[citat]ka li ja: har du spurgt ham om du må smide den væk? han siger vel ja hvis ikke den betyder en skid for ham....[/citat]
Jeg fik faktisk lov til at smide den væk, men sagde at det var [u]hans[/u] ring og [u]hans[/u] opgave at smide den væk, det første år efter vi flyttede sammen gik han med i hans nøglering...
[citat]Ka li ja: er der en anden grund til du virker så jaloux? der må næsten ligge noget bag skulle man syntes...[/citat]
Det eneste jeg kan komme i tanke om er at hver gang jeg spørger om vi ikke skal giftes siger han bare: [rød][k]vi har det godt som vi har det!!![/k][/rød]
Eller det faktum at han stadig har mange ting (bl.a. billeder fra han barndom) stående derude...
[citat]Anja: min mand har da også sin vielsesring fra tidligere ægteskab liggende. Det gør mig ikke noget, for den ligger blandt andet gammelt "guld" skrammel og da jeg for lang tid siden så den lå der spurgte jeg til hvorfor han stadig havde den og der sagde han, at han gerne ville gemme den for at Jonas kan se/få den når han bliver ældre. Det samme gælder faktisk et album med bryllupsbilleder fra min mand og hans eks bryllup. Det har vi valgt at lægge til side så Jonas kan få det[/citat]
Det kan jeg forstå, for det er til hans søn... Kai's børn (fra det forhold) er 21 og 18, er temmelig sikker på de er lidt ligeglade...
[citat]Jeanette: Han sagde at en ring og et bryllup binder os sammen måske kun for en periode, og det kan opløses og man kan nemt går hver til sit. Men at få børn sammen - det binder os sammen for evigt og man vil altid have noget sammen, man har skabt.
Det tænkte jeg længe over, så udfra dette, må det, at få børn sammen være den utimative kærlighederklæring, man overhovedet kan få, for så slipper man aldrig hinanden helt.[/citat]
Du lyder som min kæreste:D...
Men i har nok ret, jeg burde stole på ham som jeg altid har gjort... Men det gjorde bare så ondt at finde den ring, fordi jeg faktisk stolede på at den var smidt ud...
Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+2
Anmeld