Hvem skal snart føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

smokin

25 dage tilbage... men hun kommer jo nok før og jeg skal heldigvis ikke over den famøse termindato.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Maria.

Mini-Terp skriver:

Jeg kan vist godt sige at jeg er oppe over..  

Havde termin igår d. 11 maj... Men der sker desværre ikke rigtig noget..

Ihh det er da så irriterende.. hehe.. Men de bestemmer jo næsten selv hvornår de vil komme.. Håber der snart sker noget!

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

dorthemus skriver:

MIIIIIIGGGGG  ...11 dage til termin

JAAAAAAAAAAH!!! Og vi går IKKE 14 dage over.. deal?

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg skal forhåbentlig også snart føde...

Jeg har termin imorgen.. Og er SÅ utålmodig!!

Marikka 39+6

Ja, det kan jeg da godt forstå..  Har du fået sendt kæresten afsted, eller er det ikke endnu? Håber hun snart melder sin ankomst! Ventetid er det værste!

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Maria. skriver:

JAAAAAAAAAAH!!! Og vi går IKKE 14 dage over.. deal?

FULDSTÆNDIG!!!...Har du set min status?...den siger vist det hele

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

Lucipher skriver:

Har termin om en måned, men han må gerne komme nu. Der er virkelig ikke mere plads i min mave!!! Men det skulle ikke undre mig at jeg går alt det over jeg kan.  Er bare så spændt og en smule panisk over at skulle føde.

Arh, mon ikke der er lidt plads endnu? Kender godt utålmodigheden! Håber du får en god fødsel..

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

Zette skriver:

25 dage tilbage... men hun kommer jo nok før og jeg skal heldigvis ikke over den famøse termindato.

Zette altså.. Jeg har jo sagt at det er snyd med dig..  .. Aj, jeg har læst dine indlæg.. Det er godt de holder øje med dig..

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Maise skriver:

ihh er der virkelig ikke længere til, er bare så spændt på at læse din FB og se billeder af lille runa.

min lille skat er begyndt at spise majsgrød og elsker det, det går lige pludselig bare så hurtigt det hele, puha skønt og samtidig er hun bare ikke den lille nyfødte elskling længere

men en pige med temperement og i hoppestadiet med

lydeksperimenteren

Glæd dig, for lige pludselig går det bare så hurtigt.

Tænk engang er der virkeligt gået så lang tid?? Ja hvor blir tiden af...tiden må godt en gang imellem stå lidt stille ...bare ikke i øjeblikket

Anmeld

13. maj 2010

laurup

I dag har jeg selv fødselsdag. Og da jeg fik at vide, at jeg var gravid, blev jeg oprindeligt sat til idag. Men heldigvis blev terminen rykket til d. 22 maj. Og det passer mig fint. Så jeg lige kan nå at fejre min fødselsdag inden.  

Jeg venter en dreng.

Jeg var til jordemoder i går og hun skønner ham til at veje 3700 g når eller hvis han kommer d.22 maj. Er lidt spændt på hvor stor han er, når han kommer til verden

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

dorthemus skriver:

FULDSTÆNDIG!!!...Har du set min status?...den siger vist det hele

Jo, men så går du jo stadig over.. Det tør jeg simpelthen ikke.. Min søn kom 3 dage før termin og vejede 3940 g (Var blevet skønnet til 3300 g 3 dage før..) Kan du forestille dig at jeg går 14 dage over, og ud kommer 5-kilos baby..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.