Mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2008

ka li ja

spørg ham om han vil smide den ud. hvis han gør det er den skid slået....

hver gang jeg snakker ægteskab her hjemme, så blir det slået hen... sådan er nogle mænd bare.
op med humøret;) og få snakket med manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2008

linemus

Det med ægteskab er altså en sjov ting. Vi snakkede netop herhjemme om det i går, at det betyder meget mere for andre, end det gør for os. Vi blev gift 2,5 måned før Sebastian kom til verden, og der var altså ikke noget frieri. Vi havde snakket om det i mange år, men kunne ikke blive enige om hvordan (kirkebryllup vs. rådhus), så det blev bare ikke til noget. Tilsidst sagde jeg, at hvis vi skulle giftes inden baby kom, så skulle det altså være nu, og 2 mdr. senere blev vi gift. En dejlig dag, perfekt for os begge. Ikke noget stort og ikke en mill. gæster. Vi tog afsted kl.18 om aftenen på en lille bryllupsferie, så vi kunne slippe væk :) Det har jo ikke ændret noget at vi blev gift. Vi har vidst lang tid før, at vi skal være sammen altid. Så her var det bare mest praktisk. Knus Line - der aldrig har drømt om "den dag jeg ska' giftes"

Anmeld

12. juni 2008

Anonym trådstarter

ka li ja skriver:

hver gang jeg snakker ægteskab her hjemme, så blir det slået hen... sådan er nogle mænd bare.

Det vil jeg gøre når han kommer hjem...
Tror du har ret i at såda er nogen mænd bare, han plejer gerne at sige at gift er noget man tager for ikke at blive det...

Skal nok prøve at få humøret op...

Betina

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

Anonym skriver:

ka li ja skriver:

Det vil jeg gøre når han kommer hjem...
Tror du har ret i at såda er nogen mænd bare, han plejer gerne at sige at gift er noget man tager for ikke at blive det...

Skal nok prøve at få humøret op...

Betina

lyder godt du. informer lige om hvad der sker i sagen med husbond;):)

Anmeld

12. juni 2008

Tut

Hej Betina,

Jeg tror faktisk på din kæreste - og at han ikke vidste han havde den stadig.... Specielt når han siger at du gerne må smide den ud.

Han er jo mand, og de er sgu nogle distrete, forvirrede og glemsomme væsner :D

Søde Betina, jeg tror bestemt ikke at der ligge noget i det - på ingen måde, han er bare som alle andre mænd - EN MAND :D

Lad det ik ødelægge den dag søde, nyd din smukke Laura og din graviditet med lillebror, og så giv din mand et kæmpe kys når han kommer hjem og sig undskyld fordi du reagerede som en jaloux kone - og så smider i den ring ud sammen - og så er den skid slået :D

Knus Mette

Anmeld

12. juni 2008

ka li ja

Tut skriver:

Hej Betina,

Jeg tror faktisk på din kæreste - og at han ikke vidste han havde den stadig.... Specielt når han siger at du gerne må smide den ud.

Han er jo mand, og de er sgu nogle distrete, forvirrede og glemsomme væsner :D

Søde Betina, jeg tror bestemt ikke at der ligge noget i det - på ingen måde, han er bare som alle andre mænd - EN MAND :D

Lad det ik ødelægge den dag søde, nyd din smukke Laura og din graviditet med lillebror, og så giv din mand et kæmpe kys når han kommer hjem og sig undskyld fordi du reagerede som en jaloux kone - og så smider i den ring ud sammen - og så er den skid slået :D

Knus Mette

JA!!!!8D

Anmeld

12. juni 2008

Anonym trådstarter

Det kan godt være at i har ret i at han har glemt at han har gemt den... Synes bare det virker underligt... Nok fordi jeg selv ville have smidt den af helvede til den dag jeg var skredet fra vedkomne...

Glemsom jo det tør siges, han har en hukommelse som en si, mest når han skal lave noget for mig...

Laura skal jeg helt sikkert nok nyde, når jeg henter hende fra DP, også graviditeten...

Betina1978

Anmeld

12. juni 2008

Muffinmus

Hmm... Jeg vil også forsvare manden her desværre. Jeg synes det er i orden at gemme sådan nogle ting der har haft stor indflydelse i ens liv. Det handler ikke om ikke at give slip på en tidligere forlovet, men om at gemme lidt minder om ens liv. Uanset hvad ens nye kæreste/mand tænker.
Personligt ville jeg aldrig smide hverken forlovelses eller vielsesring ud selv om forholdet var gået i stykker.
Så tror ikke du skal være nervøs for noget der, men at det nok bare en ting der alligevel betyder lidt for ham selv om det ikke er fedt for dig
Har selv smykker tidligere kærester har givet mig og selv om jeg aldrig tager dem på gemmer jeg dem alligevel som minde. Det er på måde hyggeligt at have sådannne ting.
Ville også være helt ligeglad med om min mand havde minder liggende...så længe det ER minder og det er jo oftest det eneste det er.

Anmeld

12. juni 2008

Tut

Anonym skriver:

Det kan godt være at i har ret i at han har glemt at han har gemt den... Synes bare det virker underligt... Nok fordi jeg selv ville have smidt den af helvede til den dag jeg var skredet fra vedkomne...

Glemsom jo det tør siges, han har en hukommelse som en si, mest når han skal lave noget for mig...

Laura skal jeg helt sikkert nok nyde, når jeg henter hende fra DP, også graviditeten...

Betina1978

Og husk nu at give din mand et ordenligt smækkys når han kommer hjem :D (L)

Anmeld

12. juni 2008

Anonym trådstarter

Tut skriver:

Og husk nu at give din mand et ordenligt smækkys når han kommer hjem :D (L)

skal jeg nok prøve at huske... Har mest lyst til at flippe ud... for jeg har spurgt flere gange om ikke han ville smide den ud, senest for godt et år siden hvor jeg også tilfældigt fandt den (da var den ikke stipset fast)... og da sagde han også jo... Så så meget for de løfter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.