Mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2008

Sille

Det samme er sket for mig..

Da jeg havde boet sammen med min kæreste i et halvt års tid tror jeg.. fandt jeg hans gamle vielsesring OG forlovelsesring liggende derhjemme.. jeg blev ked og tosset.. og han sagde at han havde ikke tænkt over at de lå der... desuden kunne man da ikke smide ringe ud mente han.. de var jo penge værd....!!! OG MINDER! mindede jeg ham lige om.. men det endte med at han solgte lortet i en guldsmedeforretning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

Anonym trådstarter

Sille skriver:

Det samme er sket for mig..

Da jeg havde boet sammen med min kæreste i et halvt års tid tror jeg.. fandt jeg hans gamle vielsesring OG forlovelsesring liggende derhjemme.. jeg blev ked og tosset.. og han sagde at han havde ikke tænkt over at de lå der... desuden kunne man da ikke smide ringe ud mente han.. de var jo penge værd....!!! OG MINDER! mindede jeg ham lige om.. men det endte med at han solgte lortet i en guldsmedeforretning..

Ja nok er de penge værd... Men det er nemlig MINDERNE... De har jo også haft noget sammen... Jeg bryder mig ikke om at han skal mindes om hende af en ring... Han har mig... Det kan godt være at det er mig der er skindsyg (jaloux, kald det hvad i vil), men føler et eller andet sted ikke at jeg betyder lige så meget som hende, for hende ville han dog gerne forloves med, hvor imod jeg får afvide: vi har det godt som vi har det... (ved ikke om i kan følge mig)

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+2

Anmeld

12. juni 2008

BellaT

Jo, den kender jeg godt. Min kæreste havde også en "venskabsring" med eks'ens navn i de første par måneder vi kom sammen. Ikke den eks der var lige før mig, men den eks, der var der før eksen før mig. Ha Ha. Forstod du den? Det gør jeg næsten ikke selv.:P Eksen var stadig i vennekredsen så hun kunne jo godt se at "hendes" ring stadig var på hans finger. Det generede ikke mig. Lige indtil jeg blev rigtig glad for ham og fik ejerfornemmelser, så skulle den ring bare af! Og det kom den. Han smed den på fortovet. Sådan.:D Jeg har selv stadig smykker fra ekser, men ikke som minder, kun fordi jeg ikke nænner at smide smykker ud. Men jeg går alligevel aldrig med dem, så de burde faktisk udsmides eller bortgives. Jeg kan ikke sige hvad din mands intentioner med den ring er. Men vil da selv blive mistænksom hvis jeg fandt en ring på den måde. Stripset fast. Men som en anden skriver, så tror jeg heller ikke mænd tænker sådan på sådanne ting/minder. Det er for de fleste bare en genstand. Ikke ligesom os kvinder. Ikke meget hjælp herfra, men håber du ikke flipper ud på ham. Lad tvivlen komme ham til gode.:D Og så smid den ring ud! Nu. Du laver hans børn. Det er dig han 100% satser på. Og hvis den ring gør dig ked af det, så væk med den. Det havde jeg gjort. Hvis den ikke betyder noget, så er han jo ligeglad.:D Knus fra Helle...

Anmeld

12. juni 2008

Anonym trådstarter

Så er ringen væk, hvor han gjorde af den ved jeg ikke... Men han tog den med sig da han kørte op for at lave bilen...

Betina1978

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

fedt! var der nogle sure miner eller diskution?

Anmeld

12. juni 2008

Anonym trådstarter

ka li ja skriver:

fedt! var der nogle sure miner eller diskution?

Nej faktisk ikke, han holdt hårdt på at han da var sikker på at han havde smidt den ud for godt 3 år siden, da jeg blev træt af at han brugte den som nøglering...

Men nu er den heldigvis væk (håber jeg), med mindre han da har fundet et andet gemmested til den...

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

jamen det har han sgu ikke.hvis han ikke har smidt den ud, så har han givet den til en kammerat der kunne bruge den som reservedel til sin bil;)

Anmeld

12. juni 2008

Sille

[citat][f][småt]Anonym skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] Det samme er sket for mig.. Da jeg havde boet sammen med min kæreste i et halvt års tid tror jeg.. fandt jeg hans gamle vielsesring OG forlovelsesring liggende derhjemme.. jeg blev ked og tosset.. og han sagde at han havde ikke tænkt over at de lå der... desuden kunne man da ikke smide ringe ud mente han.. de var jo penge værd....!!! OG MINDER! mindede jeg ham lige om.. men det endte med at han solgte lortet i en guldsmedeforretning.. [/citat] Ja nok er de penge værd... Men det er nemlig MINDERNE... De har jo også haft noget sammen... Jeg bryder mig ikke om at han skal mindes om hende af en ring... Han har mig... Det kan godt være at det er mig der er skindsyg (jaloux, kald det hvad i vil), men føler et eller andet sted ikke at jeg betyder lige så meget som hende, for hende ville han dog gerne forloves med, hvor imod jeg får afvide: vi har det godt som vi har det... (ved ikke om i kan følge mig) Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+2 [/citat] Jeg forstår dig udemærket.. havde det på samme måde... men tror vi skal huske at det er MÆND vi har at gøre med.. de er bare ikke lige så intelligente og empatiske og følsomme som os KVINDER..;);) Det er slet ikke sikkert at de mænd der de samme minder i ex sådan en ring som vi gør.. Min kæreste er ex også ligeglad med om jeg har smykker osv som jeg har fået af tidligere kærester... jeg går ikke med de smykker fordi de minder mig om ex'en osv.....

Anmeld

12. juni 2008

MrsMartens

John har en kasse i skuret, hvor alle hans gamle ragelse ligger, bl.a. hans gamle forlovelsering!!
Det er en del af hvem han er idag, og det er et minde han skal have lov at have. Han har jo elsket - uforståeligt ja!! - en anden kvinde før, men det er mig/dig han er sammen med nu!!!
(H) til dig!!

Anmeld

13. juni 2008

ivfmarie

Jeg går faktisk med en ring som jeg fik af en gammel eks... en prinsesseringskopi - men jeg kan lide den og går stadig med den. Faktisk på samme finger som min vielsesring! Men det har intet at gøre med eksen.
Det var slet ikke det selve tråden gik ud på, jeg kom bare lige til at se på ringen, og så slog det mig at det jo var en gammel kærestegave.

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.