Jo, den kender jeg godt.
Min kæreste havde også en "venskabsring" med eks'ens navn i de første par måneder vi kom sammen. Ikke den eks der var lige før mig, men den eks, der var der før eksen før mig. Ha Ha. Forstod du den? Det gør jeg næsten ikke selv.:P
Eksen var stadig i vennekredsen så hun kunne jo godt se at "hendes" ring stadig var på hans finger. Det generede ikke mig. Lige indtil jeg blev rigtig glad for ham og fik ejerfornemmelser, så skulle den ring bare af! Og det kom den. Han smed den på fortovet. Sådan.:D
Jeg har selv stadig smykker fra ekser, men ikke som minder, kun fordi jeg ikke nænner at smide smykker ud. Men jeg går alligevel aldrig med dem, så de burde faktisk udsmides eller bortgives.
Jeg kan ikke sige hvad din mands intentioner med den ring er. Men vil da selv blive mistænksom hvis jeg fandt en ring på den måde. Stripset fast. Men som en anden skriver, så tror jeg heller ikke mænd tænker sådan på sådanne ting/minder. Det er for de fleste bare en genstand. Ikke ligesom os kvinder.
Ikke meget hjælp herfra, men håber du ikke flipper ud på ham. Lad tvivlen komme ham til gode.:D
Og så smid den ring ud! Nu. Du laver hans børn. Det er dig han 100% satser på. Og hvis den ring gør dig ked af det, så væk med den. Det havde jeg gjort. Hvis den ikke betyder noget, så er han jo ligeglad.:D
Knus fra Helle...
Anmeld