Hvem skal snart føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

LISBETH:-)

Maria. skriver:

Så skulle hun vel ikke gerne komme nu hvis det er PKS?

Hvordan kan det være at du skal have kejsersnit? Jeg er lidt misundelig på at du ved med sikkerhed hvornår hun kommer! hehe..

Jo, hvis jeg går i fødsel nu så får jeg bare PKS nu!!!!

Jeg skal have PKS pga. en meget dårlig oplevelse første gang, hvor min datter var ved at dø.

Ja, det er skønt at vide at jeg under alle omstændigheder ikke kommer til at gå over tiden (Sidste gang gik jeg 9 dage over)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maria. skriver:

Ja, det er så! Jeg synes også tiden er fløjet afsted i den her graviditet! Med min søn gik tiden bare såååå langsomt.. Men der har men jo heller ikke noget der beskæftiger dig på samme måde som et barn gør hver dag! Glæder Mathilde sig til at blive storesøster?

Det må jeg give dig ret i,og jeg har ofte siddet og reflekteret over det... og er nået frem til den konklusion, at det må være fordi man har været igennem 'turen' én gang før, ogkender til 'rutinen', så tiden føles ikke nær så lang som første gang, hvor man nærmest går og føler sig evigheds-gravid

Ja, hun glæder sig rigtig meget - og taler også meget om, at når hun kommer til verden, så vil hun altså gerne ud og gå tur med hende i barnevognen osv. Er bare slet ikke i tvivl om, at hun bliver en alletiders storesøster, der vil sværme om sin nye lillesøster

Hvad med din dreng - han er jo ikke så 'gammel' som Mathilde... Forstår han sådan helt og aldeles, at nu kommer der snart en lillesøster, der skal dele mor og far?

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Risen skriver:

Heheh.. Det er lidt skørt at man tjekker hele tiden for man ved jo godt der kun er gået 1 dag siden sidst , men lidt skør må man have lov at være til tider... 

Har du haft nogle tegn på noget endnu? ! 

Ja hun må godt lige ligge derinde til uge 37 og det er det heheh.. 

Hehe.. Ja, det havde vi egentlig også en (næsten) klar aftale om, at hun skulle komme 37+1, men det har hun så åbenbart valgt at udskyde uden at fortælle mig det!  Møgunge.. hehe.. Aj, hun kommer når hun er klar..

Har haft et par gange hvor jeg har tænkt " er det mon nu".. For mine plukveer er begyndt at nive lidt, men der sker ikke rigtig mere.. Så er min slimprop gået flere gange, men det kan den jo blive ved med.. Ellers ingen tegn.. Men det havde jeg heller ikke med min søn.. Der startede veerne som et lyn fra en klar himmel.. Vi må vente og se..

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

lisbeth2910 skriver:

Jo, hvis jeg går i fødsel nu så får jeg bare PKS nu!!!!

Jeg skal have PKS pga. en meget dårlig oplevelse første gang, hvor min datter var ved at dø.

Ja, det er skønt at vide at jeg under alle omstændigheder ikke kommer til at gå over tiden (Sidste gang gik jeg 9 dage over)

Åhh gud nej da, så kan jeg da godt forstå det.. Det må have været væmmeligt! Men maks 13 dage fra nu er da til at holde ud..

Anmeld

12. maj 2010

Tdittmann

Jeg skal forhåbentligt snart føde - har termin i dag

Anmeld

12. maj 2010

LISBETH:-)

Maria. skriver:

Åhh gud nej da, så kan jeg da godt forstå det.. Det må have været væmmeligt! Men maks 13 dage fra nu er da til at holde ud..

13 dage er bestemt til at holde ud!!! Men jeg synes at jo mere jeg nærmer mig jo mere utålmodig bliver jeg :-)

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Maria. skriver:

Hehe.. Ja, det havde vi egentlig også en (næsten) klar aftale om, at hun skulle komme 37+1, men det har hun så åbenbart valgt at udskyde uden at fortælle mig det!  Møgunge.. hehe.. Aj, hun kommer når hun er klar..

Har haft et par gange hvor jeg har tænkt " er det mon nu".. For mine plukveer er begyndt at nive lidt, men der sker ikke rigtig mere.. Så er min slimprop gået flere gange, men det kan den jo blive ved med.. Ellers ingen tegn.. Men det havde jeg heller ikke med min søn.. Der startede veerne som et lyn fra en klar himmel.. Vi må vente og se..

Møgunge .. hehe.. Jeg har en aftale med kæresten om at gå en lang tur i uge 37 og få sat gang i fødslen der (det er jo næsten sket 2 gange før) , men det kunne jo være lidt ironisk at hun så ikke gider at komme ud der alligevel.. 

Ej nu kan det godt være jeg spørger lidt dumt, men hvordan kan slimproppen gå flere gange? og hvordan ser du det ? thihi

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

Det må jeg give dig ret i,og jeg har ofte siddet og reflekteret over det... og er nået frem til den konklusion, at det må være fordi man har været igennem 'turen' én gang før, ogkender til 'rutinen', så tiden føles ikke nær så lang som første gang, hvor man nærmest går og føler sig evigheds-gravid

Ja, hun glæder sig rigtig meget - og taler også meget om, at når hun kommer til verden, så vil hun altså gerne ud og gå tur med hende i barnevognen osv. Er bare slet ikke i tvivl om, at hun bliver en alletiders storesøster, der vil sværme om sin nye lillesøster

Hvad med din dreng - han er jo ikke så 'gammel' som Mathilde... Forstår han sådan helt og aldeles, at nu kommer der snart en lillesøster, der skal dele mor og far?

Nej, jeg tror ikke han forstår det på samme måde som Mathilde.. Tror han har en forestilling om at der kommer en "færdig legekammerat" ud.. haha.. Men han forstår godt at der er en baby derinde og sådan og spørger også tit hvornår hun kommer ud.. Han elsker børn i alle afskygninger, så er ikke i tvivl om at han bliver glad..

Ja, det var en følelse af at den baby bare aldrig ville komme ud sidste gang! MEn det gjorde den jo heldigvis.. hehe.. 

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

Tdittmann skriver:

Jeg skal forhåbentligt snart føde - har termin i dag

Tillykke! Så har du i hvert fald nået milepælen, og maks 14 dage til mål!? Aj, det var ondt.. Håber baby er lige på trapperne..

Anmeld

12. maj 2010

Maria.

lisbeth2910 skriver:

13 dage er bestemt til at holde ud!!! Men jeg synes at jo mere jeg nærmer mig jo mere utålmodig bliver jeg :-)

Ja, DET kender jeg godt.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.