Mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. juni 2008

Anonym trådstarter

Lige lidt om mit forhold:

Min kæreste og jeg mødte hinanden på mit arbejde for snart 5½ år siden... Jeg begyndte at være sammen med ham den dag jeg blev 25 til trods for at jeg viste at han boede sammen med en anden... Efter at vi har fjollet rundt i 1½ år flytter han fra hende og knap 4 måneder senere flytter vi sammen...

Det lykkedes mig at overtale ham til at vi skulle have børn sammen, for det var noget jeg bare ville have... Og ja vi har så en og en mere på vej...

Så i dag var jeg nede i kælderen og lede efter noget jeg skulle bruge, fandt en kasse med nogen ledningsruller i... På den ene af de ruller hænger hans gamle forlovelsesring (stripset fast)... Kors hvor gjorde det ondt at se den... Hvorfor gemmer man sådan en??? Han forsøgte at bilde mig ind at han da troede den var smidt ud, og at da han havde haft fat i de selv samme ruller for lidt over en måned siden ikke havde set den...

Er bare så gal og frustreret og ked af det... Stoler ellers på ham af hele mit hjerte...

Håber ikke jeg har ødelagt jeres dag...

Qnuz Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

Rasmine

Hvorfor skulle du ødelægge vores dag? Og hvorfor er du ano? Synes da bestemt dine tanker er helt berettigede. Jeg ville blive TOSSET, og konfrontere ham med det, EFTER jeg havde smidt ringen a h til! Men ja, MÆND... :'(

Anmeld

12. juni 2008

Anonym trådstarter

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hvorfor skulle du ødelægge vores dag? [grøn]Og hvorfor er du ano?[/grøn] Synes da bestemt dine tanker er helt berettigede. Jeg ville blive TOSSET, og konfrontere ham med det, EFTER jeg havde smidt ringen a h til! Men ja, MÆND... :'([/citat] Ja det ved jeg faktisk ikke helt... Synes vel bare det er lidt pinligt, at ens kæreste er sådan:'(... Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+2

Anmeld

12. juni 2008

Rasmine

Men Betina, det er da ikke DIN skyld han er sådan, vel?
Selvfølgelig har man da lov at være ano!
men igen, det er jo ikke noget DU har gjort!!!
Har du ikke kylet den a h til??

Anmeld

12. juni 2008

Tikki

puha den kan jeg godt forstå slår lidt, men han har jo valgt dig nu og du må stole på det, han siger - andet kan du jo ikke. Men jeg kan godt forstå dig. Jeg vil dog lige fortælle dig noget, som min mand sagde til mig, da jeg så gerne ville giftes for nogle år tilbage. Han sagde at en ring og et bryllup binder os sammen måske kun for en periode, og det kan opløses og man kan nemt går hver til sit. Men at få børn sammen - det binder os sammen for evigt og man vil altid have noget sammen, man har skabt.
Det tænkte jeg længe over, så udfra dette, må det, at få børn sammen være den utimative kærlighederklæring, man overhovedet kan få, for så slipper man aldrig hinanden helt. Det er i hvert fald sådan jeg vælger at se på det, når jeg bliver i tvivl ;)

Din kæreste har jo valgt dig og hvis han virkelig ikke ville have børn, var han smuttet - det er jeg helt sikker på! Så stol du blot trygt på, at det er dig, han vil have.

Rigtig god dag og stor krammer herfra (H)

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

altså jeg er nødt til lige at ta manden lidt i forsvar her...
min mand havde med garanti glemt den. han ville slet ikke tænke over sådan en ting... og det er såå mange år siden!

du skriver selv du stoler på ham, hvorfor så ikke stole på han ikke havde set den!?

er der en anden grund til du virker så jaloux? der må næsten ligge noget bag skulle man syntes...

det skal lige siges, at jeg IKKE er den jaloux type. så jeg aner dersværre ikke hvordan det føles at være det...

har du spurgt ham om du må smide den væk? han siger vel ja hvis ikke den betyder en skid for ham....

det her indlæg er på ingen måde for at nedgøre dig eller gøre dig mere ked af det, det er kun for at du kan se det fra et andet perspektiv:)

knus

Anmeld

12. juni 2008

Anja

Kan godt forstå dig, men altså min mand har da også sin vielsesring fra tidligere ægteskab liggende. Det gør mig ikke noget, for den ligger blandt andet gammelt "guld" skrammel og da jeg for lang tid siden så den lå der spurgte jeg til hvorfor han stadig havde den og der sagde han, at han gerne ville gemme den for at Jonas kan se/få den når han bliver ældre. Det samme gælder faktisk et album med bryllupsbilleder fra min mand og hans eks bryllup. Det har vi valgt at lægge til side så Jonas kan få det og der med se, at selv om hans forældre ikke har været sammen siden han var lille baby, så har de altså elsket hinanden og valgt at få ham som symbol på den kærlighed.

Det generer mig slet ikke for manden er MIN nu - og jeg elsker ham og han elsker mig (L)

Anmeld

12. juni 2008

Loggidut

Anonym skriver:

Lige lidt om mit forhold:

Min kæreste og jeg mødte hinanden på mit arbejde for snart 5½ år siden... Jeg begyndte at være sammen med ham den dag jeg blev 25 til trods for at jeg viste at han boede sammen med en anden... Efter at vi har fjollet rundt i 1½ år flytter han fra hende og knap 4 måneder senere flytter vi sammen...

Det lykkedes mig at overtale ham til at vi skulle have børn sammen, for det var noget jeg bare ville have... Og ja vi har så en og en mere på vej...

Så i dag var jeg nede i kælderen og lede efter noget jeg skulle bruge, fandt en kasse med nogen ledningsruller i... På den ene af de ruller hænger hans gamle forlovelsesring (stripset fast)... Kors hvor gjorde det ondt at se den... Hvorfor gemmer man sådan en??? Han forsøgte at bilde mig ind at han da troede den var smidt ud, og at da han havde haft fat i de selv samme ruller for lidt over en måned siden ikke havde set den...

Er bare så gal og frustreret og ked af det... Stoler ellers på ham af hele mit hjerte...

Håber ikke jeg har ødelagt jeres dag...

Qnuz Mig

hmmm, man skal passe på med at svare her....for det kommer jo an på hvordan i som mennesker er...jeg har også mit gamle lort liggende...dog forsøger jeg jo at få alt fra fortiden destrueret (ihvertfald af sådan noget) men det kan sgu glippe...måske har de ringe faktisk været vildt dyre, og manden aner ikke hvad han skal gøre med dem...mænd er jo dumme, de har kostet, ergo skal de ikke væk, men mænd er ikke så bundet af gammelt lort som piger er, og jeg nægter at tro han sidder med de ringe om aftenen i smug og tænker...nøj det var de ringe jeg og den anden havde på...nej sådan er mænd ikke!

lad dem da hænge, og når der er gået en månede, så gå ned og smide dem væk, og se om han tør efterlyse dem...så kan han lær det...husk på det jo alligevel er dig han har valgt at få børn med...det må da fortælle lidt om hans følelser for dig.

vildt, et mere rodet indlæg fra mig af...sorry!

Anmeld

12. juni 2008

Mie A

Hejsa

Jeg må lige tilføje at jeg også har gemt min forlovelsesring fra et tidligere forhold - men dette betyder ikke, at jeg ikke er kommer videre, synes bare at det er syndt at smide den ud og så er det et minde for mig - ligesom at jeg stadigvæk har billeder fra min fortid (Hvilket manden i øvrigt også har)
Vi har alle en fortid, som har gjort os til den vi er i dag - og man kan jo ikke bare smide sin fortid væk.
Jeg er sikker på at du ikke skal ligge noget i det. Han er jo sammen med dig og jeg tror faktisk også at han havde glemt han havde den... sådan lidt typisk for mænd :)

Men jeg kan selvfølgelig godt forstå at man reagerer, når man finder den... især når man regnede med at den var smidt ud.

Knus Mie

Anmeld

12. juni 2008

Anonym trådstarter

[citat]ka li ja: har du spurgt ham om du må smide den væk? han siger vel ja hvis ikke den betyder en skid for ham....[/citat] Jeg fik faktisk lov til at smide den væk, men sagde at det var [u]hans[/u] ring og [u]hans[/u] opgave at smide den væk, det første år efter vi flyttede sammen gik han med i hans nøglering... [citat]Ka li ja: er der en anden grund til du virker så jaloux? der må næsten ligge noget bag skulle man syntes...[/citat] Det eneste jeg kan komme i tanke om er at hver gang jeg spørger om vi ikke skal giftes siger han bare: [rød][k]vi har det godt som vi har det!!![/k][/rød] Eller det faktum at han stadig har mange ting (bl.a. billeder fra han barndom) stående derude... [citat]Anja: min mand har da også sin vielsesring fra tidligere ægteskab liggende. Det gør mig ikke noget, for den ligger blandt andet gammelt "guld" skrammel og da jeg for lang tid siden så den lå der spurgte jeg til hvorfor han stadig havde den og der sagde han, at han gerne ville gemme den for at Jonas kan se/få den når han bliver ældre. Det samme gælder faktisk et album med bryllupsbilleder fra min mand og hans eks bryllup. Det har vi valgt at lægge til side så Jonas kan få det[/citat] Det kan jeg forstå, for det er til hans søn... Kai's børn (fra det forhold) er 21 og 18, er temmelig sikker på de er lidt ligeglade... [citat]Jeanette: Han sagde at en ring og et bryllup binder os sammen måske kun for en periode, og det kan opløses og man kan nemt går hver til sit. Men at få børn sammen - det binder os sammen for evigt og man vil altid have noget sammen, man har skabt. Det tænkte jeg længe over, så udfra dette, må det, at få børn sammen være den utimative kærlighederklæring, man overhovedet kan få, for så slipper man aldrig hinanden helt.[/citat] Du lyder som min kæreste:D... Men i har nok ret, jeg burde stole på ham som jeg altid har gjort... Men det gjorde bare så ondt at finde den ring, fordi jeg faktisk stolede på at den var smidt ud... Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.