygeplejersken oppe på afdelingen siger at min puls er fin, men Jan fortæller så at jeg kun var inde i 25 min, og at jeg selv er kommet tilbage i seng og jeg har sagt "hej" (lettere beruset) til dem der nede.
Jeg har ikke nogen særlige smerter, men måske det er fordi bedøvelsen stadig virker, eller hvornår og hvor længe havde I der har prøvet det smerter?
Jeg bløder en lille smule, men ikke noget særligt, hvornår begyndte I at bløde, hvor længe varede det og hvor meget?
På mandag får jeg svar på mikroskopien og en ny HCG blodprøve som jeg får taget mandag morgen - lægen kunne efter indgrebet fortælle at han umiddelbart synes det lignede graviditetsvæv, så vi håber, men ellers lovede han vi nok skulle få nogen kikkertoperationen hurtigt, og jeg ville komme på ferie lige meget hvad...
Nå det blev vidst lidt langt - undskyld
Knus
Anmeld